Dat deed ik niet, maar ik heb daar zeker geen bezwaar tegen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je nodigt jezelf bij deze uit om te komen eten?
Ik stond er met mn shirt over mn mond en neus...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb net mijn persoonlijk record naar de wc gaan zonder te ademen verbroken.
En dat voor een vrouwquote:Op woensdag 16 september 2009 11:14 schreef Millitia het volgende:
[..]
Ik stond er met mn shirt over mn mond en neus...
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En dat voor een vrouw.
Nou ja vrouw, m'n vaste loodgieter is er nog bang voor.
Het zou vet onbeschoft zijn zo'n meisje niet eens lekker culinair te verwennen, je mag haar ook uit eten nemen hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je nodigt jezelf bij deze uit om te komen eten?
Mijn vijgen gerold in ham gevuld met feta van gister waren anders uit-eten waardigquote:Op woensdag 16 september 2009 11:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het zou vet onbeschoft zijn zo'n meisje niet eens lekker culinair te verwennen, je mag haar ook uit eten nemen hoor
Je geeft op die manier je bestelling op?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil een feta+kaas tosti met bruchetta, tomaat en ham
Hoe maak je dat eigenlijk, feta?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:17 schreef Isegrim het volgende:
De feta van gisteren is ook al op, dus dan moeten we nieuwe maken.
geitje uitpersenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hoe maak je dat eigenlijk, feta?
Jij kan wel meer willen, ga nou maar werken.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil een feta+kaas tosti met bruchetta, tomaat en ham
* Alicey had door dat verhaal met feta trek gekregen in een salade met een geitenkaasje. Die waren dus op, kut Albert Heijn!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef SingleCoil het volgende:
Hoe maak je dat eigenlijk, feta?
Hmmm..."gewone kaas" is wel veel vetter dan feta, geloof ik...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey had door dat verhaal met feta trek gekregen in een salade met een geitenkaasje. Die waren dus op, kut Albert Heijn!
Heb het nu met een boerensalade gedaan, ook lekker.Alleen dus geen feta, maar gewone kaas.
65% vol vette "deense" koeienkaasquote:Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hmmm..."gewone kaas" is wel veel vetter dan feta, geloof ik...
jij hoeft ook niet in een schattig jurkje maat 36...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
65% vol vette "deense" koeienkaas
Ha, dus ik kan gewoon bij Albert Heijn klagen over mijn teveel aan kilo's?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:02 schreef SingleCoil het volgende:
Hmmm..."gewone kaas" is wel veel vetter dan feta, geloof ik...
Bij jullie de WC ook al kapot op kantoorquote:Op woensdag 16 september 2009 11:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb net mijn persoonlijk record naar de wc gaan zonder te ademen verbroken.
Omdat je zou willen dat je uit eten was gegaanquote:Op woensdag 16 september 2009 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn vijgen gerold in ham gevuld met feta van gister waren anders uit-eten waardig
Nee meer de darmen van mijn collegaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij jullie de WC ook al kapot op kantoor
Hier loopt de WC niet meer door, stuur je een mailtje naar de facilitaire dienst, krijg je automatisch een mailtje terug dat de doorlooptijd 5 dagen is
"Heerlijke bloemkool heb je gekookt, tiny, echt pizza-bestel-waardig!"quote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat je zou willen dat je uit eten was gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |