ik zie geen reden waarom niet, school kan nooit zo veel voorstellenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:53 schreef leipeshitouwess het volgende:![]()
Mensen denken ook echt dat ik woensdagavond ga zuipen terwijl ik donderdag naar school moet, goed bezig
Non... Tering....quote:
Ze ligt in de juiste positiequote:Op donderdag 10 september 2009 11:23 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Non... Tering....
Nou, laten we maar met zijn allen weer even rustig een paar minuutjes wachten totdat de eerste zich aandient die roept "En toch zou ik haar geven!".
Nu ben je 9?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef leipeshitouwess het volgende:
Genoeg klaagreden denk ik want de laatste keer dat ik serieus ziek was was toen ik 8 was, hoewel nu lig ik niet met mijn hoofd in de toiletpot, maar alsnog genoeg klaagreden
quote:
zekers. Eerst goed raggen en dan me lul door kots halen en dan in haar mond douwen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:23 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Non... Tering....
Nou, laten we maar met zijn allen weer even rustig een paar minuutjes wachten totdat de eerste zich aandient die roept "En toch zou ik haar geven!".
Kots komt toch altijd pas na het deepthroaten, niet ervoor?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef wise het volgende:
[..]
zekers. Eerst goed raggen en dan me lul door kots halen en dan in haar mond douwen.
M'n bier wat doe je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |