quote:Op donderdag 10 september 2009 09:23 schreef stofzuierslang het volgende:
je bent gewoon te dom, ga naar de ah, vakkevullen
Niet te vergeten de ... wenst U een gelukkig nieuw jaar! kaartjes.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:31 schreef Dionysiou het volgende:
Ochtendkranten
200 euries per maand (afhankelijk van je wijk, die van mij is dan groot) uurtje per ochtend, 6 dagen per week en als je een half jaar loopt 250 euro bonus erbij.
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:31 schreef Dionysiou het volgende:
Ochtendkranten
200 euries per maand (afhankelijk van je wijk, die van mij is dan groot) uurtje per ochtend, 6 dagen per week en als je een half jaar loopt 250 euro bonus erbij.
Dit is toch wel de faalpost van de dag.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is toch wel de faalpost van de dag.
Een Hagenees die zijn usernaam ontleent heeft aan een Limburger in Haagse dienst.... Achmed Ammi.
Klaploper![]()
Ga zelf werkzoeken ipv afhankelijk van uitzendbureaus te worden. Ik heb nog NOOIT werk gevonden via een utizendbureau terwijl ik altijd binnen no time weer werk had door gewoon direct bij bedrijven te solliciteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef DeRuphelman het volgende:
Aldus mijn situatie:
Ik zit nu al 2 weken op en neer te sjezen bij uitzendbureaus in Maastricht en ik heb nog steeds geen parttime of fulltime baan kunnen bemachtigen.
kort gezegd: IK KRIJG ER NOGAL DE SCHIJT VAN![]()
![]()
ik heb wel een havo diplomaatje maar dat werkt kennelijk dus niet en wil juist dit jaar genoeg geld verdienen om volgend jaar genoeg geld te hebben voor een studie en om op een kamer te gaan.
dus kan iemand me in hemelsnaam uitleggen wat ik verkeerd doe of zo of wat er fout gaat?
ja in de horecaquote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef De_Vink het volgende:
Echt waar TS... in de horeca is altijd werk te vinden..... en HAVO alleen =
Een baard op je penisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |