Ja man, echt belachelijk dat niemand rekening houdt met treinfotografenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:20 schreef Duvel het volgende:
Tja, falen zit ze in het bloed. Zoals gisteren met die stroomtrein op Rotterdam Centraal. Terwijl een horde fotografen zijn best doet om de stoomtrein zo mooi mogelijk op de foto te zetten, zet ProRail doodleuk een goederentrein voor een rood sein op het spoor er naast... De machinist stopte nog wel iets eerder, maar het plaatje was verneukt natuurlijk.
[ afbeelding ]
Zeg drol, die gasten betalen dik geld om een rondrit door Nederland te rijden, dat heeft een hobbymatig karakter. Dan is het toch niet te veel moeite om daar een beetje rekening mee te houden, treindienstleidingsjosti zijnde? Ik bedoel: het is niet dat Rotterdam Centraal geen andere sporen heeft waar je een staaltrein voor rood kunt laten lopen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man, echt belachelijk dat niemand rekening houdt met treinfotografen
Nouja tenzij het een vooraf ingepland fotomomentje was heeft een trdlj daar ook weinig boodschap aanquote:Op donderdag 10 september 2009 13:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeg drol, die gasten betalen dik geld om een rondrit door Nederland te rijden, dat heeft een hobbymatig karakter. Dan is het toch niet te veel moeite om daar een beetje rekening mee te houden, treindienstleidingsjosti zijnde? Ik bedoel: het is niet dat Rotterdam Centraal geen andere sporen heeft waar je een staaltrein voor rood kunt laten lopen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:29 schreef Duvel het volgende:
James denk ik.
James1988quote:Op donderdag 10 september 2009 14:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
James1988
CEO NS Hispeed
Zou tof zijn.
Da's dan knap lomp, gezien de hoeveelheid geld die door de organisatie betaald wordt om een rijweg toegewezen te krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:59 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Nouja tenzij het een vooraf ingepland fotomomentje was heeft een trdlj daar ook weinig boodschap aan
James1988quote:Op donderdag 10 september 2009 14:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
James1988
CEO NS Hispeed
Zou tof zijn.
Hobbyritjes hebben nou eenmaal de laagst denkbare prioriteit. Het "serieuze" verkeer gaaquote:Op donderdag 10 september 2009 14:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's dan knap lomp, gezien de hoeveelheid geld die door de organisatie betaald wordt om een rijweg toegewezen te krijgen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's dan knap lomp, gezien de hoeveelheid geld die door de organisatie betaald wordt om een rijweg toegewezen te krijgen.
t voorquote:Op donderdag 10 september 2009 14:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's dan knap lomp, gezien de hoeveelheid geld die door de organisatie betaald wordt om een rijweg toegewezen te krijgen.
Goedkoop lijkt de V250 me nietquote:Op donderdag 10 september 2009 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
James1988
CEO NS Hispeed
Met goedkope treinen die eindelijk snel gaan
Ja daar is zeker iets over te zeggen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's dan knap lomp, gezien de hoeveelheid geld die door de organisatie betaald wordt om een rijweg toegewezen te krijgen.
* Ofyles2 alvast een PvE opstelt, een beginnetje als de HSL in gebruik genomen wordt:quote:Op donderdag 10 september 2009 14:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
James1988
CEO NS Hispeed
Zou tof zijn.
Als-tie in Roosendaal stopt vind ik het primaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]IC (Brussel-)Antwerpen-Eindhoven(-Venlo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |