Dat was hier ook! Merel moest vreselijk huilen. Maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat het van pijn was, het leek meer van alle spanning te zijn, en midden in de behandeling viel ze gewoon in slaap, met haar hoofdje op zijn handen. Vervolgens moest ze weer verschrikkelijk huilen en erna was ze helemaal ontspannen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oeh, maar vergis je niet, ik vond de behandeling behoorlijk heftig! De jongens hebben allebei veel gehuild/gekrijst, maar aan t einde van de behandeling was er bij beide totale ontspanning. Heel fijn om te zien, en wij hebben het idee dat met name Max een stuk beter in zijn vel zit! Ik zou t aanraden om naar een osteopaat te gaan hoor. Die van ons is idd ook fysio.
Dat huilen was hier ook, maar onze osteopaat zei dat dat dus niet van pijn was, maar meer de verwerking van het geboortetrauma.quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat was hier ook! Merel moest vreselijk huilen. Maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat het van pijn was, het leek meer van alle spanning te zijn, en midden in de behandeling viel ze gewoon in slaap, met haar hoofdje op zijn handen. Vervolgens moest ze weer verschrikkelijk huilen en erna was ze helemaal ontspannen.
En ik vind het achteraf nog steeds verwonderlijk wat hij heeft gedaan, ons meiske ging van uren huilen op een dag naar totale rust.
Ze had trouwens ook een lichte afplatting door voorkeushouding, maar de voorkeushouding was erna ook weg.
Zo leek het ook. Is Senna snel/langzaam geboren? Ik had een turbobevalling bij Merel (binnen 2 uur was ze er), en het leek inderdaad alsof ze daar veel last van gehad heeft.quote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat huilen was hier ook, maar onze osteopaat zei dat dat dus niet van pijn was, maar meer de verwerking van het geboortetrauma.
Mijn neefje ook, ook heel veel baat gehad bij de osteopaat. dezelfde dus als degene die ons niet "wilde" helpenquote:Op maandag 14 september 2009 14:13 schreef Fuente het volgende:
[..]
Zo leek het ook. Is Senna snel/langzaam geboren? Ik had een turbobevalling bij Merel (binnen 2 uur was ze er), en het leek inderdaad alsof ze daar veel last van gehad heeft.
Bevalling duurde exact 15 uur, waarvan een uurtje of 5 ontsluitingsweeen met persdrang en ruim 1,5 uur persen. Ze heeft dus een behoorlijk tijdje in het geboortekanaal vastgezeten en is uiteindelijk mbv de vacuumpomp geboren. Ik kan me er dus wel wat bij voorstellen dat dat redelijk traumatisch was. Sowieso lijkt geboren worden me tamelijk traumatisch.quote:Op maandag 14 september 2009 14:13 schreef Fuente het volgende:
[..]
Zo leek het ook. Is Senna snel/langzaam geboren? Ik had een turbobevalling bij Merel (binnen 2 uur was ze er), en het leek inderdaad alsof ze daar veel last van gehad heeft.
Fijn he? Ik was van tevoren ook echt sceptisch hoor. Maar goed, we wisten ook echt niet meer wat we nog moesten met Merel, omdat er gewoon niks mis leek met haar en ze wel zo verdrietig was. Achteraf ben ik zo blij dat we gegaan zijn. En zelf ook echt goede tips gekregen over hoe we haar dan moesten masseren als ze krampen had enzo.quote:Op maandag 14 september 2009 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn neefje ook, ook heel veel baat gehad bij de osteopaat. dezelfde dus als degene die ons niet "wilde" helpen
hahhaa, inderdaad verkeerd...bedoelde het doorslapen van Max, 1 down...quote:
Whaha Elin toch! Dag meisje!quote:Op maandag 14 september 2009 14:23 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi, Elin deed DAGDAAAAAAAAG naar iedereen op de markt
en er komt iets uit r mond dat klinkt als 'LUL'
adorable
quote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Fuente het volgende:
[..]
Fijn he? Ik was van tevoren ook echt sceptisch hoor. Maar goed, we wisten ook echt niet meer wat we nog moesten met Merel, omdat er gewoon niks mis leek met haar en ze wel zo verdrietig was. Achteraf ben ik zo blij dat we gegaan zijn. En zelf ook echt goede tips gekregen over hoe we haar dan moesten masseren als ze krampen had enzo.
B. gaat nu zelf waarschijnlijk binnenkort ook naar de osteo, hij heeft een prikkelbare darm en daar schijnen ze ook veel goeds voor te kunnen doen
Haha! D8 het al...! Tygo sliep al door, dus wel hebben een heerlijke nachtrust gehad! Fijn...quote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
hahhaa, inderdaad verkeerd...bedoelde het doorslapen van Max, 1 down...
Tenzij je 2 nekken hebt ?
Heel verstandigquote:Op maandag 14 september 2009 14:28 schreef Fruppel het volgende:
Hier een klein drama vannacht...Danique had van het weekend een nachtje bij mijn ouders gelogeerd en gisteren hebben we haar weer opgehaald.
Toen we 's avonds thuis kwamen en Danique naar bed brachten kwamen we erachter dat we haar knuffelkonijnen bij mijn ouder hadden laten liggen!
In slaap vallen lukte haar wel gelukkig omdat ze moe was maar ze is vannacht 12x wakker geweest, helemaal verdrietig... dus ben bang dat ze een favo knuffel heeft waar ze niet meer zonder wil slapen.
Andere knuffels waren helemaal niet goed en werden gewoon aan de kant gegooid! Driftkikkertje!
Voor de zekerheid gaan we dus even opzoek naar een reservekonijn!
Had niet het idee dat ze zo gek op die knuffel was maar blijkbaar wel, ze is vandaag bij mijn ouders en ze greep hem meteen vast toen ze hem zag smste mijn mamsquote:Op maandag 14 september 2009 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Wij hebben ook 2 knuffels die favo bij Lennon zijn. Ik was die ook vergeten bij mn ouders, maar gelukkig nog eentje thuis die hij vandaag mee kon nemen naar kdv.
heb je trouwens nog bij kdv gevraagd naar het eten op kdv??
Ow wat liefquote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Had niet het idee dat ze zo gek op die knuffel was maar blijkbaar wel, ze is vandaag bij mijn ouders en ze greep hem meteen vast toen ze hem zag smste mijn mams
eten op het kdv is geen optie nog, zijn wel met het eea bezig maar nog niets concreet helaas dus warm eten doen we voorlopig nog thuis, dan maar iets later dan de overige dagen!
quote:Op maandag 14 september 2009 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..].
Hee dat is ook wel een idee voor Peace, die heeft ook last van een prikkelbare darm.
Babymassage is trouwens niet aan te raden bij baby's die rustig zijn. Tenminste ik heb babymassage gedaan bij Twan die net als Lennon een rustige baby was en hij werd er alleen onrustig van. Dus dat heb ik al snel niet meer gedaan. Nu olie ik Lennon na het badje altijd even in.. niet echt een massage.
Ow qua ontwikkeling. Lennon loopt voor met brabbelen en zitten, maar kruipen en voortbewegen,ho maar daar heeft meneer geen zin in. Het zelf gaan zitten, heeft ie ook nog geen trek in.
Babyzwemmen!quote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef mikoxx het volgende:Leander!
Is babyzwemmen aan te raden trouwens? Of is 'gewoon' zwemmen leuker?
Het lijkt er wel op inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Elin, gek kindMaar wel leuk..
Lennon zit gewoon het liefst de hele tijd.. en dan een beetje spelen, af en toe evt. tv kijken. En net als Danique kan hij zichzelf ook goed optrekken als je een vinger geeft. Danique en Lennon doen elkaar na lijkt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |