quote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef matthijst het volgende:
Die onderste is volgens mij gewoon MJ?
Wat dat betreft zou t kunnenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef mmascha het volgende:
Het lijkt wel alsof alles(neus, kin en wangen vooral) er met klei opgeplakt is.
Of dat spul wat ze voor EHBO-oefeningen gebruiken.
Zing dan op z'n minst het nummer goedquote:
Ook eentje voor "The golden bullet award" hoor jezus ik heb hem uitgezet na een minuut wauw!quote:
Dat ding kan je in de VS kopen voor 8 dollarquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Moonwalk het volgende:
Wisten julie dat er een MJ munt is?
[ afbeelding ]
http://www.muntenhuis.nl/(...)bU55wCFUeK3godKDucGA
Mensen die Billy Jean schrijvenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nog even over iemand die een liedje van MJ heeft gecovered:
Gister zelf gefilmd bij het Coldplay concert (wel slechte kwaliteit qua beeld helaas).
Vind zelf wel dat Chris Martin het goed zingt, alleen hij kent de tekst niet helemaal goed![]()
...quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mensen die Billy Jean schrijven
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
...
ok, dat is wel heel dom idd![]()
Coldplayquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:24 schreef Zapato het volgende:
[..]
Coldplay![]()
sowieso al, om te janken gewoon. Gatverdamme.
Wat een strenge moderator daar!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Iemand schreef trouwens dat ze niet Billie Jean maar Beat It speelden. Hebben ze twee liedjes gedaan of heb ik Onnoman betrapt op een feitelijke onjuistheid?
coldplay 3e helft
Nee, ze deden alleen Billie Jean, geen Beat It (gister dan).quote:Op donderdag 10 september 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Iemand schreef trouwens dat ze niet Billie Jean maar Beat It speelden. Hebben ze twee liedjes gedaan of heb ik Onnoman betrapt op een feitelijke onjuistheid?
coldplay 3e helft
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 september 2009 18:23 schreef DrDentz het volgende:
3) There will be some footage of MJ performing, much longer then the 3-4 minute snippet released at the end of June by AEG. You will see MJ in his dressing room, mingling and directing, plus one scene where he talks to the camera. Basically, it will show Jackson in his final months alive.
(....)
6) The DVD will contain the theatrical version in its whole plus over 2 hours of Jackson performing, warming up his vocals, singing, and in full costume. The most spectacular footage is by far from the Staples Center in LA which I'm told will "blow fans away". This extra footage will be a special feature on the DVD along with many other treats that fans will love.
ogen, checkquote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
De jukbeenderen zien er anders verdomd goed uit. Welke imitator moet dit dan wel niet zijn?
Voor de volle 100% dat is geen Michael Jackson.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
ogen, check
lippen, check
ingevallen ene neusgat, check...
't is hem
Mensen worden steeds gekker he!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef Noax het volgende:
[..]
Voor de volle 100% dat is geen Michael Jackson.
zo schreef ik het ook in het beginquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nikki Goulart, volgens de plaatser.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De jukbeenderen zien er anders verdomd goed uit. Welke imitator moet dit dan wel niet zijn?
Het is niet waar helaasquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
ogen, check
lippen, check
ingevallen ene neusgat, check...
't is hem
Is dat dan een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nikki Goulart, volgens de plaatser.
NB, dit is Nikki Goulart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrrrrrquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Joker meets Michael Jackson?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:MTV TO DEBUT TRAILER FOR THIS IS IT DURING "2009 MTV VIDEO MUSIC AWARDS"
SEPTEMBER 11, 2009
MTV is partnering with Sony Pictures Entertainment and Sony Music Entertainment to exclusively premiere the official trailer from the highly anticipated film Michael Jackson's THIS IS IT during the "2009 Video Music Awards" on Sunday, September 13, 2009 at 9PM (Live ET/Tape delayed PT). The trailer debut on the "Video Music Awards" will provide audiences their first look at the extraordinary new film which opens worldwide in theaters for a two-week limited engagement beginning October 28, 2009. Read more @ http://newsroom.mtv.com/2(...)his-is-it-trailer-2/
om 3 uur snachtsquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:44 schreef Fiddlergurl het volgende:
Is dit nu morgenavond op tv??? Wordt het wel uitgezonden hier?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook nog souvenirtickets te koop voor een van de afgeblazen tribute concerten?
Wat een prachtige promo.quote:
Sowieso, in 2002 hebben ze Michael ook gedisstquote:
Wel mooi filmpjequote:
Hoop ook maar dat Pathe 'm gaat draaien, anders moet ik helemaal naar Bredaquote:Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef Amyrlin het volgende:
Ook hier maar even vermelden:
Voor de liefhebbers: kaarten voor this is it Breda zijn nu al te bestellen via de site mustsee. Alleen de voorstelling 20.00 uur op woensdag 28 okt.
mee eensquote:
Ik vond die LM best een lekker wijf. Verder snap ik wel dat mensen t raar vonden, hoeft ook niks af te doen aan respect voor zn muziek.quote:Op zondag 13 september 2009 11:02 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, wat is hypocriet.
't is nou niet echt reeël om te doen alsof de man "normaal" was en echt fris zag het er niet uit, MJ die op TV even moet bewijzen hoe hetero hij wel niet is om vervolgens LM af te lebberen
Ja die klopt inderdaad en me moeder heeft hem al liggen......quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vivian, je zei dat je je MJ Collection pas op je verjaardag kreeg.
Dat duurt nog 2 maand?
Of klopt die datum niet![]()
Ik zou namelijk die DVD's zo snel mogelijk willen bekijken als ik die set binnen kreeg (dat deed ik trouwens ook).
Hij heeft gewoon weer die gouden broek aan. Was dit gewoon History Tour 2009 geworden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Janena het volgende:
Iemand dit (korte) filmpje al gezien?
Ik ben er zeker bang voor. Ik verwacht echt heel veel playback. Héél veel.quote:Op zondag 13 september 2009 19:22 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon weer die gouden broek aan. Was dit gewoon History Tour 2009 geworden?
Ik denk sowieso dat er heel veel gesleuteld zal worden aan de audio an sichquote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ben er zeker bang voor. Ik verwacht echt heel veel playback. Héél veel.
Bucharest-style zeg maar. Niet alleen de beelden maar ook het geluid een samengeraapt zooitje.quote:Op zondag 13 september 2009 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat er heel veel gesleuteld zal worden aan de audio an sich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |