Ben 1.89 en heb overal pijnquote:
Dat vraag ik mij dus ook afquote:Op donderdag 10 september 2009 12:13 schreef Adelante het volgende:
Waarom slaap je koel in een hoogslaper? Warme lucht stijgt toch juist op?
ow excuses dan, ik dacht als je een bed van een meter hoog noemt, dan ben je zelf waarschijnlijk niet zo groot.quote:
Was dat maar waar, kun je zoiets kopen? Dan neem ik het meteenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:18 schreef Darkestrah het volgende:
TS heeft een soort glijbaan aan zn bed, om de valhoogte te beperken tot een meter.
Maak het?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Was dat maar waar, kun je zoiets kopen? Dan neem ik het meteen
http://link.marktplaats.nl/277659846quote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Was dat maar waar, kun je zoiets kopen? Dan neem ik het meteen
Mijn ventilator staat ook ook boven koorknaapjequote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo 'lekker koel' als voordeel van een hoogslaper?
Warme lucht stijgt naar boven, kneus.
Dus als je met je hoofd omhoog gaat *chop*quote:Op donderdag 10 september 2009 12:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mijn ventilator staat ook ook boven koorknaapje
Nooit student geweest zeker? Ideaal voor op een kleine kamer!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:24 schreef wise het volgende:
een hoogslaper is alleen verantwoord als je <14 bent.
Ben je ouder dan is het eigenlijk zeer triest
Irritant mannetje ben jij zeg, met je stoere reacties overalquote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo 'lekker koel' als voordeel van een hoogslaper?
Warme lucht stijgt naar boven, kneus.
Ja man, G.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Irritant mannetje ben jij zeg, met je stoere reacties overal
jawel, maar nooit een kleine kamerquote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Nooit student geweest zeker? Ideaal voor op een kleine kamer!
Is hij zo stoer, of ben jij gewoon een ontzettend kneus?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Irritant mannetje ben jij zeg, met je stoere reacties overal
En dan in je ajax-pyama naar bed gaan zeker?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Nooit student geweest zeker? Ideaal voor op een kleine kamer!
Pabo gedaan?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:33 schreef wise het volgende:
[..]
jawel, maar nooit een kleine kamer
Ja, zo moet je het je voorstellenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:23 schreef mirved het volgende:
[..]
Dus als je met je hoofd omhoog gaat *chop*
nee, eigen appartement. Niks studentenhuizen of ergens een klein kamertje huren.quote:
Pics or it didnt happenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik ook een keer gehad, was anderhalve meter hoog, ben ik gaan slaapwandelen ofzo en zo uit het bed gekukeld. Lichte hersenschudding en gebroken sleutelbeen en de afdruk van de vloerbedekking in m'n voorhoofd
.
Ik had weinig zin om dat te vereeuwigen op dat moment, sorryquote:
Je ging slaap wandelen op je bed?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik ook een keer gehad, was anderhalve meter hoog, ben ik gaan slaapwandelen ofzo en zo uit het bed gekukeld. Lichte hersenschudding en gebroken sleutelbeen en de afdruk van de vloerbedekking in m'n voorhoofd
.
Geen idee, ik ben te hard gevallen om me dat te kunnen herinneren. Er zat aan de zijkant een hekje om er juist voor te zorgen dat ik er niet uit zou vallen. Daar had ik om de één of andere reden m'n dekens en kussens overheen gelegd. Ik weet het zelf niet meer, maar m'n ouders hoorden een harde bonk en een gil en vonden mij midden op de grondquote:Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef PBear het volgende:
[..]
Je ging slaap wandelen op je bed?
Of ging je je bed uit, slaapwandelen, je bed in en er uitvallen?
Heb geen broertjequote:Op donderdag 10 september 2009 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
TS is een slapjanus die samen met zijn broertje op 1 kamer slaapt.
Poep in je ogen ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef AlphaOmega het volgende:
Hoog en koel? Warmte stijgt... ?
Zus, maar je mag der wel meenemen hoorquote:
Een hele zak, joh, en hij heet kikoooooo...quote:
Geilquote:Op donderdag 10 september 2009 16:03 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Een hele zak, joh, en hij heet kikoooooo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |