abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 april 2002 @ 13:35:43 #176
16715 Mylene
*schatje*
pi_3972780
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 10:34 schreef Pistol_Pete het volgende:
En ja hoor...Israel valt weer een Palestijns dorp binnen...zo houdt het natuurlijk nooit eens op. Ik dacht dat Israel nou vorige week had beloofd de palestijnse gebieden niet meer binnen te vallen.
Stelletje varkens zijn het!!
Collectief straffen van het Palestijnse volk is om
Stelletje extremisten aan de macht.Gewoon doorgaan met het bouwen van nederzettingen.Ondertussen wordt het Palestijnse volk gewoon afgeslacht.En wie kritiek levert is gelijk anti-semitisch.Arrogantie en hypocriet zijn passen precies bij Israel.Ik spuug op de Israelische vlag!!

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 27-04-2002 09:25]

pi_3972971
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 13:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Rustig maar.
quote:
Aha, daarom Israel collectief straffen door te boycotten zeker?
quote:
Stelletje extremisten aan de macht.
Pot <--> ketel
quote:
Gewoon doorgaan met het bouwen van nederzettingen.
Dat is dom, ja.
quote:
Ondertussen wordt het Palestijnse volk gewoon afgeslacht.
Die termen doen het wel goed, 'slachtingen', 'afslachten', 'slachtpartij'.
quote:
En wie kritiek levert is gelijk anti-semitisch.
Kritiek leveren kan ook zonder te refereren aan honden, varkens of vergassingen.
quote:
Arrogantie en hypocriet zijn passen precies bij Israel. Ik spuug op de Israelische vlag!!
Toe maar.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  vrijdag 26 april 2002 @ 13:55:44 #178
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_3973044
quote:

[..]

Stelletje extremisten aan de macht.Gewoon doorgaan met het bouwen van nederzettingen.Ondertussen wordt het Palestijnse volk gewoon afgeslacht.En wie kritiek levert is gelijk anti-semitisch.Arrogantie en hypocriet zijn passen precies bij Israel!!

Kan deze manier van discussieren voor eens en voor altijd afgekapt worden.

We zijn hier niet op de boerderij! Eerst gaat het over honden, nu weer eens over varkens. Misselijk word ik daarvan.

Koranfascisme bedankt Islam
pi_3974621
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 10:48 schreef Baas het volgende:
Egypte wil Israel aanvallen als ze 100 miljard$ krijgen van Arabische staten om de confrontatie mee te betalen.

http://www.smh.com.au/articles/2002/04/24/1019441265555.html

Da's ook wel weer apart dan. Lijkt een beetje op huurlingen. De Arabische wereld is echter zo verdeeld dat een plan als dit nooit van de grond kan komen.

Jij herkent sarcasme nog niet als het je om de oren wordt geslagen he? Natuurlijk komt die 100 miljard dollar er nooit, dat weet die Egyptenaar ook wel. Maar die man was waarschijnlijk de gratuite praatjes uit andere Arabische landen die ook niks doen zat.
pi_3975195
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 16:01 schreef HiZ het volgende:

[..]

Jij herkent sarcasme nog niet als het je om de oren wordt geslagen he? Natuurlijk komt die 100 miljard dollar er nooit, dat weet die Egyptenaar ook wel. Maar die man was waarschijnlijk de gratuite praatjes uit andere Arabische landen die ook niks doen zat.

Onder 'niks doen' versta je het 'niet aanvallen' van Israel?
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_3975747
Mevrouw Duisenberg verdient een lintje !

NOS-TT 192 vr 26 apr EN DAN DIT...

Palestijnse vlag bij Duisenberg AMSTERDAM

Gretha Duisenberg,de vrouw van de ECB-president,heeft uit protest tegen het Israelische optreden in de Palestijnse gebieden een Palestijnse vlag bevestigd aan hun appartement in Amsterdam-Zuid. Tegenover de pers verklaarde mevrouw Duisenberg dat ze heeft gehandeld uit woede over de volkomen passieve reactie van de EU en in het bijzonder Nederland op de legeracties."Premier Sharon komt hier mee weg,en niemand doet iets."

vrijdag 26 april 2002 @ 17:43:02 #182
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3975890
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 17:26 schreef Boosoog het volgende:
Mevrouw Duisenberg verdient een lintje !
Een heel dik lint om haar nek inderdaad !
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_3975905
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 17:43 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk wel normaal, Bazza ?
  vrijdag 26 april 2002 @ 17:45:21 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3975909
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 17:43 schreef BAZZA het volgende:

Bazza, kap nou eens met dit soort onzinnige posts, wil je.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_3977402
quote:

[..]

Stelletje extremisten aan de macht.Gewoon doorgaan met het bouwen van nederzettingen.Ondertussen wordt het Palestijnse volk gewoon afgeslacht.En wie kritiek levert is gelijk anti-semitisch.Arrogantie en hypocriet zijn passen precies bij Israel!!

Goed gesproken. Ik spuug ook op die vlag en ik veeg me reet ermee af!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  vrijdag 26 april 2002 @ 20:33:44 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3977434
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 20:30 schreef onschuldig het volgende:

En ook voor jou geldt: als je niets zinnigs of inhoudelijks te melden hebt, wegwezen uit deze discussie!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 26 april 2002 @ 20:36:15 #187
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_3977450
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 20:30 schreef onschuldig het volgende:

[..]

In die volgorde hoop ik? Dat is namelijk lekker hygienisch.

Je onderschrift klopt trouwens ook van geen kant. De Israelische grondwet is niet gebaseerd op de Torah. Deze wijsheid heb je zeker ontleend aan dezelfde bron die je ertoe gebracht heeft te verklaren dat het IDF babies verkracht?

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3977479
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 20:36 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

In die volgorde hoop ik? Dat is namelijk lekker hygienisch.

Je onderschrift klopt trouwens ook van geen kant. De Israelische grondwet is niet gebaseerd op de Torah. Deze wijsheid heb je zeker ontleend aan dezelfde bron die je ertoe gebracht heeft te verklaren dat het IDF babies verkracht?

Nee, ik heb dezelfde wijsheid als R@B gebruikt. Ik wil hier vooral mee aantonen hoe dom het onderschrift van R@B is. Overigens is het vet gedrukte gedeelte van mijn onderschrift wel 100% waar!
quote:
Het Jodendom is, uitgevoerd in Israel met een Tora-wetgeving, een achterlijke cultuur: Een fatsoenlijke rechtspraak kennen ze niet, gelijke rechten voor Arabieren en niet-Joden zijn hun onbekend, homofilie bestaat niet, democratie? nooit van gehoord.
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  vrijdag 26 april 2002 @ 20:41:46 #189
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_3977490
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 20:40 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Nee, ik heb dezelfde wijsheid als R@B gebruikt. Ik wil hier vooral mee aantonen hoe dom het onderschrift van R@B is. Overigens is het vet gedrukte gedeelte van mijn onderschrift wel 100% waar!
[..]

Daar heb ik ook niets van gezegd...hoewel, het is wel degelijk een democratie.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  vrijdag 26 april 2002 @ 20:42:17 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3977493
Doe dat dan in andere topics en blijf hier inhoudelijk, lees dit ook eens:
Discussieren onmogelijk?
Poef.....gone! ©golfer
pi_3977534
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 20:41 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Daar heb ik ook niets van gezegd...hoewel, het is wel degelijk een democratie.

Dat is dan de eerste democratie die openlijk aan staatsterreur, moord en vernietiging doet. Israel geeft het woord democratie dan wel een geheel nieuwe betekenis!
  vrijdag 26 april 2002 @ 20:51:56 #192
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_3977549
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 20:40 schreef onschuldig het volgende:

[..]

[..]

Sterker nog, homofilie bestaat niet? Dan moet je eens in Tel Aviv gaan kijken.
  vrijdag 26 april 2002 @ 20:53:17 #193
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_3977563
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 20:49 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Dat is dan de eerste democratie die openlijk aan staatsterreur, moord en vernietiging doet. Israel geeft het woord democratie dan wel een geheel nieuwe betekenis!

DE VS zijn ook geen democratie?
In een democratie kunnen ook verschrikkelijk foute politici aan de macht komen, hoor. Ze kunnen alleen ook weer op vreedzame wijze worden afgezet.
pi_3978165
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 13:55 schreef machteld het volgende:

[..]

Kan deze manier van discussieren voor eens en voor altijd afgekapt worden.

We zijn hier niet op de boerderij! Eerst gaat het over honden, nu weer eens over varkens. Misselijk word ik daarvan.

Inderdaad Machteld, dit conflict begint inderdaad steeds meer op Animal Farm te lijken: "all animals are equal, but the zionists are more equal than others."
Ars longa, vita brevis
  vrijdag 26 april 2002 @ 23:03:38 #195
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3978592
Saudi Telethon Host Calls for Enslaving Jewish Women

From the Saudi Information Service.

The Saudi Information Agency has obtained a tape by prominent government official cleric Shaikh Saad Al-Buraik calling for enslaving Jewish women. The tape is called "a Monkey Desecrates Mosque," and was delivered in a Riyadh government mosque. The monkey refers to Jews.

Al-Buraik, a Wahhabi cleric, is closely tied to Prince AbdulAziz Ben Fahd, the king's youngest son, and member of the Saudi delegation accompanying Crown Prince Abdullah on his current visit.

Al-Buraik was the host of the two-day long telethon raising funds for Palestinians, which raised $109 million. He is also the host of "Religion and Life," a program on government television Channel One and on MBC television owned by Prince AbdulAziz Ben Fahd. Al-Buraik said on the tape that the money raised would go to Palestinian fighters.

The following are excerpts of the tape:

On the situation in the Palestinian areas he said:

Oh Believer, it's a wish, as much as it is pains, but we have hopes that the situation in Palestine will explode. No one dies before their day. How many Muslims have died in Chechnya, Bosnia, Kashmir, and Kosovo!!

Is it too dear to us that among our honorable beloved die as martyrs? Their death dates were written before their birth. That they die as martyrs. "Say even if were at your home, those who will die will walk to their death."

Which is a better choice, to de on your bed, or to die perseverant, fighting, not retreating. Which is better to suffer long before death many days, or taste death quickly?

Which is better to suffer a slow death, or die as a martyr in your way to heaven. A death that you will be forgiven on the first drop of your blood.

When life became perishes we started to drink humiliation many times over.

Oh Palestinian Authority, don't you see that you are tested once or twice a year? Then you don't learned or repent.

Isn't time yet to wage jihad, and call for holy war. Isn't time that Muslim countries which normalized relations with the Jews to cancel everything that happened from Madrid to Oslo, and Why River, which forbids the supplying of weapons to Muslims in Palestine?

The agreements which canceled jihad, and disassociation from non-Muslims, should all be demolished.

It's a call to close all embassies opened for the Jews in the land of Islam; it is call to end normalization with Israel.

What international resolution that the Jew respected, prepared by Christians.
On Jews and Christians he said:
People should know that Jews are backed by the Christians, and the battle that we are going through is not with Jews only, but also with those who believe that Allah is a third in a Trinity, and those who said that Jesus is the son of Allah, and Allah is Jesus, the son of Mary.

About America he said:

I am against America until this life ends, until the Day of Judgment;

I am against America even if the stone liquefies

My hatred of America, if part of it was contained in the universe, it would collapse.

She is the root of all evils, and wickedness on earth.

Who else implanted the tyrants in our land, who else nurtured oppression?

Oh Muslim Ummah don't take the Jews and Christians as allies.

Jewish women as slaves he says:
Muslim Brothers in Palestine, do not have any mercy neither compassion on the Jews, their blood, their money, their flesh. Their women are yours to take, legitimately. God made them yours. Why don't you enslave their women? Why don't you wage jihad? Why don't you pillage them?

To listen to the entire tape open the below link:
http://media.islamway.com/arabic/images/lessons/burek/monkey.rm

source: http://www.nationalreview.com/document/document042602.asp

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 26 april 2002 @ 23:41:15 #196
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_3979011
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 22:11 schreef motown het volgende:

[..]

Inderdaad Machteld, dit conflict begint inderdaad steeds meer op Animal Farm te lijken: "all animals are equal, but the zionists are more equal than others."

Geweldige reactie.

Je hebt echt geen zak begrepen van mijn laatste posts. Of je kan het gewoon niet.

Jammer. Je serieuze post in het begin van dit deel was waarschijnlijk een stuiptrekking.

Je symboliseert hier perfect de halsstarrige houding van beide partijen.

Daarom wordt het ook nooit vrede hier en daar.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  vrijdag 26 april 2002 @ 23:52:39 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_3979147
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 23:41 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Geweldige reactie.

Je hebt echt geen zak begrepen van mijn laatste posts. Of je kan het gewoon niet.

Jammer. Je serieuze post in het begin van dit deel was waarschijnlijk een stuiptrekking.

Je symboliseert hier perfect de halsstarrige houding van beide partijen.

Daarom wordt het ook nooit vrede hier en daar.

J.

ik denk dat het voor motown ook meer gaat om de vaak onzinnige reacties van 2-3 mensen die een echte discussie in de weg staan... maar dan spreek ik niet namens hem ... in dat opzicht is het inderdaad wel frapant dat diegene met de grootste bek de discussie om zeep helpen.. systematisch iemand de mond proberen te snoeren met onbenulligheden

in ieder geval wekt het niet mijn sympathie , en die arrogante houding/halsstarrigheid wekt ook geen sympathie over de verschillende wereld delen... how to shoot oneself in the foot.

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 26 april 2002 @ 23:57:40 #198
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_3979204
Onzinnige reacties moet je negeren.

Woede en haat zijn geen gezonde voedingsbodem voor een constructieve discussie.

Hoe vaak moet ik dat herhalen?

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  zaterdag 27 april 2002 @ 00:05:07 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_3979278
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 23:57 schreef Juan Zueco het volgende:
Onzinnige reacties moet je negeren.

Woede en haat zijn geen gezonde voedingsbodem voor een constructieve discussie.

Hoe vaak moet ik dat herhalen?

J.

net zo vaak totdat men er moe van wordt maar aan de andere kant is het verdomd moeilijk om een stapje opzij te doen en niet te reageren op een opmerking waarvan je weet dat deze als enig nut provoceren is.. en de gevolgen van provoceren weten we allemaal maar al te goed

de mens heeft nou eenmaal terriatorium drift, zowel fysiek als verbaal. Een gebaar van goede wil wordt gezien als gezichtsverlies, en dat kunnen we niet hebben

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 27 april 2002 @ 00:08:04 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3979306
Zoals al eerder vermeld:
Discussieren onmogelijk?

En nu weer inhoudelijk en ontopic verder, s.v.p.

Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')