he bah...quote:Op donderdag 10 september 2009 15:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
En zenuwen waren acheraf zeker helemaal niet nodig geweest![]()
Beviel de mexicaan pas nadat er langs het hotel gegaan was?
ik vraag mij dan af of hij heel de weg Guus Meewis met Kedeng Kedeng op gehad heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef Baltar het volgende:
Zouden Ang3l en Mex elkaar al gevonden hebben?
Je mag straks wel een glaasje Baileys Coffee komen drinken thuisquote:Op donderdag 10 september 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
imand nog een mop? ik ben een beetje sjaggie.
ik zeg, al die kromdenkende vervloekte heteros die ons topic binnen vallen zouden collectief verkracht moeten worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef PhalanX het volgende:
Het gaat over kinderen in een [homo]-topic?
Ik zeg... ik ben TEGEN homostellen die kinderen adopteren of opvoeden.
blijft de uitslag geheim tot vanavond even voor 20.00 uur?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben benieuwd of ik eigenlijk ondertussen stiekum al miljonair ben
hoeveel is de hoofdprijs?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben benieuwd of ik eigenlijk ondertussen stiekum al miljonair ben
meneer is zeker de lader van de telefoon vergeten, want mijn smsjes blijven nog onbeantwoordquote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het was maar een kort niet al te diepgaand gesprek, met name omdat hij in aanwezigheid van Maria was toen hij me belde.
Anders had ie me nooit gebeld en had ik ook net als iedereen moeten wachten tot woensdag
Spannend!quote:Op donderdag 10 september 2009 15:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga dinsdag een woning bekijken in Rotterdam![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 15:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zeg, al die kromdenkende vervloekte heteros die ons topic binnen vallen zouden collectief verkracht moeten worden.
...
mijn stemming is momenteel ook zeer... bruut...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ben je weer bruut!..........................geil
![]()
een testsetje? deelde ze die uit?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je mag straks wel een glaasje Baileys Coffee komen drinken thuis
ik heb een testsetje gekregen
Zie ik hier nu toch iets moois opbloeien als een lange afstandsrelatie tussen jullie twee ?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ben je weer bruut!..........................geil
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn stemming is momenteel ook zeer... bruut...
nee,quote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zie ik hier nu toch iets moois opbloeien als een lange afstandsrelatie tussen jullie twee ?
Nee, ik houd niet van high maintenance jongens.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zie ik hier nu toch iets moois opbloeien als een lange afstandsrelatie tussen jullie twee ?
je kon er voor inschrijven en toen zijn er 1700 gelukkigen gekozen die erover moeten gaan praten in hun omgevingquote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een testsetje? deelde ze die uit?![]()
is dit weer een neiuwe variant op de gewone baileys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |