Wut?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zelfde gevoel als toen je voor het eerst HIMYM ging kijken
Oké.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef Necrodeath het volgende:
Wut?
(Ja ik weet waar de afkorting voor staat, nee ik ben het er niet mee eens)
Broken Steelquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:40 schreef ioko het volgende:
Kan iemand mij iets uitleggen. Ik weet dat het einde van het spel kan worden uitgesteld door niet bij project purity naar binnen te gaan. Echter, wanneer kun je deze laatste actie wel uitvoeren en toch doorspelen. Welke DLC zorgt ervoor dat je doorkunt?
Thanks! Ik was, zelfs met alle waarschuwingen, toch nog verrast door het snelle einde. Nu staat Miss Lyons te wachten voor de ingang van Project Purity, terwijl ik met Fawkes nog wat laatste side missions doe.quote:
Fawkesquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:42 schreef ioko het volgende:
Thanks! Ik was, zelfs met alle waarschuwingen, toch nog verrast door het snelle einde. Nu staat Miss Lyons te wachten voor de ingang van Project Purity, terwijl ik met Fawkes nog wat laatste side missions doe.
Dogmeatquote:
Dogmeat ben ik kwijtgeraakt: die liep in op een robot met plasmapistool en flamer. Oeps...quote:
Daarom sloeg het oorspronkelijke einde van de MQ ook nergens op, Fawkes "krijg" je pas vrij laat, dus de kans is groot dat de meuk hem/haar als companion heeft. En als er iemand dwars door straling heen kan lopen, is het Fawkes wel, die G.E.C.K. was tenslotte ook appeltje/eitje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Thanks! Ik was, zelfs met alle waarschuwingen, toch nog verrast door het snelle einde. Nu staat Miss Lyons te wachten voor de ingang van Project Purity, terwijl ik met Fawkes nog wat laatste side missions doe.
Daar zijn zn puppy's dus ook voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Dogmeat ben ik kwijtgeraakt: die liep in op een robot met plasmapistool en flamer. Oeps...
Ik ben hem eens kwijtgeraakt en kon er niet mee leven, heb man's best friend meteen onsterfelijk gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Dogmeat ben ik kwijtgeraakt: die liep in op een robot met plasmapistool en flamer. Oeps...
Maarja, dat is toch Dogmeat niet.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel.
http://fallout.wikia.com/wiki/Puppies!
quote:Since the puppy isn't actually Dogmeat, but looks exactly like him, this would mean a female dog of the same breed (most likely Ginger of Little Lamplight) would have to be in the Wasteland at some point for Dogmeat to have puppies.
Vet woord. pre-Broken Steelquote:This perk still works if Dogmeat died pre-Broken Steel.
Hoe lame wil je het hebbenquote:A good way to get XP and Bad Karma is by killing him over and over again.
Hij heeft wél een puntquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Come on... Dat je daarover nadenkt in een game met Super Mutants, Mire Lurkers en pratende robots
Je gaat gewoon verder waar je gebleven bentquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:33 schreef M-unit het volgende:
ik heb fallout 3 op mijn ps3 van mijn broertje gespeeld, level 20 uitgespeeld enz enz
heb nu zelf een ps3, als ik nu de goty haal en ik wil 1 van de uitbreidingen doen, begin ik dan op level 1? of moet ik eerst uberhaupt de gewone fallout 3 uitspelen voordat ik aan de uitbreidingen begin?
help please.
Ik zou het fijn vinden als iedereen dat voor zichzelf gaat uitvinden. Hoef dat hier niet te lezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef Pek het volgende:
Geen idee wat er gebeurt mbt Broken Steel als je de MQ al gedaan hebt eigenlijk, iemand?
Dat was een garpje, sorryquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als iedereen dat voor zichzelf gaat uitvinden. Hoef dat hier niet te lezen.
level 1, begin fallout 3 in vault 101 als baby dus?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Je gaat gewoon verder waar je gebleven bent![]()
Broken Steel verandert de uitkomst van de Main Quest en zorgt dat je tot level 30 kan gaan, ipv 20 (met een paar leuke perks) plus wat extra tegenstanders die niet makkelijk zijn: Mutant Overlord, Albino Radscorpions etc. Operation Anchorage, The Pitt en Mothership Zeta kan je wel rechtstreeks vanuit Vault 101 spelen, doordat alles en iedereen met je mee levelt. Alleen Point Lookout is zwaar, kost een hoop ammo, dus die kun je beter wat later doen (lvl 17+)
Geen idee wat er gebeurt mbt Broken Steel als je de MQ al gedaan hebt eigenlijk, iemand?
Zie de DLC's (op Broken Steel na) als extra quests waarmee je naar andere gebieden gaat buiten de Capital Wasteland. Ik heb geen idee of er level requirements aanzitten, maar ik kan het me wel voorstellen dat voor sommige gebieden een hoger level geen overbodige luxe is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:03 schreef M-unit het volgende:
[..]
level 1, begin fallout 3 in vault 101 als baby dus?
Sja, ze kunnen het altijd in een spoiler zetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als iedereen dat voor zichzelf gaat uitvinden. Hoef dat hier niet te lezen.
Kom op zeg, het spel is al een jaar uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja, ze kunnen het altijd in een spoiler zetten.
Snap ik. Maar ik wil niet weten hoe Broken Steel de MQ verlengdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef Pek het volgende:
Kom op zeg, het spel is al een jaar uit.
Het was een grapje, als je de MQ gedaan hebt, oude stijl, ben je gewoon dood namelijk
kun je wel doen hoor....het gaat heus niet zo drastisch naar beneden dat je het nooit weer op peil krijgt zoals het nu is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:58 schreef ioko het volgende:
Ik ben zo gefocused op 'goed' zijn met mijn huidge karakter dat ik even in de knoop zat met de quest Tenpenny Tower. Ik heb iedereen overtuigd behalve meneer Ling. Ook al geprobeert de kelderdeur open te maken, maar dan wordt het 1 groot ghoulfest. Nu lees ik in een ander forum dat je meneer Ling ook door zijn hoofd kan schieten, dan hoef je hem niet meer te overtuigen. Tsja.... (en dat op level 19, na meer dan 200 creatures te hebben omgelegd en 55 uur spelen).![]()
Dat is het mooie van Falloutquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:58 schreef ioko het volgende:
Ik ben zo gefocused op 'goed' zijn met mijn huidge karakter dat ik even in de knoop zat met de quest Tenpenny Tower. Ik heb iedereen overtuigd behalve meneer Ling. Ook al geprobeert de kelderdeur open te maken, maar dan wordt het 1 groot ghoulfest. Nu lees ik in een ander forum dat je meneer Ling ook door zijn hoofd kan schieten, dan hoef je hem niet meer te overtuigen. Tsja.... (en dat op level 19, na meer dan 200 creatures te hebben omgelegd en 55 uur spelen).![]()
Volgens mij klopt hier iets niet wat ik zeg, maar het is dan ook alweer een tijd geleden. Het was iets met de Paradise City Slave Quest, Tenpenny Tower en die quest die je in Underworld krijgt...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:49 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb Tenpenny Tower op de Greed is Good manier uitgespeeldDan wordt het mooi verweven met een andere quest. Maximum loot!
bedoel je de "You Gotta Shoot 'Em in the Head " quest?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij klopt hier iets niet wat ik zeg, maar het is dan ook alweer een tijd geleden. Het was iets met de Paradise City Slave Quest, Tenpenny Tower en die quest die je in Underworld krijgt...
Weet er het fijne even niet meer van.
Jep. Die dus. In combinatie met Tenpenny Tower en nog een quest kon je daar massive veel uithalen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef RaptoR-X het volgende:
bedoel je de "You Gotta Shoot 'Em in the Head " quest?
Verkeerde besteld?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben part of the gang, na 6 weken is eindelijk Fallout 3 binnen. Maar niet de GOTY edition, dus geen expansion packs.
Ik vind van wel aangezien elke DLC al gauw 10 euro waard is en de vanilla versie ook nog voor 30 euro waard is (in de winkel dan)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:48 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Vorig jaar had ik Fallout op mijn omgebouwde 360. Ong. 80 uur gespeeld en ong tot 50 of 60 procent gekomen.
Xbox ging kapot en kon hem niet meer spelen..
Ga binnenkort maar de GoTY kopen. Ik neem aan dat die overige 40% en de expansions wel die 40 euro waard zijn...
Was toendertijd zo verdomd verslavend...
Je kunt het niet echt verkloten eigenlijk. Maar een goed karakter is volgens mij het fijnst spelen. Als je pure evil bent zijn er veel mensen die niets met je te maken willen hebben bijvoorbeeld. De story mode is hoe dan ook uit te spelen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij kunnen alle users het gewoon spelen.
Maar even iets anders: wat is het beste character of pad dat ik moet volgen? Wat raden jullie mij aan? Ik ben bang dat ik het anders helemaal ga verkloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben level 7 geloof ik. Vind het best moeilijk als er veel vijanden tegelijk op me af komen (Mirelurks bijvoorbeeld) maar met veel saven lukt het wel. Ik speel op very easy omdat ik vooral het verhaal wil volgen en niet te veel dood wil gaan.
Nipeng is level 20 en zit dus met smart op Broken Steel te wachten.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
Je kunt altijd een eigen huis krijgen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik weet niet of ik ergens anders nog wel een eigen "huis" kan vinden dus nee
Ik ben natuurlijk wel overal troepjes aan het verzamelen om de boel een beetje aan te kleden, mooie Nuka Cola Truck gevonden voor op de kast, borden en glazen voor de uitzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat met dat aankleden heb ik ook gedaan. Heb van het kamertje naast de slaapkamer (waar alleen een tafeltje, stoel en kast staan) een Ammo room gemaaktEn in mijn kamer en beneden heb ik veel verschillende wapens netjes neer gezet enzo.....begint wel een beetje op de Sims te lijken
![]()
(de Sims: the Nuclear expansion)
Peace through power!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |