Ja, best wel, dank je nog, he.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voel je je al wat beter Fasci?
quote:
Sorry mopquote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
Oke je was m'n PM te snel af!
Maar het is zeker wel goed voor de onderlinge band tussen jullie studenten/scholierenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is niet leuk als je verplicht voor iets moet betalen, wat je in je vrije tijd ook wel zou kunnen doen.
Goed om te horen!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, best wel, dank je nog, he.
Ik heb er weinig problemen hoor, whatever suits you happy!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je op een fok!baby zit te wachten..
DAT WAS DE GRAP!!!quote:
Ik kom net van de intro af, daar was de band al behoorlijk hechtquote:Op donderdag 10 september 2009 18:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar het is zeker wel goed voor de onderlinge band tussen jullie studenten/scholieren
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:18 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo rende ik ook door m'n kamer toen ik zag dat ik eerste was.
Je bent een succesvolle pimp of je bent het niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WtfBT betaald jou geld om beltegoed te kopen?
K dacht dat t altijd andersom ging
Ik snapte t wel hoor JEEEEEEEEEEEETJEquote:Op donderdag 10 september 2009 18:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen hoor, whatever suits you happy!![]()
[..]
DAT WAS DE GRAP!!!![]()
![]()
HAHAHAHIHihihahoeheoaheHA
Ik gaf IQM 1 cent voor bewezen diensten.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent een succesvolle pimp of je bent het niet.
Dat ben jij dus niet, aangezien Skylark eerder over haar heen gaatquote:Op donderdag 10 september 2009 18:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent een succesvolle pimp of je bent het niet.
Een symbolische 1 cent ja, want je weet net zo goed als ik dat mijn bewezen diensten onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gaf IQM 1 cent voor bewezen diensten.
Hmmz dan moet ik eens even goed gaan nadenken, ik heb sommige nummers de laatste tijd zo vaak geluisterd da ze niet meer leuk zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Post eens een nummer dat jij geweldig vindt dan.
quote:
Als Skylark over haar heen gaat, hoef ik Bt. niet eens meer.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat ben jij dus niet, aangezien Skylark eerder over haar heen gaat![]()
Mooi zo.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Als Skylark over haar heen gaat, hoef ik Bt. niet eens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |