Eerst zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren
Wil je er geld opzetten?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Portugal zwijnt weer met de loting, hoewel Bosnië het leuk heeft gedaan. De FIFA wil koste wat kost Ronaldo op het toernooi.
Nu is mijn Portugalbash verpest, bedankt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:12 schreef Helly het volgende:
[..]
Portugal heeft de sterkste tegengestander geloot die het kon loten. Oekraine ongeveer gelijkwaardig misschien, maar Slovenie en Ierland lijken me toch duidelijk zwakker.
ik moet lachenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:44 schreef DeTolk het volgende:
Kunnen we die slagers uit Bosnië niet een cheque sturen om Ronaldo ernstig te verwonden?
Frankrijk zuigt, maar of ze zo hard zuigen dat ze zelfs van Ierland verliezen valt nog maar te betwijfelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:04 schreef Eggos het volgende:
Frankrijk stelt geen ruk meer voor! ik denk daarom ook dat Ierland gewoon naar het WK gaat! de Ieren zullen alles gaan geven tegen de Fransen! Schotland won 2 jaar geleden volgens mij ook 2 maal van frankrijk in de EK Kwalificatie!
Bosnie geef ik ook een goede kans tegen Portugal! in Portugal zal het lastig worden, maar thuis zal Bosnie toeslaan! verder hoop ik op Rusland (verwacht ik geen problemen tegen Slovenie) en hoop ik Oekraine, die Grieken kan je ook missen als kiespijn als je zag hoe ze op euro 2008 speelden!
[conspiracymode]FIFA gaat dat nooit toestaan, de arbitrage zal geïnstrueerd worden om zwaar pro-Portugal te fluiten.[/conspiracymode]quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:04 schreef Eggos het volgende:
Frankrijk stelt geen ruk meer voor! ik denk daarom ook dat Ierland gewoon naar het WK gaat! de Ieren zullen alles gaan geven tegen de Fransen! Schotland won 2 jaar geleden volgens mij ook 2 maal van frankrijk in de EK Kwalificatie!
Bosnie geef ik ook een goede kans tegen Portugal! in Portugal zal het lastig worden, maar thuis zal Bosnie toeslaan! verder hoop ik op Rusland (verwacht ik geen problemen tegen Slovenie) en hoop ik Oekraine, die Grieken kan je ook missen als kiespijn als je zag hoe ze op euro 2008 speelden!
De FIFA wil Frankrijk er gewoon bij hebben voor de cijfers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wil je er geld opzetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |