quote:MTV TO DEBUT TRAILER FOR THIS IS IT DURING "2009 MTV VIDEO MUSIC AWARDS"
SEPTEMBER 11, 2009
MTV is partnering with Sony Pictures Entertainment and Sony Music Entertainment to exclusively premiere the official trailer from the highly anticipated film Michael Jackson's THIS IS IT during the "2009 Video Music Awards" on Sunday, September 13, 2009 at 9PM (Live ET/Tape delayed PT). The trailer debut on the "Video Music Awards" will provide audiences their first look at the extraordinary new film which opens worldwide in theaters for a two-week limited engagement beginning October 28, 2009. Read more @ http://newsroom.mtv.com/2(...)his-is-it-trailer-2/
om 3 uur snachtsquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:44 schreef Fiddlergurl het volgende:
Is dit nu morgenavond op tv??? Wordt het wel uitgezonden hier?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook nog souvenirtickets te koop voor een van de afgeblazen tribute concerten?
Wat een prachtige promo.quote:
Sowieso, in 2002 hebben ze Michael ook gedisstquote:
Wel mooi filmpjequote:
Hoop ook maar dat Pathe 'm gaat draaien, anders moet ik helemaal naar Bredaquote:Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef Amyrlin het volgende:
Ook hier maar even vermelden:
Voor de liefhebbers: kaarten voor this is it Breda zijn nu al te bestellen via de site mustsee. Alleen de voorstelling 20.00 uur op woensdag 28 okt.
mee eensquote:
Ik vond die LM best een lekker wijf. Verder snap ik wel dat mensen t raar vonden, hoeft ook niks af te doen aan respect voor zn muziek.quote:Op zondag 13 september 2009 11:02 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, wat is hypocriet.
't is nou niet echt reeël om te doen alsof de man "normaal" was en echt fris zag het er niet uit, MJ die op TV even moet bewijzen hoe hetero hij wel niet is om vervolgens LM af te lebberen
Ja die klopt inderdaad en me moeder heeft hem al liggen......quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vivian, je zei dat je je MJ Collection pas op je verjaardag kreeg.
Dat duurt nog 2 maand?
Of klopt die datum niet![]()
Ik zou namelijk die DVD's zo snel mogelijk willen bekijken als ik die set binnen kreeg (dat deed ik trouwens ook).
Hij heeft gewoon weer die gouden broek aan. Was dit gewoon History Tour 2009 geworden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Janena het volgende:
Iemand dit (korte) filmpje al gezien?
Ik ben er zeker bang voor. Ik verwacht echt heel veel playback. Héél veel.quote:Op zondag 13 september 2009 19:22 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon weer die gouden broek aan. Was dit gewoon History Tour 2009 geworden?
Ik denk sowieso dat er heel veel gesleuteld zal worden aan de audio an sichquote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ben er zeker bang voor. Ik verwacht echt heel veel playback. Héél veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |