Ik ben heel benieuwd, en ga kijken!!quote:Paul de Leeuw is vanaf zaterdag terug met Lieve Paul, een VARA-programma in een compleet nieuwe setting, maar met als vanouds de nadruk op groots amu- sement en grootse verrassingen. Dat heeft de VARA donderdag laten weten. “Na vier seizoenen ‘Mooi! Weer de Leeuw’ gevuld met vele wensen is het vanaf nu tijd voor vragen! De kijker wordt wederom actief betrokken bij het nieuwe programma en kan bij Paul met al haar vragen terecht“, aldus een zegsvrouw van de VARA.
Paul de Leeuw fungeert in het programma als vraagbaak van Nederland en zal zelf of met de hulp van deskundigen allerhande kijkersvragen behandelen. Ook actuele kwesties komen aan bod. “Zoals eerder dit jaar op de schoolpleinen de discussie leefde dat mannen wel plannen hebben om zich te laten steriliseren, maar als het puntje bij het paaltje komt dan haken ze af“, licht Paul de Leeuw toe. “Zie het als een soort ‘Lieve Lolita’. Kijkers kunnen elke vraag die ze hebben aan ons (de redactie) mailen of schrijven en de leukste komen dan in de zaal.”
Jaquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Jump het volgende:
Ik dacht een adoratie topic voor Paul
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef miaeak het volgende:
Paul heeft een speciaal plekje in mijn hart
Ik ook, maar toen bedacht ik me, nee dat kan nietquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Jump het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Jump het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef miaeak het volgende:
Paul heeft een speciaal plekje tuintje in mijn hart
Een tuintje?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef miaeak het volgende:
Paul heeft een speciaal plekje in mijn hart
Dan weet jij ook ! Paul komt hier postenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:32 schreef murp het volgende:
[..]
ik lees de woorden Giel en Paul in 1 topic
Ik kijk nu..quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef RaymanNL het volgende:
M'n recorder staat weer aanMorgenmiddag kijken
daar ga ik wel vanuit eigenlijk, dat het een grap isquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Menen ze dat nou serieus met die mondkapjes? Hoort dat bij een grap ofzo?
Nee, ze zijn echt allemaal bang voor de Mexicaanse griep.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:42 schreef Cassius het volgende:
Ik mis de karretjes![]()
Edit: ze zijn er nog![]()
Ik heb nog niks gezien, maar ik las iets over klassieke muziekquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Arcee het volgende:
Geen openingslied meer.
Dat was nou juist zo zaterdagavondsfeerverhogend aan MWDL.
Paul was ziek afgelopen donderdag toen dat opgenomen werd..quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Jump het volgende:
Huilerquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef waxmask het volgende:
Ow ow ow wat erg VARA weer zeg... Komt een limbo in beeld en Paul gelijk weer opmerken dat hij daarom niet op de PVV stemt. :/
Stemmingmakerij!
Zal best , maar om nou bij elke Limburger de link met Wilders te leggen vind ik zelfs discriminerend.quote:
De echte 'gezelligheid' is nog een beetje weg, maar misschien is dat een kwestie van gewenning. Blijft wel leuk om naar te kijken, niet altijd hilarisch of fantastisch leuk, maar wel onderhoudend.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef DaFrenk het volgende:
Vreemd decor. Zo afstandelijk. Vooral voor de band. Mickey en de blazers zo hoog, die andere ver daar onder en Cor heel ver weg van de rest.![]()
Maar om eerlijk te zijn valt het me niet tegen. Ik was bang voor veel meer geklets.
Idd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:07 schreef Stefan het volgende:
Wat saai. Kunnen al die mensen niet zelf even Googlen met die kutvragen?
Helaas ik ben met je eens..ik ben er ook niet zo kapot vanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Ruim over de helft, nu mag er wel een voorzichtig oordeeltje tegenaan: ik ben er niet kapot van.
Voor 3 ton kan je dan ook een heel degelijk onderhoud krijgen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
De echte 'gezelligheid' is nog een beetje weg, maar misschien is dat een kwestie van gewenning. Blijft wel leuk om naar te kijken, niet altijd hilarisch of fantastisch leuk, maar wel onderhoudend.
Zelfs HaaiBaaike vindt het niet leuk, wat moet er van worden. Maargoed, ga met volle motivatie morgen kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helaas ik ben met je eens..ik ben er ook niet zo kapot van
Day-afters vonk zelf meestal ook leuker omdat deze waat meer ongedwongen waren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelfs HaaiBaaike vindt het niet leuk, wat moet er van worden. Maargoed, ga met volle motivatie morgen kijken
1,99 zelfs.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef Stefan het volgende:
Die drummerboy kan zelf bij de Blokker een tennismepper kopen voor 2.99
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelfs HaaiBaaike vindt het niet leuk, wat moet er van worden. Maargoed, ga met volle motivatie morgen kijken
Iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet Ria goed uit..voor haar 67 jaar
Ik ben sneller dan die Jaqueline in die skybox.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef Arcee het volgende:
SteefChaser kan wel de Googelaar voor dit topic worden.
Er was een tijdje geleden een reportage over Adriaan (van Bassie) en die woont in het zelfde dorp als Ria.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet Ria goed uit..voor haar 67 jaar
Eensch.quote:
Dat was het enige grappigequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Attitude het volgende:
Tegen dat jochie: Heb ik wat van jou aan!!
En dan was het ook nog slordig en gehaast gemonteerd, het leek wel een live-uitzending (bijv. de "uitslag" van die calorietest die nog even snel door beeld kwam scrollen). Viel me ook op dat de "deskundigen" erg onsamenhangend en onduidelijk hun antwoorden gaven, komt natuurlijk ook omdat ze steeds in de rede werden gevallen met zogenaamd grappige opmerkingen van Paul.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef Mike het volgende:
Ik ben rond 21.10 maar gaan zappen. Ik snap niet precies wat ze met dit programma willen. Openen met een klassiek concert, dan wat vakantiefoto's van de band en wat duffe vragen. Dit gaat vast niet dezelfde kijkcijfers opleveren als Mooi weer de Leeuw.
Dat was zooo vervelend, die piloot lopen pushen dat ie snel en kort antwoord moest geven, maar er telkens doorheen pratenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
Viel me ook op dat de "deskundigen" erg onsamenhangend en onduidelijk hun antwoorden gaven, komt natuurlijk ook omdat ze steeds in de rede werden gevallen met zogenaamd grappige opmerkingen van Paul.
dat was echt mega grappig, de bek van dat jochiequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Attitude het volgende:
Tegen dat jochie: Heb ik wat van jou aan!!
Zo laat pas?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef Mike het volgende:
Ik ben rond 21.10 maar gaan zappen. Ik snap niet precies wat ze met dit programma willen. Openen met een klassiek concert, dan wat vakantiefoto's van de band en wat duffe vragen. Dit gaat vast niet dezelfde kijkcijfers opleveren als Mooi weer de Leeuw.
Was wel te verwachten, maar het zou wel eens kunnen gaan dalen tot rond een miljoen als het zo saai blijftquote:Op zondag 13 september 2009 08:03 schreef borisz het volgende:
1.565.000 kijkers....
quote:Paul de Leeuw is niet geheel tevreden over de eerste aflevering van zijn nieuwe programma Lieve Paul. Tijdens de opnames op donderdag was De Leeuw behoorlijk ziek. “Ik ben blij dat de eerste op tv is geweest. Door ziekte was ik niet echt honderd procent scherp, maar dat is volgende week totaal anders. Bouwen en go go!“, laat de VARA-ster weten. “Veertig minuten na de uitzending denk ik: ga maar eens met griep in je kladden twee uur televisie maken of sowieso werken. Next week we go!“
De kijkcijfers van Lieve Paul zijn goed met ruim 1,5 miljoen kijkers. “Eerste Lieve Paul is lekker bekeken. Maar volgende week: dan gaat erom. Heb nu al zin om weer te beginnen“, zegt hij.
Eerst is zondagavond om 21.15 uur nog Lieve Paul PS te zien. “Het was gisteren ‘hakken over de sloot’-tv. Qua energie kan ik veel beter en vanavond in Lieve Paul PS is het al te zien. Daar ben ik al veel relaxter. Met Jan Smit en Tuintje in mijn hart.“
Het mooiste was nog dat het z'n dochter wasquote:Op zondag 13 september 2009 09:49 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vakantiefoto van Charlie. Opmerking van Paul: "Zo Charlie ik kan wel zien waar jij je dertiende maand aan hebt uitgegeven""
Dat idd.quote:Op zondag 13 september 2009 12:27 schreef Purdey het volgende:
Ik vond het heel moeilijk te peilen wat nou precies de bedoeling was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |