abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72625505

DLC:

[ Bericht 10% gewijzigd door Pek op 10-09-2009 21:35:35 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_72625690
Om een vraag uit het vorige topic te beantwoorden:
quote:
The Game of the Year Edition will include the game disc and manual plus all five downloadable content packs on the disc. It is to be released on October 13, 2009 in North America and October 31, 2009 in Europe
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_72625773
18dagen later hier, wat een onzin, maargoed ik heb er zin in
pi_72627569
De goty gaat aangeschaft worden Weet iemand eigenlijk een soorgelijk spel qua inleving? Met ook weer zo'n massaal verhaal en vele sidequests e.d.? Als het maar zich niet enkele eeuwen terug afspeelt
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:51:27 #5
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_72635575
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De goty gaat aangeschaft worden Weet iemand eigenlijk een soorgelijk spel qua inleving? Met ook weer zo'n massaal verhaal en vele sidequests e.d.? Als het maar zich niet enkele eeuwen terug afspeelt
Goede vraag!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_72653988
Outcast. Hoewel dat wel een oud spel is.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72667186
Ik ga die GOTY editie ook halen.

Ben gister aan de Reilly's quest begonnen.
pi_72667282
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mass Effect
pi_72672000
Ik heb net een paar uur gespeeld en nog niet klaar met de Reilly's Rangers quest. Ik heb trouwens een enorme hoeveelheids stimpacks gevonden en munitie in...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72679902
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 10:08 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Mass Effect
Mass Effect is een toffe game, en heeft zeker een goed verhaal, alleen had ik alle quests en sidequests in 35 uur wel gedaan en was ik door geleveld naar hoog in de 50. Met Fallout 3 (en de bijbehorende DLC) ben ik toch minstens 100 uur meer bezig geweest.
Dat was na het uitspelen van Fallout toch wel even wennen, dat ik Mass Effect zo "snel" helemaal had doorlopen. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_72694577
True hij is niet zo lang, en de sidequests vond ik ook niet heel boeiend als bij fallout. Maar desalniettemin een geweldige game
pi_72694910
Mass Effect heb ik voor de vakantie gekocht. Vind het tegen vallen. Kan geen makkelijk quest vinden en snap het levelen niet .
Had leiver Fall Out gehad dnek ik...
  zondag 13 september 2009 @ 12:24:58 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72694963
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef larry_flynt het volgende:
Mass Effect heb ik voor de vakantie gekocht. Vind het tegen vallen. Kan geen makkelijk quest vinden en snap het levelen niet .
Same here. Raar spel!

Overigens heb ik zelf Oblivion geprobeerd als Fallout 'opvolger' maar die combat is saai en ook hier is het levelen weer raar. Bovendien zijn de Oblivion mainquests stom. Geen aanrader als je het mij vraagt, ik wacht wel op Fallout New Vegas!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_72695037
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen aanrader als je het mij vraagt
Wel als je het mij vraagt
  zondag 13 september 2009 @ 12:29:19 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72695073
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:28 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wel als je het mij vraagt
Waarom zouden ze het jou vragen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_72704042
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vond voor het vinden van quests en het levellen nou niet echt veel verschil zitten. Je moet bij Mass Effect meer zelf in het menu controleren of je niet toevallig wat skill punten kunt verdelen, waar je bij Fallout een lekkere "Ta-da!" krijgt, gevolgd door de schermen voor skills, perks, etc.
Overigens is er voor Mass Effect eenzelfde soort site als die fallout.wikia.com pagina.

Ik moest ook best wennen tussen die games, vooral omdat je in Fallout wel kunt springen en in Mass Effect niet en dat soort ongein. Ik vond Mass Effect net zoals lkb9000 overigens wel een aanrader :p.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_72708701
nog 6 achievement te gaan en dan heb ik alles.

En ja, ik ben een whore
pi_72708779
Mass Effect en Oblivion zijn de shit!

moet zeggen dat ME wel een paar uur inkomen is en Oblivion wel iets heel anders is dan Fallout maar dat maakt het niet meteen een slecht spel, het heeft 1000x meer diepgang dan fallout.
  maandag 14 september 2009 @ 21:38:22 #19
267137 Cl04d
"Knowledge Is Power."
pi_72743760
Hey,

Komt Mothership Zeta ook los te koop in de winkel, voor de pc? Want ik heb de andere addons op 2 cd-roms al (elk 2 uitbreidingen). Of moet ik perse alles opnieuw kopen met de goty?

Dat zou echt een rot streek zijn voor de fans die de andere dingen van fallout al hebben. Voor de nieuwkomers is dit inderdaad de ultieme bundel.
"If everything's a dream, don't wake me up."
pi_72743969
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef Cl04d het volgende:
Hey,

Komt Mothership Zeta ook los te koop in de winkel, voor de pc? Want ik heb de andere addons op 2 cd-roms al (elk 2 uitbreidingen). Of moet ik perse alles opnieuw kopen met de goty?

Dat zou echt een rot streek zijn voor de fans die de andere dingen van fallout al hebben. Voor de nieuwkomers is dit inderdaad de ultieme bundel.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk als ze die 4 wel op dvd uitbrengen en de laatste niet, zou erg flauw zijn
pi_72826966
Free Fallout 3 Premium Theme*

Today we got word that Bethesda is offering up a free Fallout 3 theme if you're a Fallout 3 fan. Actually, you really do need to be a fan as the only way you'll net the premium theme for free is to have purchased all five of the Fallout 3 expansions. “Operation: Anchorage,” “The Pitt,” “Broken Steel,” “Point Lookout” and “Mothership Zeta."

Those who have purchased all five expansions by September 22 will receive a token from Microsoft to download the theme for free starting Oct. 1. “This is something we’ve been asked about a lot and we’re happy to finally be able to bring it to fans as a small token of our appreciation,” said Todd Howard, game director and executive producer for Fallout 3.

The theme is also available right now for purchase at 240 Microsoft points.

pi_72827659
Ik zag het op de Bethesda Twitter dinges voorbij komen. Eens kijken of ik die theme tegen die tijd eens uit ga proberen.
pi_72827693
Opzich het ik dat geld wel over voor een leuke theme, maar aan de andere kant besteed ik die punten liever aan 1,5 rockband nummer
pi_72828186
Ik ben eigenlijk niet echt van dat soort dashboard opleuksels, maar als ik hem toch gratis kan krijgen, dan probeer ik hem wel uit. .
pi_72865765
GOTY editie komt er zeker in hier
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')