quote:The Game of the Year Edition will include the game disc and manual plus all five downloadable content packs on the disc. It is to be released on October 13, 2009 in North America and October 31, 2009 in Europe
Goede vraag!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De goty gaat aangeschaft wordenWeet iemand eigenlijk een soorgelijk spel qua inleving? Met ook weer zo'n massaal verhaal en vele sidequests e.d.? Als het maar zich niet enkele eeuwen terug afspeelt
Mass Effectquote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De goty gaat aangeschaft wordenWeet iemand eigenlijk een soorgelijk spel qua inleving? Met ook weer zo'n massaal verhaal en vele sidequests e.d.? Als het maar zich niet enkele eeuwen terug afspeelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mass Effect is een toffe game, en heeft zeker een goed verhaal, alleen had ik alle quests en sidequests in 35 uur wel gedaan en was ik door geleveld naar hoog in de 50. Met Fallout 3 (en de bijbehorende DLC) ben ik toch minstens 100 uur meer bezig geweest.quote:
Same here. Raar spel!quote:Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef larry_flynt het volgende:
Mass Effect heb ik voor de vakantie gekocht. Vind het tegen vallen. Kan geen makkelijk quest vinden en snap het levelen niet.
Had leiver Fall Out gehad dnek ik...
Wel als je het mij vraagtquote:Op zondag 13 september 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen aanrader als je het mij vraagt
Waarom zouden ze het jou vragen?quote:
Ik vond voor het vinden van quests en het levellen nou niet echt veel verschil zitten. Je moet bij Mass Effect meer zelf in het menu controleren of je niet toevallig wat skill punten kunt verdelen, waar je bij Fallout een lekkere "Ta-da!" krijgt, gevolgd door de schermen voor skills, perks, etc.quote:Op zondag 13 september 2009 12:22 schreef larry_flynt het volgende:
Mass Effect heb ik voor de vakantie gekocht. Vind het tegen vallen. Kan geen makkelijk quest vinden en snap het levelen niet.
Had leiver Fall Out gehad dnek ik...
Lijkt me erg onwaarschijnlijk als ze die 4 wel op dvd uitbrengen en de laatste niet, zou erg flauw zijnquote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef Cl04d het volgende:
Hey,
Komt Mothership Zeta ook los te koop in de winkel, voor de pc? Want ik heb de andere addons op 2 cd-roms al (elk 2 uitbreidingen). Of moet ik perse alles opnieuw kopen met de goty?
Dat zou echt een rot streek zijn voor de fans die de andere dingen van fallout al hebben. Voor de nieuwkomers is dit inderdaad de ultieme bundel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |