Lekker nummertje.quote:
Jupquote:
Oi, das waar, ik ben het al.quote:
Vind je???quote:Op donderdag 10 september 2009 12:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Standaard top 40 nummer. Niet speciaal maar het luistert makkelijk weg.
legendarische lyricsquote:Op donderdag 10 september 2009 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind je???
http://www.metrolyrics.com/battlefield-lyrics-jordin-sparks.html
Heb meteen de ringtone besteldquote:Op donderdag 10 september 2009 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind je???
http://www.metrolyrics.com/battlefield-lyrics-jordin-sparks.html
Ik geloof je meteen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb meteen de ringtone besteld
Ik heb het idee dat ik 500x het woord battlefield hoor in 3 min tijd.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar TS wat is het dan precies aan dit nummer dat je zo stoort.
Ik bedoel het is toch gewoon een standaard Top 40 nummer.
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Deze Battlefield is dan weer
[ afbeelding ]
Vooral die onderste.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat waren pas echte Battlefields
*boem*quote:Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Deze Battlefield is dan weer
[ afbeelding ]
Niks mis met stoere Germanen die een volledig Romeins leger uit wisten te roeien en zo wisten te voorkomen dat de Romeinen verder dan de Rijn kwamenquote:
Stoere Germanen, STOERE GERMANEN. Niks Romeinse bezettersquote:Op donderdag 10 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Zitten hier allemaal fags of wat ?
Wel een beetje.! doen om een plaatje met Romeinse goden, maar dan een plaatje met een lekkere belgisch wijf beetje links laten liggen.
AMAI HE. Hmmm lekker accentje.
Germanen, zijn dat Germansquote:Op donderdag 10 september 2009 13:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stoere Germanen, STOERE GERMANEN. Niks Romeinse bezetters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |