Waar staat dat in een linksys router?quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Staat allow multicast from network aan in je router? Zo niet, ff aanzetten, wil wel eens helpen.
Tja, reset die router een keer zou ik zeggen, en stel alles opnieuw in.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waar staat dat in een linksys router?
Ik kan alleen filter multicast vinden
Al gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Tja, reset die router een keer zou ik zeggen, en stel alles opnieuw in.
Gast, jou lukt het ook nietquote:Op woensdag 16 september 2009 00:05 schreef -Datdus- het volgende:
gast je een it opleiding en je weet niet hoe je een met een draadloos netwerk instelt
Al gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 15:14 schreef BJN89 het volgende:
Het heeft niks te maken met IP versie 6.
Ik zou eens proberen om zoals je modem en router eens even van het stroom af te halen voor 10 seconden.
Als dat niet baat eventjes kijken of je modem en router niet op hetzelfde ip-adres draaien meestal is dat 192.168.1.1. Als dat het geval is verander je het ip-adres van je routertje dan eventjes naar 192.168.1.100 bijvoorbeeld.
Al gedaan, werkte nietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Stond er niks over evt wegvallend van draadloos ivm kanaal? Zou hem naar ander kanaal zetten.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:52 schreef Vengswiejj het volgende:
Al geprobeerd zelf een statische IP aan tegeven dat binnen je lease range valt ? en dan gewoon je subnetmask en gateway zelf in te vullen ?
Dus als je een utp kabeltje tussen je router en laptop drukt, doet ie het gewoon?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
en thuis met internet kabel doet ie het ook prima.
Ja, want daarom werkt het wel op school en thuis niet...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef -Datdus- het volgende:
heb je al gecheckt of je netwerk kaart kapot is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |