quote:Op donderdag 10 september 2009 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
Ik wil terug in de file !!!!!
Daar rijden lekkere wijven meequote:
jij bent gewoon gekquote:
ja dat soort dingen moet je openlijk doenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent gewoon gek
en beetje stiekem gluren naar vrouwenbah
moet ook iets in de filequote:Op donderdag 10 september 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent gewoon gek
en beetje stiekem gluren naar vrouwenbah
ze keek ook terug hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 09:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat soort dingen moet je openlijk doen
dan is het goedquote:Op donderdag 10 september 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze keek ook terug hoor
deed niet stiekem kijken hahaha
dat bedoel ikquote:
je plaatje doet het niet ....quote:Op donderdag 10 september 2009 09:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Met een beetje mazzel heb ik hem over 2 weken
-edit: Hee, waarom doet ie het nou niet
aah okquote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Neuh, k ga van te voren geen specifieke routes uitstippelen.. Ik fiets wel vrij veel, maar dat is meer van 'ik fiets ergens heen en ik zie wel wat ik tegenkom of waar ik heen ga'
M'n vorige fiets begon wat oud te worden (na ~4500-5000km sinds 2dec 2006, en nu kwam ik erachter dat ik via m'n werk voordeling een nieuwe kon kopen
Hey vakantie hoerquote:
27, dat is zelfs goed te fietsen gekquote:Op donderdag 10 september 2009 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey vakantie hoer
27km afstand
stond vanmorgen in 13km file:P
'jah maar zit op werk gekquote:Op donderdag 10 september 2009 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
27, dat is zelfs goed te fietsen gek
File? Hier geen last van whehehehe
Ik heb zin!quote:
40? Das ook wel een lekker stukje, maar ben je wel ff onderweg hahaha.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
'jah maar zit op werk gek
als ik van thuis naar jou wil fietsen is het bijna 40.
Heb nog een leuke fok en suk
vandaag even kijken of lukt om aan te passen hahaha.
Tri, Ik ook niet meer
jah wordt dan waarschijnlijk alleen de middag. maar weet ik nog niet zeker.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
40? Das ook wel een lekker stukje, maar ben je wel ff onderweg hahaha.
Maar hoe zit het nou met zaterdag dan?
en terechtquote:
hmm ja, maar niet in werkenquote:
whahahahaquote:Op donderdag 10 september 2009 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even snel tussen door
Droxz, zal ik die andere 2 van de camping ook poste
heb er nog 4quote:
nja wie zwijgt stemt toequote:Op donderdag 10 september 2009 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb er nog 4
maar weet niet of ik die mag posten hier van d & L
ze deed al postenquote:
jah ik was te laatquote:Op donderdag 10 september 2009 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze deed al posten
U heeft post
mijn motivatie was allang opquote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
mn inspiratie voor vandaag is wel weer even leeg
SEVENquote:
wijst naar openings post en dan onderste stukjequote:Op donderdag 10 september 2009 14:26 schreef Seventees het volgende:
Mango!
Vage mangothee
(Je hebt een goed geheugen!)
Ah sweet!quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wijst naar openings post en dan onderste stukje
tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 september 2009 14:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ah sweet!
Jullie zijn me nog niet vergeten
Serieus?quote:Op donderdag 10 september 2009 @ 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk niet
we miste je zelfs beetje
tot zaterdagquote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef lynda het volgende:
Wij zijn altijd netjes! tot zaterdag hehe.
ja dat hadden we doorquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
D, Zeker weten hahaha
Dracuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,
er stonden gister 2 mensen mij op te wachten
jah echt blij bijna weekend isquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat hadden we door![]()
wrom deen niet
?
uhmz c en dquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:23 schreef Seventees het volgende:
Vrijdagochtend! En nu?
a) Werken, natuurlijk. I love my job!
b) Huh? Wah?
c) Eerst koffie! (Of thee) en dan kijk ik wel of ik zin heb om wat te doen vandaag.
d) Eindelijk! Bijna weekend. Thank God!
e) Anders...
ik heb koffie ook al opquote:
helemaal niet verwarrend ik heb er een ezelsbruggetje voorquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
helemaal niet verwarrend ik heb er een ezelsbruggetje voor
Crazy-M => M= male
Crazy-P => P= Phemale
en wordt helemaal makkelijk als je msn er erbij denktquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
helemaal niet verwarrend ik heb er een ezelsbruggetje voor
Crazy-M => M= male
Crazy-P => P= Phemale
nee eigenlijk niet verwarrendquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:01 schreef Seventees het volgende:
Goeiemorgen lieverds!
Dracu:
Crazy-M: Jij kunt toch zelf ook wel een chick scoren?
Tripack:
Crazy-P:
Een P en een M, dat is ook niet verwarrend ofzo
Dus crazy-p heet Patricia in Real lifequote:
ik ben niet crazy !!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:38 schreef draculettetje het volgende:
crazy M is voor mij gewoon nog altijd crazy
Hij is viessss Patriciaquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus crazy-p heet Patricia in Real life
Niet,quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:51 schreef draculettetje het volgende:
wel
flauw zeg dacht dat jij het nu wel wist
Ze is nattttttttttttttt Patriciaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze is nattttttttttttttt Patriciaaaaaaaaaaaaa
quote:
Succesquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
ik tot 15:30 ongeveer, dan naar kantoor in breda en dan zuipe
Krijg herpes genitalis ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
ik morgen ook weer zuipen, en zondag .... pfff
slecht leven
ja dat jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus crazy-p heet Patricia in Real life
al 10 keer gehad, alleen onkruid vergaat niet hequote:
dus gekke patricia ?quote:
aah okquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 @ 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
ik nog 1.5 uur
maar seven, nu maak je ons wel jaloers
nee sorry,quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Seventees het volgende:
Kan hem wel presenteren, maar je weet hoe het gaat met kwarktaart op de vrijdagmiddag, hè?
Of hij is meteen op (hongere schapen op de vrijdagmiddag) of men is melig.quote:
aah kindjes die met kwark gooienquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Of hij is meteen op (hongere schapen op de vrijdagmiddag) of men is melig.
En dan blijft er van mijn lekkere sinaasappelkwark niets meer over
We gaan een chickie voor je hosselen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah echt blij bijna weekend is
ach was wel gezellig
Droxz kwam alleen op idee om een chick voor mij te gaan zoeken
* Crazy-M schuift kopje mango thee topic binnen voor Seven
Is het al weekend?quote:Op maandag 14 september 2009 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe week, nieuwe kansen
jah hier zonder water, en inmiddels al wel weer stroomquote:Op maandag 14 september 2009 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPACK
goede ochtend mijnheer
wat heb je gedaaaaaaanquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hier zonder water, en inmiddels al wel weer stroom
ik niks, maar moest allerlei filters in het leidingsysteem gezet worden en eneco moest ook nog komenquote:
aah okquote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik niks, maar moest allerlei filters in het leidingsysteem gezet worden en eneco moest ook nog komen
nja we hebben hier weer waterquote:
haha lolquote:
quote:
Oktober + half november gaat hem niet wordenquote:
ow ow owquote:Op woensdag 16 september 2009 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Oktober + half november gaat hem niet worden
D is al op de hoogt
Ach jah, shit happensquote:
whehehe dat had ik laatst met 3FMquote:
tuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 13:07 schreef lynda het volgende:
Scholier gooit stoel naar lerares
familie van jou zeker crazy?
quote:De arbeiders, die anders maar al te graag vrouwen versieren tijdens het werk, sloegen zelfs op de vlucht.
goed gedaanquote:Op donderdag 17 september 2009 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
zo contract bij externe klant voor detachering weer 2 maanden verlengd
denk dat ik die oplossing ook weetquote:Op donderdag 17 september 2009 10:21 schreef tripack het volgende:
[..]
goed gedaantoch?
of had je er liever weg gewild![]()
dan weet ik wel een oplossing voor
jij moet gewoon gaan slapenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:28 schreef Crazy-p het volgende:
was het maar vast weekend..
kan ik eindelijk eens uitzieken
das helemaal nergens voor nodigquote:
is leuk :dquote:Op donderdag 17 september 2009 13:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
das helemaal nergens voor nodig
iedere 5 minuten niezen.. das vervelend!
ik ben maandag vrijquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm ik zou dus gistermiddag al weekend hebben..Dus was m'n collega weer ziek vandaag
Naja, dan maandag en dinsdag maar vrjinemen
760's zijn wel leuk, maar je kan ze (volgens mij) met en zonder soundcard bestellen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
LOL
hier mooie stunt weer, tig pc's besteld, de nieuwe optiplexen 760's, zit er geen ingebouwde geluidskaart in![]()
juist, hier is zonder interne speakerquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
760's zijn wel leuk, maar je kan ze (volgens mij) met en zonder soundcard bestellen.
en uw zinnige bijdrage in dit topic is ???quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh
Ik dacht, laat ik eens kijken hoe 't met mijn GRTDOJW vriendjes is't is hier gelukkig nog steeds reuzegezellig zie ik
![]()
8 dagen en hij's nog niet vol...We nemen "Slowchat" wel heel erg letterlijk hè
Anyways, ik ben druk...dus tata!
Lynquote:
hoest daarquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en uw zinnige bijdrage in dit topic is ???
Nou.. ik zit nu iets lager bij Droxz..quote:
maj den haag is idd verwegnistanquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou.. ik zit nu iets lager bij Droxz..
In het hooge noorden ga ik zo even weer kleren halen..![]()
En daar in verweggistan?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en uw zinnige bijdrage in dit topic is ???
Zo ik zie dat jij oude fotos van mij bewaard.quote:
Zo, ff een balkje over je ogen. Ben jij ook weer onherkenbaar en weer tevreden. En nee ik bewaar geen foto's van jou. Staan gewoon op je Hyves. Publiekelijk toegankelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo ik zie dat jij oude fotos van mij bewaard.
knap hoor. maar vraag het 1 keer vriendelijk om de foto te verwijderen
daarna zal andere maatregelen zijn
iets met foto rechten + bewerken je weet ...
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zo, ff een balkje over je ogen. Ben jij ook weer onherkenbaar en weer tevreden. En nee ik bewaar geen foto's van jou. Staan gewoon op je Hyves. Publiekelijk toegankelijk.
Verder nog wensen?
mijn hyves is niet publiekelijk toegangkelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zo, ff een balkje over je ogen. Ben jij ook weer onherkenbaar en weer tevreden. En nee ik bewaar geen foto's van jou. Staan gewoon op je Hyves. Publiekelijk toegankelijk.
Verder nog wensen?
Weet je dat heel zeker dat je em voor mensen buiten je vrienden om hebt uigeschakeld staan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn hyves is niet publiekelijk toegangkelijk.
Alleen vrienden mogen erop. Dus helaas.
pm is verstuurd en ik wens je succes.
100% zeker, en dat al bijna 2 jaar ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker dat je em voor mensen buiten je vrienden om hebt uigeschakeld staan?
Of niet?quote:
Hebben we er nog een beetje zin in?quote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef Droxz.nl het volgende:
Mooiste jachtvliegtuig filmpje ooit!
(Kan het promo team van de Nederlandse luchtmacht van leren!)
STERF sletje!quote:Op zondag 20 september 2009 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben we er nog een beetje zin in?
Mogguh jongen!quote:
jah was lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 08:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh jongen!
Lekker weekend gehad?
waarop ?quote:
uit bed komen dan ?quote:
jah zekerquote:Op maandag 21 september 2009 10:45 schreef lynda het volgende:
Waar in het enge NH was je tripack? DH zeker?
jah hoorquote:
tjah, ben vandaag vrij, maar cursus gaat wel doorquote:
klopsiedopsiequote:Op maandag 21 september 2009 12:11 schreef draculettetje het volgende:
dan is het een ander verhaal...
5 weken hoorquote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef draculettetje het volgende:
hihi duurt nog wel even hoor
en als dat liedje dan voorbij komt wel onthouden he
wat is 3 weken nu op een mensenlevenquote:
ok succesquote:Op maandag 21 september 2009 12:34 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik mezelf weer eens in huis nuttig maken!
Jij NOOBquote:Op maandag 21 september 2009 14:08 schreef Droxz.nl het volgende:
Deep link mag niet meer... dan maar zo:
Klik HIER!
Werkt hier welquote:
jah heb geen kut te doen KUTquote:Op maandag 21 september 2009 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Werkt hier wel
Zit jij nou gewoon achter je pc op je vrije dag?
jeuj feestjequote:
quote:
Klaar!quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als in klaar vandaag?
of als in helemaal klaar?
Klaar!quote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als in klaar vandaag?
of als in helemaal klaar?
quote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Klaar!Over 3 maanden nog 1x telefonisch.. stelt ook niets voor
Zijn altijd weer de mannen hequote:Op maandag 21 september 2009 15:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
en ik doe net of ik die dubbele post niet zie
quote:Op maandag 21 september 2009 15:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet waar
Mannen zijn:
1) Goed
2) Lief
3) etc.
En Droxz... dat blijft een schatje!
Forum Opties | |