1 van de 8 mogelijke fase b contracten is niet getekend.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:52 schreef Sjeen het volgende:
NeeJe zit gewoon in Fase B... Ben je overgegaan van Fase A naar Fase B en is er geen contract gemaakt. Of Is een van de 8 mogelijke contracten in Fase B niet getekend?
Snelle Jellequote:Op donderdag 10 september 2009 16:00 schreef sanger het volgende:
Dan is dat automatisch een verlenging van het contract daarvoor dat wel getekend was.
Je bent de eerste vrouw die dat ooit tegen me zegtquote:
Het is puur gebaseerd op dit topic natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 16:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die dat ooit tegen me zegt
Normaal noemen ze je Spuit 11?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die dat ooit tegen me zegt
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is puur gebaseerd op dit topic natuurlijk
quote:
Kijk anders je CAO er even op na. En je contract.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Crap, zit maar 9 cent boven het minimumloon
Kan kloppen, is afhankelijk vcan de CAO. Welke is dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:18 schreef JuiceJuice het volgende:
Nog even iets anders: Ik ben nu 22 jaar en wordt in december 23. Ik heb mensen horen zeggen dat ik dan betaald moet krijgen als een 23jarige ofzo
Klopt dit?
Ja gaat gewoon via de Abu. Maar betaling en toeslagen gaan wel conform de inlener.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk anders je CAO er even op na. En je contract.
Dus de inlenerbeloning uit de ABU? Dan gaat ook de leeftijdsbepaling uit die CAO op. Dus als je die CAO nog weet (staat in je uitzendbevestigingquote:Op woensdag 16 september 2009 13:52 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Ja gaat gewoon via de Abu. Maar betaling en toeslagen gaan wel conform de inlener.
Dan ga ik thuis even kijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus de inlenerbeloning uit de ABU? Dan gaat ook de leeftijdsbepaling uit die CAO op. Dus als je die CAO nog weet (staat in je uitzendbevestiging)
Maar je geeft zelf aan dat het salaris van de inlener wordt gehanteerd. Dat mag volgens de ABU (artikel 19 lid 5).quote:Op woensdag 16 september 2009 13:56 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Dan ga ik thuis even kijkenVolgens mij gaat het via de ABU, het uitzendbureau is daar namelijk bij aangesloten.
Augustus 2006quote:Op woensdag 16 september 2009 14:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar je geeft zelf aan dat het salaris van de inlener wordt gehanteerd. Dat mag volgens de ABU (artikel 19 lid 5).
Andere vraag. Hoelang werk je al bij deze inlener?
Dan is hoe dan ook de inlenerbeloning van toepassing. Deze gaat in vanaf de 27ste gewerkte week en stopt pas als er een onderbreking van 13 weken of langer is geweest.quote:
Duidelijk. Maar dan heb ik geen recht op betaald krijgen als 23 jarige?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan is hoe dan ook de inlenerbeloning van toepassing. Deze gaat in vanaf de 27ste gewerkte week en stopt pas als er een onderbreking van 13 weken of langer is geweest.
Dat hangt dus van die CAO af, dus kunnen we pas beantwoorden als we weten welke CAO het is.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar dan heb ik geen recht op betaald krijgen als 23 jarige?
Okay! Dan hoor je dat vanavondquote:Op woensdag 16 september 2009 14:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat hangt dus van die CAO af, dus kunnen we pas beantwoorden als we weten welke CAO het is.
Dan reageer ik pas morgenochtendquote:Op woensdag 16 september 2009 14:19 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Okay! Dan hoor je dat vanavond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |