quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:04 schreef Penisbaard het volgende:
Nieuwdier was trouwens leuker dan Draadstaal, ik hoop nog altijd dat ze weer teruggaan naar de Nieuwdierstijl
Hij mag de stront uit mijn WC nog niet aanrakenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:06 schreef KrentebolHooft het volgende:
Je houdt je bakkus over Jeroen.
Hij is de koning
Dat doe je liever zelf natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef FoXje het volgende:
[..]
Hij mag de stront uit mijn WC nog niet aanraken
Ik heb gewoon een baan en pretendeer ook niet dat ik grappig ben.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij wel geslaagde grappen.Infantiele kutkleuter.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een baan en pretendeer ook niet dat ik grappig ben.
Wat jouw modale baantje hiermee te maken heeft is me een raadsel. En je TT was vast geen typfout en dus een mislukte poging om grappig te zijn. Humor is klaarblijkelijk niet aan jou besteed. Daar heb je namelijk inhoud voor nodig. Jij hebt de inhoud van een bierviltje.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik werk voor mijn centen, jij woont blijkbaar nog bij je ouders.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat jouw modale baantje hiermee te maken heeft is me een raadsel. En je TT was vast geen typfout en dus een mislukte poging om grappig te zijn. Humor is klaarblijkelijk niet aan jou besteed. Daar heb je namelijk inhoud voor nodig. Jiij hebt de inhoud van een bierviltje.
Kan niet. Een bierviltje wordt gemaakt van karton, karton van papier, papier van bomen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat jouw modale baantje hiermee te maken heeft is me een raadsel. En je TT was vast geen typfout en dus een mislukte poging om grappig te zijn. Humor is klaarblijkelijk niet aan jou besteed. Daar heb je namelijk inhoud voor nodig. Jij hebt de inhoud van een bierviltje.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Kan niet. Een bierviltje wordt gemaakt van karton, karton van papier, papier van bomen.
Ik geloof niet dat TS ooit natuurlijk is ontstaan.
En waar haal je die ""wijsheid " vandaan? Of roep je gewoon maar wat?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:14 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik werk voor mijn centen, jij woont blijkbaar nog bij je ouders.
Ik denk dat ie ook letterlijk centen bedoeld...quote:Op donderdag 10 september 2009 19:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En waar haal je die ""wijsheid " vandaan? Of roep je gewoon maar wat?
Falen lijkt jouw levensdoel te zijn, niet?
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
om heel eerlijk te zijn vind ik hem eigenlijk kei tof!
Weet je wat, laat ik eens gek doen... Doe er maar 2!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:19 schreef Biskwie het volgende:
[..]
LEON, doe mij nog een kipkorn!
Jeroen van Koningsbrugge pretendeert ook niet grappig te zijn....quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef FoXje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef Aalbers het volgende:
TS faalt met zijn topic.
Jeroen van Koningsbrugge is een baas!
En ohja, Jeroen van Kotsingsbrugge is hilarisch bedacht!
Dus als je iemand niet grappig vindt, heb je gelijk geen gevoel voor humor? Wat is dat voor een trieste opmerking.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge pretendeert ook niet grappig te zijn....
Jereon van Koningsbrugge ís grappig!
Dat jij nou geen humor hebt.
mee eensquote:
wel als t gaat om jeroenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus als je iemand niet grappig vindt, heb je gelijk geen gevoel voor humor? Wat is dat voor een trieste opmerking.
Op deze foto lijkt hij wel een beetje op het broertje-met-down van Micha Wertheim of hoe je dat ook schrijft.quote:
Ojajoh? Leg m dan eens uit in je eigen woorden...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAHA van KOTSingsbrugge !!!!!!
IK SNAP HEM !111!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |