Dat zijn Google ads.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:46 schreef Biogarde het volgende:
Je vraagt zelf ¤5 voor een advertentie.
http://downforeveryoneorjustme.com/quote:Op donderdag 10 september 2009 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Dus FOK lag er wel uit? Ik dacht al dat het aan de paupercomputers hier op de uni lag
Ik zie geen tagjequote:
dat dusquote:Op donderdag 10 september 2009 15:45 schreef Repeat het volgende:
Een paar keer per dag.Rot op man, autist.
Maar jij bent ook een negerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Terechte klacht!
Toen ik kind was hadden we niet eens tijd om langs de deur te gaan! We moesten 36 uur per dag, met blote handjes, bikken in een tochtige koolmijn! Als ik verkouden ben dan hoest ik nog steeds stofwolken.
11 november is je kans.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind dat altijd wel leuk, kinderen aan de deur.
Bij voorkeur meisjes. Die trakteer ik binnen op chocomel en een lekker snoepje.
Ik ging de kolenmijn in als een blanke en kwam eruit als een negerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een neger
Wie zegt dat ik open heb gedaan of zal gaan doen?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Dan doe je toch gewoon niet open?
Nee. Dan komt het paard van Sinterklaas aan de deur, met een vent erop. Genaamd Alfred Jodocus Maarten. Terwel jij binnen de kachel aan hebt staan, zegt Maarten: u heeft het koud binnen he? Wacht ik scheur wel wat van mijn tabbert van.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komen ze dan voor de carnavalscollecte langs of wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |