dit is toch een topic voor welke nieuwe producten je spot!quote:Op maandag 27 september 2010 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
probeer t zelf zou ik zeggen casper..
OKE CASPERquote:Op maandag 27 september 2010 13:02 schreef casper019 het volgende:
[..]
dit is toch een topic voor welke nieuwe producten je spot!
nou ik heb dat gespot EN gekochten ga het vanmiddag proberen
Nou grote jongen...quote:Op maandag 27 september 2010 13:02 schreef casper019 het volgende:
[..]
dit is toch een topic voor welke nieuwe producten je spot!
nou ik heb dat gespot EN gekochten ga het vanmiddag proberen
dat ja! eerst gewoon zelf proberen. iemand anders kan het niet te vreten vinden en jij welquote:Op maandag 27 september 2010 15:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou grote jongen...
Je vraagt alleen vaker of anderen het geprobeerd hebben in plaats van dat je het zelf koopt en verteld hoe het smaakt...
Ow die prijs valt eigenlijk nog best mee... Waar heb je em gekocht? Volgens mij lag het nog niet bij de AH hier...quote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef ospe3aw het volgende:
Ik weet niet of het al aan bod is gekomen, maar ik heb zojuist de nieuwe lays met joppiesaus smaak gegeten. Vond um tegen de verwachting in, super. Smaak gaat goed samen met de chips en heeft toch niet een te aanwezige nasmaak. Ga van de week zeker nog een zak(je) scoren. Ik zeg met nadruk zakje, want er zit maar 100 gram in. Prijs ¤ 0,65
nu wil ik em zeker proberen!!quote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef ospe3aw het volgende:
Ik weet niet of het al aan bod is gekomen, maar ik heb zojuist de nieuwe lays met joppiesaus smaak gegeten. Vond um tegen de verwachting in, super. Smaak gaat goed samen met de chips en heeft toch niet een te aanwezige nasmaak. Ga van de week zeker nog een zak(je) scoren. Ik zeg met nadruk zakje, want er zit maar 100 gram in. Prijs ¤ 0,65
Heb hem hier in de plaatselijke AH gekocht om 18.00 en het zakje is al opquote:Op maandag 27 september 2010 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow die prijs valt eigenlijk nog best mee... Waar heb je em gekocht? Volgens mij lag het nog niet bij de AH hier...
Voor mij ookquote:
En wat vond Jopie daar van?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:55 schreef The_Hives het volgende:
net jopie op, op zich best binnen te houden
Ik heb de thaise kip op brood gehad, wel ander bakje dan op jouw plaatjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:26 schreef Curiosity het volgende:
Produkten van Delio, verkraagbaar bij AH.
Zitten lekkere salades bij, Tonijn, Argentijns grillvlees.
Je hebt verpakkingen met 2 bakjes en iets grotere bakjes die per stuk gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:19 schreef wendy-mobiel het volgende:
[..]
Ik heb de thaise kip op brood gehad, wel ander bakje dan op jouw plaatje
de thaise kip is lekker, de haring/dille was mij te zuurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:57 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Je hebt verpakkingen met 2 bakjes en iets grotere bakjes die per stuk gaan.
Ik vind m ook lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
ja lekker de joppiesausniet n heel overheersende smaak en n handig formaat zakje van 100g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |