Als dat zo is dan hebben die mensen helemaal geen recht van spreken, vind ikquote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Het mooiste is nog dat wat ik er gisteren van op tv zag, dat het nieuwbouw was !!!
Dus die mensen wisten dat de HSL in hun achtertuin lag. En dan gaan lopen zeiken.
Ik zeg, nekschot voor die mongolen.
In dit geval meer dan terecht. Waar koeien wonen tunnels maken en waar mensen wonen halfbakken geluidsschermen. De HSL loopt zelfs bovengronds langs een nieuwe wijk. Weer eens een voorbeeld dat koeien in Nederland belangrijker zijn dan mensen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:52 schreef karr-1 het volgende:
Eens met TS. Sommige mensen moeten echt overal over zeiken en staan ernstig in de weg van de vooruitgang. Ik snap ook niet dat we serieus op dit soort mensen in moeten gaan.
Gaan ze dan ook bijbetalen als overheidsbeleid (lees: kunstmatig tekort aan woningen) een waardestijging van hun huis regelt?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:56 schreef Mdk het volgende:
Terechte klacht van die mensen. Dat ding maakt echt een klereherrie, veel meer dan van tevoren voorspelt was. Lijkt me niet meer dan terecht dat er dan alsnog maatregelen getroffen worden om dat te minderen of dat de mensen die er omheen wonen financieel gecompenseerd worden wegens de waardedaling van hun huis.
De "Partij voor de Mensen" bestaat dan ook niet...quote:Op donderdag 10 september 2009 10:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Weer eens een voorbeeld dat koeien in Nederland belangrijker zijn dan mensen.
OV heeft een soort kunstmatig verheven status in Nederland, omdat het "politiek correct" is. Ondanks rapporten waaruit (logischerwijs) blijkt dat bussen die de hele dag vrijwel leeg rondrijden, tot 4 keer zoveel vervuilen per pax-km dan SUV's. En qua geluid slaat het ook nergens op om met stalen wielen zonder differentieel door stadscentra te rijden...quote:Overigens worden bij vrijwel alle treinen de normen van geluid ver overschreden. Daarom mogen er ook nooit geluidsmetingen bij treinen worden gedaan en wordt er alleen maar aan gerekend. Het is bekend dat die berekeningen het geluid voor treinen zwaar onderschatten en voor autoverkeer zwaar overschatten. Het gaat vaak zelfs zover dat geluidschermen naast de snelweg worden gezet maar dat er tussen de woonwijk en het geluidsscherm nog een spoor ligt.
Als eerder gezegd:quote:Op donderdag 10 september 2009 10:42 schreef Elixabete het volgende:
stelletje zeikerds.
Ik woon ook langs het spoor en je went eraan.
Precies dat dus. Je weet dat het ding er ligt en dan ga je zeiken als het ook nog gebruikt word.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Het mooiste is nog dat wat ik er gisteren van op tv zag, dat het nieuwbouw was !!!
Dus die mensen wisten dat de HSL in hun achtertuin lag. En dan gaan lopen zeiken.
Ik zeg, nekschot voor die mongolen.
Nee ze rijden er sneller, voor de rest geen verschil.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:43 schreef weps het volgende:
[..]
Als eerder gezegd:
HSL is niet vergelijkbaar met normaal spoor.
Hoe lang woon je al waar je nu woont?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:40 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik woon vlak langs dat ding en hij maakt wel degelijk een teringherrie. vooral omdat het geluid lang hoorbaar blijft.
als je in de tuin zit moet je gewoon een halve minuut het gesprek staken omdat niemand meer te verstaan is over de herrie van de trein. beetje vervelend als dit straks om de 10 minuten het geval is.
verder lijkt het me geen slecht idee om een geluidsmuur neer te zetten. aan de andere kant van het spoor, waar een muur staat, hoor je namelijk veel minder van de trein. na de belachelijke kosten van het ding, kan een muurtje er ook nog wel bij!
en oja, ik woon er nog bijna een kilometer vanaf ook!
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee ze rijden er sneller, voor de rest geen verschil.
Erg he, de waarheidquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |