ik zie geen reden waarom niet, school kan nooit zo veel voorstellenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:53 schreef leipeshitouwess het volgende:![]()
Mensen denken ook echt dat ik woensdagavond ga zuipen terwijl ik donderdag naar school moet, goed bezig
Non... Tering....quote:
Ze ligt in de juiste positiequote:Op donderdag 10 september 2009 11:23 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Non... Tering....
Nou, laten we maar met zijn allen weer even rustig een paar minuutjes wachten totdat de eerste zich aandient die roept "En toch zou ik haar geven!".
Nu ben je 9?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef leipeshitouwess het volgende:
Genoeg klaagreden denk ik want de laatste keer dat ik serieus ziek was was toen ik 8 was, hoewel nu lig ik niet met mijn hoofd in de toiletpot, maar alsnog genoeg klaagreden
quote:
zekers. Eerst goed raggen en dan me lul door kots halen en dan in haar mond douwen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:23 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Non... Tering....
Nou, laten we maar met zijn allen weer even rustig een paar minuutjes wachten totdat de eerste zich aandient die roept "En toch zou ik haar geven!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |