Ben 1.89 en heb overal pijnquote:
Dat vraag ik mij dus ook afquote:Op donderdag 10 september 2009 12:13 schreef Adelante het volgende:
Waarom slaap je koel in een hoogslaper? Warme lucht stijgt toch juist op?
ow excuses dan, ik dacht als je een bed van een meter hoog noemt, dan ben je zelf waarschijnlijk niet zo groot.quote:
Was dat maar waar, kun je zoiets kopen? Dan neem ik het meteenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:18 schreef Darkestrah het volgende:
TS heeft een soort glijbaan aan zn bed, om de valhoogte te beperken tot een meter.
Maak het?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Was dat maar waar, kun je zoiets kopen? Dan neem ik het meteen
http://link.marktplaats.nl/277659846quote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Was dat maar waar, kun je zoiets kopen? Dan neem ik het meteen
Mijn ventilator staat ook ook boven koorknaapjequote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo 'lekker koel' als voordeel van een hoogslaper?
Warme lucht stijgt naar boven, kneus.
Dus als je met je hoofd omhoog gaat *chop*quote:Op donderdag 10 september 2009 12:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mijn ventilator staat ook ook boven koorknaapje
Nooit student geweest zeker? Ideaal voor op een kleine kamer!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:24 schreef wise het volgende:
een hoogslaper is alleen verantwoord als je <14 bent.
Ben je ouder dan is het eigenlijk zeer triest
Irritant mannetje ben jij zeg, met je stoere reacties overalquote:Op donderdag 10 september 2009 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo 'lekker koel' als voordeel van een hoogslaper?
Warme lucht stijgt naar boven, kneus.
Ja man, G.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Irritant mannetje ben jij zeg, met je stoere reacties overal
jawel, maar nooit een kleine kamerquote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Nooit student geweest zeker? Ideaal voor op een kleine kamer!
Is hij zo stoer, of ben jij gewoon een ontzettend kneus?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Irritant mannetje ben jij zeg, met je stoere reacties overal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |