Die is uit 1929 hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Opgezocht en dat lijkt me correct:
Il Talismano is and has been for over 50 years the one great standard Italian cookbook. It is to Italians what Joy of Cooking is to Americans
Bron
prima, maar het is natuurlijk gewoon de Zilveren Lepel die hier naast mijn magnetron staatquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef Maizena het volgende:
[..]
Nee, hoor..staat naast m'n Wannee![]()
Welk kruid gebruik je bij Saltimbocca?
Gewoon zo latenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:Shit, weer de verkeerde knoppen ingedrukt.
Aan wie moet ik het punt nu geven?
Aan mij natuurlijk...want ik had het goed!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:Shit, weer de verkeerde knoppen ingedrukt.
Aan wie moet ik het punt nu geven?
inderdaad duhquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:36 schreef Maizena het volgende:
[..]
Aan mij natuurlijk...want ik had het goed!
Kan ik ook niks aan doen dat ik het gewoon weet...
Oké, dan hebben we dat weer gehad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:36 schreef Maizena het volgende:
[..]
Aan mij natuurlijk...want ik had het goed!
Kan ik ook niks aan doen dat ik het gewoon weet...
Ok..back to nothingquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:41 schreef De_Hertog het volgende:
Ik moest weg, sorry voor de verwarring die daardoor ontstaan is, maar ik bedoelde inderdaad De Zilveren Lepel...
Is geen kruid...quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, dan hebben we dat weer gehad.
Knoflook?
Wat is Sage vertaald?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:37 schreef LaStrange het volgende:
[..]
inderdaad duh
Parsley, Sage, Rosemary and Thyme?
Is uit 1929....dus meer dan 50 jaar oud...quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:44 schreef De_Hertog het volgende:
Van die Talisman kan ik ook geen Nederlandse versie vinden, en die is inderdaad ook uit een verkeerd decennium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |