abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72643767
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En wat denk dat je dat de iPhone is?
True, maar dan nog meer functies die een computer ook heeft en weet ik veel wat
Gewoon alles bij elkaar gepropt in 1 apparaatje, en dan geef je 't een nieuwe naam
pi_72644194
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

True, maar dan nog meer functies die een computer ook heeft en weet ik veel wat
Gewoon alles bij elkaar gepropt in 1 apparaatje, en dan geef je 't een nieuwe naam
je bedoelt eigenlijk dus gewoon een iPhone met zonder touchscreen.... , maar gewooon iPod besturing.

overigens kan dat best wel eens een streven bij apple zijn, maar het businessmodel van apple werkt zo dat die _nooit_ al hun kaarten ineens uitspelen... ook op andre terreinen zijn ze bij apple gerust drie of vier jaar vérder dan wat betreft de apparaten die ze nu op de markt brengen;
Maar nemen ze héél rustig de tijd niet overhaast n erg gunstig de alleruitgebreidste producten te lanceren, maar kiezen liever voor een release-schema waarbij ze iedere 6-9 maanden met leuke 'updates' kunnen komen en de nieuwe klanten net nóg wat meer kunnen bieden dan de dingen waar de huidige klantenkring al helemaal lyrisch over is.

enkel denk ik wel dat op een aantal punten een 'traditionele iPod met scrollwheelbesturing en geen touchscreen maar mét de rest vand e meuk die de IHOne/Touch biedt problemen zou geven....
vooral voor applicatieontwikkelaars en het distributiemodel voor Apps, die dan opeens te kampen zouden hebben met een groot 'compatibiliteits-issue' (welke apps ondersteunen wél iPod/iPhone model)...
iets dat momenteel redelijk knap al gepoogt wordt zoveel mogelijk te voorkomen (al zijn er nu al wat kleine bartsjes met het nieuwe iPhoneOS 3.0 én de nieuwe iPHones en oudere modellen/firmware die al wat vaker tot problemen leidt)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_72652466
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je bedoelt eigenlijk dus gewoon een iPhone met zonder touchscreen.... , maar gewooon iPod besturing.

Nja zoiets, of met gewone telefoon-toetsen..
Ik weet niet We zien over 10 jaar wel waar ze mee aan komen zetten.

Wat ik nogsteeds niet helemaal snap: Wat is nou precies het verschil tussen een iPhone en een iPod Touch? Ze zien er toch gewoon hetzelfde uit? Is het enige verschil dat je met de Touch niet kan bellen?
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:03:23 #54
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72652576
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:00 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Nja zoiets, of met gewone telefoon-toetsen..
Ik weet niet We zien over 10 jaar wel waar ze mee aan komen zetten.

Wat ik nogsteeds niet helemaal snap: Wat is nou precies het verschil tussen een iPhone en een iPod Touch? Ze zien er toch gewoon hetzelfde uit? Is het enige verschil dat je met de Touch niet kan bellen?
Iets andere behuizing, geen cam en de telefoonfuncties ontbreken.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:12:10 #55
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_72652904
AL die vage features zijn gewoon bullshit. Ik vraag me alleen wel af hoe het met die accu's is. Wanneer komen ze met een accu die langer dan een uur of 6 mee kan EN niet na een jaar heavy use fucked up is.

Als ze bij Apple eens daar op gaan concentreren ipv. zinloze meuk als gare camera's en speakertjes in mp3spelers .
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:22:08 #56
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72653270
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef bleiblei het volgende:
AL die vage features zijn gewoon bullshit. Ik vraag me alleen wel af hoe het met die accu's is. Wanneer komen ze met een accu die langer dan een uur of 6 mee kan EN niet na een jaar heavy use fucked up is.

Als ze bij Apple eens daar op gaan concentreren ipv. zinloze meuk als gare camera's en speakertjes in mp3spelers .
Helemaal mee eens

Dat vind ik nog het irritantste aan mobiele apparaten, dat die accu na verloop van tijd gewoon echt verpauperd is. Vervolgens kost een nieuwe accu fucking veel geld en kan je eigenlijk maar beter een nieuw apparaat kopen consumptiemaatschappij ftw.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:31:41 #57
207256 Mieuwkloas
I'm the juggernaut, BITCH
pi_72653605
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef Suusje-V het volgende:
What's next, een iPod waarmee je kan bellen en internetten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:$:$:$:$ :D:D:D:D:DJ:DJ:J:JR:R:R:
"I was having a quiet pint with a wife, you see. And this chap comes in, like a lunatic!"
pi_72654373
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:38 schreef wise het volgende:
en wat zijn de specs. daar van dan? En waarom zou je die willen?

Snap heel dat gedoe om die ipod niet. Ik heb een Sweex !!!!! 8gb en daar kan ik ruim voldoende mee. Koste maar 20 euro.
Ik had een SweeX mp3 en hij was echt kut.
Het beeld brak.

Ipod nano
Striving to be more than average.
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:54:13 #59
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72654450
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik had een SweeX mp3 en hij was echt kut.
Het beeld brak.

Ipod nano
Die breekt natuurlijk niet zomaar. Ondanks dat het een merk is waarvan je spontaan begint te huilen.

Het is gewoon je eigen lompigheid.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72654492
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:54 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Die breekt natuurlijk niet zomaar. Ondanks dat het een merk is waarvan je spontaan begint te huilen.

Het is gewoon je eigen lompigheid.
Hahaha nee mijn papa brak hem.
Ik was nog zo dom dat ik dacht dat hij zonder usb kabel in de pc kon. Dus ik van; 'papaaa hij gaat er niet in'
dus papa vet douwen aan dat ding, brak 't scherm. Toen een vette zwarte vlek op dat scherm ergens van. En sinds viel hij elke keer uit.
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:56:05 #61
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72654520
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef Daniane het volgende:

[..]

Hahaha nee mijn papa brak hem.
Ik was nog zo dom dat ik dacht dat hij zonder usb kabel in de pc kon. Dus ik van; 'papaaa hij gaat er niet in'
dus papa vet douwen aan dat ding, brak 't scherm. Toen een vette zwarte vlek op dat scherm ergens van. En sinds viel hij elke keer uit.
Waarom doet 'ie zoiets
pi_72654624
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Waarom doet 'ie zoiets
Omdat ik niet wist dat de mp3 met usb kabel in de pc moest. En toen liet ik het hem dus zonder doen. Maar dat kan dus nietttt.
pi_72654689
Ik heb een soepblik op m'n iPod laten vallen en hij doet het nog
Tap tap tap
pi_72654807
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef Daniane het volgende:

[..]

Omdat ik niet wist dat de mp3 met usb kabel in de pc moest. En toen liet ik het hem dus zonder doen. Maar dat kan dus nietttt.
En hoe kwam jij op het idee dat dat paste?
Waar stopte je het sowieso in? Want je moet toch bedacht hebben dat ie zonder usb daar niet ging werken.

Met zulke domme acties ben je inderdaad de gemiddelde ipod-user.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_72654845
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:03 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

En hoe kwam jij op het idee dat dat paste?
Waar stopte je het sowieso in? Want je moet toch bedacht hebben dat ie zonder usb daar niet ging werken.

Met zulke domme acties ben je inderdaad de gemiddelde ipod-user.
Ik was niet zo technisch ja....
in de usb poort, like duh.

tevens was het dit tyfusding.
pi_72655392
En die kreeg jij niet in een usb-poort?
pi_72655467
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
En die kreeg jij niet in een usb-poort?
Eh nee want ik gebruikte de usbkabel niet.
pi_72656507
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef Daniane het volgende:

[..]

Dat zou gewoon moeten passen hoor, dat ding is namelijk zelf al een usb-dinges.
De enige reden waarom hij niet zou passen is als er om je usb-ingang (in je pc) allemaal snoertjes zitten waardoor die dikke vette mp3 er niet meer tussen past Dan heb je dus een usb-verlengsnoertje nodig..
pi_72657095
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef Daniane het volgende:

[..]

Oke jij krijgt mijn ongeschikt plaatje:

Als hij niet past dan probeer je toch een usb poort aan de achterkant waar hij niet geblokkeerd wordt?
Niet terugplaatsen @admin
pi_72658285
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Oke jij krijgt mijn ongeschikt plaatje:
[ afbeelding ]

Als hij niet past dan probeer je toch een usb poort aan de achterkant waar hij niet geblokkeerd wordt?
Er zit een usb poort aan de achterkant?
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:40:48 #71
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_72658286
kun je der ook muziek mee luisteren?
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
pi_72658319
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Daniane het volgende:

[..]

Er zit een usb poort aan de achterkant?

Achterkant van de computer?
pi_72658430
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Achterkant van de computer?
Wadan
pi_72665327
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:44 schreef Daniane het volgende:

[..]

Wadan
Ben jij een troll? Want dit kan gewoon niet
pi_72665412
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:38 schreef wise het volgende:
en wat zijn de specs. daar van dan? En waarom zou je die willen?

Snap heel dat gedoe om die ipod niet. Ik heb een Sweex !!!!! 8gb en daar kan ik ruim voldoende mee. Koste maar 20 euro.
Sweex

Dan heb je echt geen zelfrespect!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72665546
Godver, dat mensen nog steeds een iPod kopen

Heb laatst een Samsung Yp-P2 via V&A op FOK! overgenomen van iemand, wat een bazending

Welke functies ik van dat ding gebruik naast muziek afspelen:

- Video kijken
- Capacative touchscreen
- Max. 5 afspeellijsten maken op het apparaat zelf, dus zonder computer
- DNSE 2.0, wat inhoud dat je het geluid helemaal zelf kunt aanpassen aan je wensen, met een 6 band equalizer, een switch voor extra bass (met 4 standen), een switch voor clarity en een voor surround. Ook kun je kiezen uit één van de veel ingebouwde presets of een downloaden
- Verschillende menu-layouts
- Bluetooth Lijkt overbodig op een mp3-speler, maar je kunt hem pairen met je telefoon en als dan je telefoon gaat je telefoon met je mp3-speler beantwoorden met de ingebouwde microfoon. Of zelf bellen vanaf je mp3speler door een nummer te kiezen of een contact uit je via bluetooth gesynchroniseerde contactenlijst kiezen. Bazenfunctie. Ook kun je een stereo bluetooth headset gebruiken. Heb laatst bluetooth oordopjes van sennheiser gekocht, en dan klinkt echt perfect. Veel handiger dan met draad.
- Accu die 20 (!) uur meegaat met muziek afspelen.
- FM-radio

En dan nog de functies die ik niet/nauwelijks gebruik:
- 4 ( ) ingebouwde spelletjes
- Metrokaart van elke grote stad in de wereld
- 10 instelbare wekkers, die ook afgaan als hij uit staat. Naast de ingebouwde melodietjes kan je ook een eigen mp3 kiezen als alarmgeluid.
- Bluetooth bestandsoverdracht
- Foto's kijken
- Vast nog wel meer dat ik vergeet

Dit kost dan zo'n 140 euro. Mensen die zich blindstaren op een iPod
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:48:37 #77
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_72667078
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 02:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Godver, dat mensen nog steeds een iPod kopen

Heb laatst een Samsung Yp-P2 via V&A op FOK! overgenomen van iemand, wat een bazending
[ afbeelding ]
Welke functies ik van dat ding gebruik naast muziek afspelen:

- Video kijken
- Capacative touchscreen
- Max. 5 afspeellijsten maken op het apparaat zelf, dus zonder computer
- DNSE 2.0, wat inhoud dat je het geluid helemaal zelf kunt aanpassen aan je wensen, met een 6 band equalizer, een switch voor extra bass (met 4 standen), een switch voor clarity en een voor surround. Ook kun je kiezen uit één van de veel ingebouwde presets of een downloaden
- Verschillende menu-layouts
- Bluetooth Lijkt overbodig op een mp3-speler, maar je kunt hem pairen met je telefoon en als dan je telefoon gaat je telefoon met je mp3-speler beantwoorden met de ingebouwde microfoon. Of zelf bellen vanaf je mp3speler door een nummer te kiezen of een contact uit je via bluetooth gesynchroniseerde contactenlijst kiezen. Bazenfunctie. Ook kun je een stereo bluetooth headset gebruiken. Heb laatst bluetooth oordopjes van sennheiser gekocht, en dan klinkt echt perfect. Veel handiger dan met draad.
- Accu die 20 (!) uur meegaat met muziek afspelen.
- FM-radio

En dan nog de functies die ik niet/nauwelijks gebruik:
- 4 ( ) ingebouwde spelletjes
- Metrokaart van elke grote stad in de wereld
- 10 instelbare wekkers, die ook afgaan als hij uit staat. Naast de ingebouwde melodietjes kan je ook een eigen mp3 kiezen als alarmgeluid.
- Bluetooth bestandsoverdracht
- Foto's kijken
- Vast nog wel meer dat ik vergeet

Dit kost dan zo'n 140 euro. Mensen die zich blindstaren op een iPod
Jij probeert nu een 'concurrent' ( ) van de iPod Touch te vergelijken met een iPod Nano.

Niet helemaal eerlijk.

De iPod Touch is naar mijn mening beter.
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:50:39 #78
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_72667096
ik ken mensen die zelfs nogsteeds een MegaDrive of SNES kopen!!! WTF!!! daar speelde ik op toen ik 12 was je hebt nu de xbox360 enzo!! gekken zijn het!!!
Je leeft maar één keer...
pi_72668204
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:48 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Jij probeert nu een 'concurrent' ( ) van de iPod Touch te vergelijken met een iPod Nano.

Niet helemaal eerlijk.

De iPod Touch is naar mijn mening beter.

Waarom moet alles met een touchscreen vergeleken worden met de iPod touch ?
Als je naar de prijsklasse kijkt moet je hem gewoon met de nano vergelijken, zeker omdat de iPod touch als veel meer bedoeld is dan een mp3-speler.

Dan nog is de P2 handzamer, veel sneller in het aanzetten en heeft hij bluetooth.
pi_72668828
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 01:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ben jij een troll? Want dit kan gewoon niet
I am Boxxy, see.

Nee, ik ben geen troll.
pi_72668904
Wat mankeert er toch aan die sublieme Cowon dingen dat mensen nog steeds teveel geld voor slechter geluid willen betalen voor Ipods, is het dan echt de naam?
Of hebben mensen geen vertrouwen in Koreaanse produkten?
pi_72669842
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:24 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
bron
?? kan je die niet kant en klaar kopen??
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_72669924
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:38 schreef Daniane het volgende:

[..]

I am Boxxy, see.

Nee, ik ben geen troll.
Boxxy

En je bent gewoon een trieste faalhaas dan
pi_72670003
Wat een failmachine
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72670868
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:32 schreef Apebeer het volgende:
Wat een failmachine
SPOILER
[ afbeelding ]
Serieus
Die radio is wel tof, maar die camera slaat helemaal de plank mis.
Tap tap tap
pi_72671386
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:50 schreef cYbErTiM het volgende:
ik ken mensen die zelfs nogsteeds een MegaDrive of SNES kopen!!! WTF!!! daar speelde ik op toen ik 12 was je hebt nu de xbox360 enzo!! gekken zijn het!!!
Ik heb liever een SEGA MegaDrive dan een X-Box 360.
Bazending is dat
SPOILER
pi_72671772
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:31 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ik heb liever een SEGA MegaDrive dan een X-Box 360.
Bazending is dat
SPOILER
Ik heb hem ook nog steeds hoor . Met Sonic 1 en 2 en Tiny Toons Acme Sports ofzo, beste spel ooit .
Tap tap tap
pi_72672109
Wat mij vooral stoort is dat je telkens de allernieuwste versie van iTunes ervoor moet installeren. Die zit vol tralala die ik niet wil, maar op een oudere computer wel kostbare rekenkracht vreet.
Farts are jazz to assholes
pi_72672221
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb hem ook nog steeds hoor . Met Sonic 1 en 2 en Tiny Toons Acme Sports ofzo, beste spel ooit .

Wij hebben Sonic 1,2 en Spinball, en nog veel meer spellen. Maar de meest gespeelden zijn toch Mortal Combat, Sonic, Jurassic Park, Terminator 2 en Road Rash 3
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef trabant het volgende:
Wat mij vooral stoort is dat je telkens de allernieuwste versie van iTunes ervoor moet installeren. Die zit vol tralala die ik niet wil, maar op een oudere computer wel kostbare rekenkracht vreet.
Ja inderdaad. Ik heb daar ook last van.
Mijn computer is echt zo'n oud sloom vastlopend barrel. En ik wil dolgraag een nieuwe, ik heb er alleen het geld niet voor.
Het stomme is dat al die electronica-fabrikanten ervanuit gaan dat mensen een supernieuwe supersnelle computer hebben waardoor ze je hele pc volzetten met onnodige geinstalleerde troep.
Alleen bij oudere computers loopt hij daar dus enorm van vast
pi_72672331
iTunes vertraagt bij mij sowieso alles . En m'n pc is pas anderhalf jaar oud.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')