Helaas ik ben met je eens..ik ben er ook niet zo kapot vanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Ruim over de helft, nu mag er wel een voorzichtig oordeeltje tegenaan: ik ben er niet kapot van.
Voor 3 ton kan je dan ook een heel degelijk onderhoud krijgen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
De echte 'gezelligheid' is nog een beetje weg, maar misschien is dat een kwestie van gewenning. Blijft wel leuk om naar te kijken, niet altijd hilarisch of fantastisch leuk, maar wel onderhoudend.
Zelfs HaaiBaaike vindt het niet leuk, wat moet er van worden. Maargoed, ga met volle motivatie morgen kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helaas ik ben met je eens..ik ben er ook niet zo kapot van
Day-afters vonk zelf meestal ook leuker omdat deze waat meer ongedwongen waren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelfs HaaiBaaike vindt het niet leuk, wat moet er van worden. Maargoed, ga met volle motivatie morgen kijken
1,99 zelfs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef Stefan het volgende:
Die drummerboy kan zelf bij de Blokker een tennismepper kopen voor 2.99
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelfs HaaiBaaike vindt het niet leuk, wat moet er van worden. Maargoed, ga met volle motivatie morgen kijken
Iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet Ria goed uit..voor haar 67 jaar
Ik ben sneller dan die Jaqueline in die skybox.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef Arcee het volgende:
SteefChaser kan wel de Googelaar voor dit topic worden.
Er was een tijdje geleden een reportage over Adriaan (van Bassie) en die woont in het zelfde dorp als Ria.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet Ria goed uit..voor haar 67 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |