Huup, Oscar heeft gisteren ook niet tot nauwelijks geslapen tussen 10 en 14.30 en toen hij uiteindelijk in slaap viel heeft hij 5 uur aaneen geslapen.

Zelfs de fles ging er slapend in.

Even wat meningen peilen.
Oscar lijkt een behoorlijke voorkeur voor links te ontwikkelen. Ligt echt vrijwel altijd die kant op met zijn hoofdje en zelfs als ik hem in zijn slaap de andere kant op wil draaien lijkt het alsof hij tegen werkt.
Ik heb hem nu, als hij in de box ligt tussen zo'n drie-hoekskussen-ding liggen om er maar voor te zorgen dat dat koppie niet scheef wordt (jaja, dat gebeurt niet binnen een dag, I know

) maar zelfs dan probeert hij nog over de andere kant te kijken.
Volgende week maandag moeten we voor het eerst naar het cb. Zal ik afwachten tot dan en dan aan hen een 'verwijzing' naar een fysio vragen oid? Of kan ik gewoon op eigen houtje een fysio bellen?
Of beter een ostheopaat...
Er is nog niks aan de hand nu hoor, qua koppie, maar ik wil gewoon niet dat de spieren aan een kant stijver worden en dat het dan alleen maar meer 'behandeling' nodig heeft straks.

Ik ben op de een of andere manier echt als de dood voor een afgeplat of scheef koppie, dat wil ik echt heel erg graag voorkomen.