nee ik lach je niet uitquote:
Ja, nou.. die had ik eerst ook een paar. Geen idee hoe 't komt. Met killbox (google) kon ik ze wel verwijderen, probeer dat eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:46 schreef Re het volgende:
trouwens, we hebben op onze HD een paar foto's staan die niet meer te openen zijn en ook niet te verwijderen, hier lopen back-up programma's dus op vast, hoe krijg ik die in godsnaam van de schijf af... zelfs onder "DOS" krijg ik ze niet weg (althans niet onder de echte DOS dus maar onder het command menuutje)
Chkdsk al eens laten lopen? Misschien dat die nog wat kan fixen of op kan ruimen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:46 schreef Re het volgende:
trouwens, we hebben op onze HD een paar foto's staan die niet meer te openen zijn en ook niet te verwijderen, hier lopen back-up programma's dus op vast, hoe krijg ik die in godsnaam van de schijf af... zelfs onder "DOS" krijg ik ze niet weg (althans niet onder de echte DOS dus maar onder het command menuutje)
Aha, gevind! Maar zou je een hond willen hebben dan? Ik zoek nog een nieuw baasje voor een duitser in asiel Austerlitz en een gevorderd baasje voor een jonge Beauceron dame in asiel Vlaardingenquote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Ynske het volgende:
gister lekker rondgelopen in Dierenthuis, van de asielactie dit jaar
dr is er eentje die mn hart verovert heeft
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:29 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Aha, gevind! Maar zou je een hond willen hebben dan? Ik zoek nog een nieuw baasje voor een duitser in asiel Austerlitz en een gevorderd baasje voor een jonge Beauceron dame in asiel Vlaardingen.
das een flinke lap foto dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:09 schreef dragonrider het volgende:
Heb mijn prijs van de fotowedstrijd van juli binnen. Super bedankt fok. Het was het wachten waard moet ik zeggen. Hij is drie keer zo groot als ik verwacht had.. Dus moet nog ff een plaatje zoeken.
Ja, zeker blij met het resultaat, mooie kwaliteit. Alleen op mijn kamer is het nu flink zoeken voor een plaatje. Ik had iets van 40 cm verwacht, maar ik schat dat ie bijna een meter breed is nu.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
das een flinke lap foto dan.
blij met resultaat?
Met een externe HD heb ik het ook gehad. HD uit externe enclosure halen, in een pc hangen, leegtrekken en dan formatteren was de enige remedie bij mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:46 schreef Re het volgende:
Dit is een interne schijf al helaas, maar ik ga de bovenstaande opties vanavond eens goed bekijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:52 schreef freud het volgende:
[..]
Met een externe HD heb ik het ook gehad. HD uit externe enclosure halen, in een pc hangen, leegtrekken en dan formatteren was de enige remedie bij mij.
Geen probleem hier met de nieuwste. Anders web messenger of Trillian?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:12 schreef Ynske het volgende:
msn haat mij
sinds de 15e kun je alleen nog gebruik maken van de laatste nieuwe versie
en laat die nog altijd problemen hebben met de contactenlijst
zit nu via trillian ja, alleen daar is t verzendprobleem met bestanden nog altijd niet in opgelostquote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Geen probleem hier met de nieuwste. Anders web messenger of Trillian?
Dan ben je binnenkort aan de beurtquote:Op donderdag 17 september 2009 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn oude versie doet 't nog prima hoor, en zelfs mijn 7.iets werkt ook nog
.
Ah, geweldigquote:Op donderdag 17 september 2009 16:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan ben je binnenkort aan de beurt
http://tweakers.net/nieuw(...)plicht-upgraden.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |