quote:Op donderdag 10 september 2009 13:27 schreef RowanF1 het volgende:
Flikker op, het was wel een eiland. Net als Limburg van België is.België van Nederland is
En net als Rotterdam van Marokko isquote:Op donderdag 10 september 2009 13:27 schreef RowanF1 het volgende:
Flikker op, het was wel een eiland. Net als Limburg van België is.
Het wás inderdaad een eiland. Dus vroeger was het OP Urk. Nu is het geen eiland meer. Nu is het dus gewoon "in Urk".quote:Op donderdag 10 september 2009 13:27 schreef RowanF1 het volgende:
Flikker op, het was wel een eiland. Net als Limburg van België is.
Op Urk praat zo lekker weg IPV inquote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef Otis. het volgende:
[..]
Het wás inderdaad een eiland. Dus vroeger was het OP Urk. Nu is het geen eiland meer. Nu is het dus gewoon "in Urk".
gevonden, Dat dorp had iets verder naar links gemogen. Het water inquote:Op donderdag 10 september 2009 13:26 schreef wise het volgende:
ik zie em niet
Kurk?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:29 schreef Saekerhett het volgende:
Urk, Urk, Urk, soep eet je met een...
Dat staat inderdaad op Wikipedia. Kan je nagaan wat een kneuzen het zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 13:29 schreef zarGon het volgende:
"In 1942 werd de Noordoostpolder drooggemalen, maar voor de inwoners van Urk leeft het eilandgevoel nog steeds; men woont bijvoorbeeld niet in Urk maar op Urk."
turk?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:30 schreef MDMAtjuh het volgende:
urk, urk, urk... soep eet je met een ... ?
Anders jat je mijn grap evenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:30 schreef MDMAtjuh het volgende:
urk, urk, urk... soep eet je met een ... ?
Ligt het ook niet, Zurich wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:29 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb trouwens nooit geweten dat Zürich in Friesland ligt.
Of de randstad, zijn we ook gelijk van het allochtoon gezeik af.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen ze die hele Noordoostpolder niet gewoon weer onder water laten lopen? Zijn we van alle gezeik af.
Maar als je dat altijd geleerd is word het een gewoonte om het te zeggen, ik weet niet anders. Sorryquote:Op donderdag 10 september 2009 13:30 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad op Wikipedia. Kan je nagaan wat een kneuzen het zijn.
JA WE ZIJN AL BIJNA 70 JAAR GEEN EILAND MEER MAAR WE DOEN LEKKER MET Z'N ALLEN NET ALSOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zet dan gelijk alles onder water, dan hebben we helemaal geen gezeik meer.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of de randstad, zijn we ook gelijk van het allochtoon gezeik af.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar als je dat altijd geleerd is word het een gewoonte om het te zeggen, ik weet niet anders. Sorry
Ik kan het ze niet kwalijk nemen...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:30 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad op Wikipedia. Kan je nagaan wat een kneuzen het zijn.
JA WE ZIJN AL BIJNA 70 JAAR GEEN EILAND MEER MAAR WE DOEN LEKKER MET Z'N ALLEN NET ALSOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kneus.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ligt het ook niet, Zurich wel.
Je werkt op de visafslag?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:32 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en Urk
UrkersAls ik om me heen kijk zie ik er al 6 zitten
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan het ze niet kwalijk nemen...
Het is een soort tumor inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef Saekerhett het volgende:
Urk ligt trouwens wel mooi op zo'n uitstulpje. Ik zeg, gewoon weglaseren.
mes?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:29 schreef Saekerhett het volgende:
Urk, Urk, Urk, soep eet je met een...
Homohoer.quote:
Nee hoor. Je overgrootopa woonde op Urk. Jij woont ín Urk.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:34 schreef Ordinair het volgende:
Ik woon ook op Urk.
[ afbeelding ]
Prima.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zet dan gelijk alles onder water, dan hebben we helemaal geen gezeik meer.
Maar krijg je pijn aan je ballen als je het leest OP Urk?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:32 schreef Otis. het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |