ik denk gewoon omdat t kan. De echte fans kunnen m gewoon enigzins goedkoop in de voorverkoop halen en de rest betaalt toch wel. Harde waarheid maar voor shit van mj wordt er toch wel betaald.quote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef Noax het volgende:
[..]
Die leeftijd ben ik al lang gepasseerd, grapjas.
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar foto's van Michael Jackson uit begin jaren 80.
Via Ebay schaf ik meer dan regelmatig mooie spullen aan.
Geld is hier het probleem niet, maar vertel mij nu eens waarom dit boek na de voorverkoop zoveel moet gaan kosten?
Daarnaast is de huidige prijs ook niet kinderachtig.
Samengevat, wat maakt dit boek zo speciaal?
Chill, die regel over sinterklaar/kerst had ik erbij ge-edit toen ik zag dat er iemand reageerde die 16 was...quote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef Noax het volgende:
Die leeftijd ben ik al lang gepasseerd, grapjas.
Geld is hier het probleem niet, maar vertel mij nu eens waarom dit boek na de voorverkoop zoveel moet gaan kosten? Daarnaast is de huidige prijs ook niet kinderachtig.
Samengevat, wat maakt dit boek zo speciaal?
Scherpquote:
Moonwalk is in een aantal landen al opnieuw uitgebracht. Best kans dat ze dat hier ook gaan doen.quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef MervinMinky het volgende:
Ik wil graag het boek Moonwalk kopen via Marktplaats maar zoals Zapato zegt is de prijs gestegen van het boek tot absurde hoogtes, voordat ie stierf zag ik hem voor een paar tientjes staan nu willen sommigen minstens 50 euro ervoor![]()
deed jij met 16 nog 'echt' aan sinterklaas dan?quote:Op maandag 21 september 2009 01:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Chill, die regel over sinterklaar/kerst had ik erbij ge-edit toen ik zag dat er iemand reageerde die 16 was...
Wat maakt dit boek zo bijzonder?
- groot formaat (33 x 45cm pagina's)
- dik papier, 200gram, 12 kilo boek
- nooit gepubliceerde foto's
- leer, handgebonden cover
- in doos met handschoenen geleverd
- "Limited": eenmalige print
Oftewel: kwaliteit
Moet wel zeggen dat ik dit soort boeken sowieso cool vind: van die complete overzichten, heb ook Beatles Anthology, According to Rolling Stones en die Cruijff en van Hanegem joekels van de Buitenspelers. Die waren rond de 60 euro volgens mij en nog wel ff wat minder mooi dan die Opus eruit ziet, als de preview klopt![]()
Previewfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan Sinterklaas doen doe je als dat uitkomt. Oudersquote:Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
deed jij met 16 nog 'echt' aan sinterklaas dan?![]()
begint het om half 7?quote:Op maandag 21 september 2009 18:05 schreef DrDentz het volgende:
Zometeen bij EénVandaag op Nederland 1 de kok van MJ..
thanksquote:
Wat een fuckin gejank joh...quote:Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
deed jij met 16 nog 'echt' aan sinterklaas dan?![]()
Njah, morgen maar ff de uitzendingemist kijken. Was t wat?quote:
Nah, niet echt. Ze heeft er haar eigen kookprogramma en best-seller boek aan overgehouden, waaraan hulde.quote:Op maandag 21 september 2009 18:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Njah, morgen maar ff de uitzendingemist kijken. Was t wat?
quote:Op maandag 21 september 2009 18:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat een fuckin gejank joh...
Kerst, sinterklaas, who gives a flying fuck,ik zie alleen een reden om een gratis MJ Opus op de kop te tikken
Je weet dat het een e-book is?quote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef Noax het volgende:
Thnx voor alle hulp/info, matthijst, Zapato en MervinMinky .
Check deze link eens, MervinMinky:
LinK
Haha het is inderdaad waar ja, heb die zo kunnen downloaden in e-Book formaat, maar het blijft specialer om the real deal te hebben dus zal verder zoeken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef matthijst het volgende:
Ebook kan je ook googlen. Bijvoorbeeld: 1988-04-05_MichaelJackson-Moonwalk.doc
http://www.amazon.co.uk/Moonwalk-Michael-Jackson/dp/0434020273/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1253569437&sr=8-1quote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Haha het is inderdaad waar ja, heb die zo kunnen downloaden in e-Book formaat, maar het blijft specialer om the real deal te hebben dus zal verder zoeken.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef Zapato het volgende:
Smokey Robinson's Who's Lovin You, live. Michael zingt de blues, en lawd, oh lawd, "..I may be young, but I know what this is all about.."
Kippevel.
Oh 113 euro maarquote:Op zondag 20 september 2009 17:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Na de voorverkoop gaat hij het dubbele kosten, $330 dus.
En "afzetters" valt wel mee: $165 = 113 euro voor een gigantisch boek.
Je ouders ff lief aankijken als vervroegd kerst/Sinterklaaskado ofzo
Krijg ernstig veel zin in de film en de dvd. Volgens mij wordt t echt bijzonder.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:26 schreef mmetje41 het volgende:
Kreeg ik zojuist doorgestuurd....
Dat is inderdaad echte uitmelkerij...quote:Op donderdag 24 september 2009 18:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sony gaat nog meer uitmelken![]()
http://www.amazon.co.uk/Blood-Dancefloor-Invincible-Michael-Jackson/dp/B002MXNO8S/ref=sr_1_126?ie=UTF8&s=music&qid=1253810748&sr=1-126
http://www.amazon.co.uk/Bad-Dangerous-Michael-Jackson/dp/B002MXNO8I/ref=sr_1_109?ie=UTF8&s=music&qid=1253810842&sr=1-109
Ze hebben toch niet voor niets laatst The Collection uitgebracht?
Ik sta dan hier in de rij bij de Utopolis in Almerequote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef MervinMinky het volgende:
Zaterdagnacht om 0.01 sta ik bij de kassa van de Pathé Eindhoven om mijn kaartje voor de film This Is It te bemachtigenFilm draait in de herfstvakantie dus hele week tijd ervan te genieten.
Om 0.01 zal het niet echt verdomd druk zijn denk ikquote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef Rnnz het volgende:
Denken jullie echt dat het zo druk zal worden?
Ik denk dat ik zondag gewoon opbel en kaarten reserveer. Precies hetzelfde toch, maar niet zo'n moeite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |