En? Al iets gezien of gehoord over hoe het werkt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik ben blind, blijkbaar meldde Bethesda het volgende (14 uur geleden):
[..]
Ik ga zo eens kijken.
Naar het schijnt zouden ze dit weekend de mailtjes versturen en dergelijke, maar ik heb nog niets in m'n inbox of via XBL ontvangen. Blijkbaar zijn er nog vele anderen met ons die op het bericht wachten: http://bethblog.com/index(...)theme-for-xbox-live/quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En? Al iets gezien of gehoord over hoe het werkt?
Die man had ook zo'n enge kerel uit Bioshock nagemaakt (het pak althans).quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:19 schreef Pek het volgende:
Wat doe je als je teveel vrije tijd hebt?
Je maakt je eigen Laser Rifle
[ afbeelding ]
Nog steeds niets. Nou, dan niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef OMG het volgende:
[..]
Naar het schijnt zouden ze dit weekend de mailtjes versturen en dergelijke, maar ik heb nog niets in m'n inbox of via XBL ontvangen. Blijkbaar zijn er nog vele anderen met ons die op het bericht wachten: http://bethblog.com/index(...)theme-for-xbox-live/
Ik keek laatst op hun (Bethesda) forum en daar stond iets in de geest van "in de nabije toekomst worden opnieuw naar mensen mailtjes verstuurd", maar geen datum of iets dergelijks ( http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=1045345 ).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog steeds niets. Nou, dan niet.
Haha, dat kost je wel een paar uurtjes jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:23 schreef lizardtattoo het volgende:
Inmiddels de Vault uit en op weg naar Megaton, kwam onderweg de puinhopen van een dorpje tegen en daar eens goed naar spullen gezocht. Plus de lagere school van Raiders ontdaan. Bevalt tot nu toe prima, al ben ik bang dat hier nog vijfhonderd uur in gaat zitten (ik ben zo iemand die iedere millimeter van de kaart vrij moet spelen en alle ruimtes moet verkennen).
Ze zouden er nu alle 5 moeten zijn officieel, maar een vriend van me kan ze ook niet vinden in de storequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:57 schreef Semisane het volgende:
Is er al wat meer bekent van die DLC voor de PS3? Gaan ze die nou eens een keer voor het eggie op het PSN gooien?
Beter een fucking briljante game dan goed geregelde online-releasesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zouden er nu alle 5 moeten zijn officieel, maar een vriend van me kan ze ook niet vinden in de store
Wat een prutsers zijn ze eigenlijk. Fallout theme voor de 360 gaat niet goed, DLC voor de PS3 gaat niet goed...
klopt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is ook zo natuurlijk, maar het is wel stom.
Laat me raden, die 2 bobbleheads die bij je vader op zn bureau staanquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:34 schreef Heider00sje het volgende:
Ik baal er van
Ik heb alle achievements, behalve die van het verzamelen van alle Bobbleheads. Ik heb er 18 (van de 20) en die laatste twee zijn onbereikbaar voor mij. Je kan niet meer op die locaties komen.
Echt heel erg balen
2? : Pquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:52 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Laat me raden, die 2 bobbleheads die bij je vader op zn bureau staan
lol jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peace through power!!
Hmm ik heb hem gewoon 2 keer gepakt en kreeg 2 keer een verschillende. Degene die ik nooit kon vinden was die in RavenRock.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:20 schreef Fsmxi het volgende:
Het is toch juist zo dat het dezelfde bobblehead is, maar dat je twee kansen krijgt.
De andere zou dan die op Raven Rock zijn. Ik dacht dat dit die voor Energy weapons en Medicine waren?
Ligt eraan voor welk platform je hem koopt. De PS3 versie is meestal een tikkeltje duurder dan de 360 of de PC versie. Maar hij is in ieder geval geen 60 euro meer ofzo. Zoals bij CoD4 wel het geval is (in de winkels dan)quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:39 schreef SoldMayor het volgende:
Dit spel ga ik binnenkort toch ook weer halen. Ik heb hem vorig jaar geleend van iemand maar die wilde hem na een tijdje al terug hebben dus heb ik nooit echt veel kunnen spelen.![]()
Is toch niet zo duur meer in de winkel ofwel?
Ja voor de xbox 360,, dus ik zal eens kijken wat die nu kost.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:47 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welk platform je hem koopt. De PS3 versie is meestal een tikkeltje duurder dan de 360 of de PC versie. Maar hij is in ieder geval geen 60 euro meer ofzo. Zoals bij CoD4 wel het geval is (in de winkels dan)
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3_Xbox360.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja voor de xbox 360,, dus ik zal eens kijken wat die nu kost.
vergeet niet dat de goty versie er aan komtquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja voor de xbox 360,, dus ik zal eens kijken wat die nu kost.
Check de fipoquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:45 schreef Lyzio het volgende:
Wanneer kwam die GOTY nou uit?
Omdat je dan op de PC moet gamenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:53 schreef Pek het volgende:
Dat je dan niet wacht op de PC-versie vind ik onbegrijpelijk, mods enzo
Bugvrij , dat is natuurlijk even wennen voor consolertsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je dan op de PC moet gamen
Een bugvrije game met bugs?quote:Bug Fixes
Fixed issue with VATS calculations not appearing properly for perks (PC)
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, ik kan bij bijvoorbeeld Batman: AA totaal niet voorstellen dat ik het op de pc zou moeten spelen, zou gewoon niet lekker werken denk ik, maar Fallout 3 speelt ongeveer 300x lekkerder op de pc imoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je dan op de PC moet gamen
Pfff, die fix ik zelf wel. Ik heb tenslotte de G.E.C.K. op m'n PCquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
En toch waren er bugfixes voor de PC
Moet je de GOTY halenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik verlang af en toe nog naar de tijd dat ik voor het eerst Fallout 3 in mijn 360 duwdeAlles was nieuw, alles was mooi.
* Lyzio kruipt onder zijn steen vandaan...quote:
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
* Lyzio kruipt onder zijn steen vandaan...
Is die al uit dan?
Bij gebrek aan fitheid wordt jij dan even mijn informatie-paal. Wat is er anders aan de GOTY? Afgezien van de add-ons die er standaard in zitten dan. Is de main quest ook op de schop gegaan? Zijn de omgevingen anders?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:55 schreef delano.888 het volgende:
Ja![]()
En vet dat hij is![]()
Iemand fallout 3 normal edition kopen?
Niks, alleen de 5 uitbreidingen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bij gebrek aan fitheid wordt jij dan even mijn informatie-paal. Wat is er anders aan de GOTY? Afgezien van de add-ons die er standaard in zitten dan. Is de main quest ook op de schop gegaan? Zijn de omgevingen anders?
wat was dat geweldig jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:41 schreef Lyzio het volgende:
Ik verlang af en toe nog naar de tijd dat ik voor het eerst Fallout 3 in mijn 360 duwdeAlles was nieuw, alles was mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |