quote:Op donderdag 10 september 2009 07:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je wil weer terug je bed in ?
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 september 2009 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig is het alweer bijna weekend
dit maal geen politie met honden ?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:24 schreef MisterO het volgende:
G'morgen![]()
Wakker worden met knalharde muziek zorgt er wel voor dat je snel wakker bent
Nope, wel met keelpijn en hoofdpijn, maar hopelijk gaat dat vanzelf weg doordat ik vandaag heb ontbetenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit maal geen politie met honden ?
lukt het hem dan niet altijd ?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En het hopelijk binnen gaat houden.
je wordt wel verwend zo op de vroege ochtendquote:Op donderdag 10 september 2009 08:44 schreef MisterO het volgende:
Ach van een tosti met kaas ga ik niet kotsen![]()
Ik ben naar mn werk
Dat vind ik nogal wat!quote:
Ik drink de koffie hier niet, die is te smerig...quote:Op donderdag 10 september 2009 10:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat!
En hoe bevalt het? Heb je al échte koffie gehad ipv de Stroekie-versie? Met iets erbij?
Ooohhh als dát op je werk gelezen wordt, dan ben je echt de sjaak....quote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik drink de koffie hier niet, die is te smerig...
Ik haal 's morgens wel een bakkie pleur op het station
Vroeger hadden we bij de scouting een grote groepsknuffelbeer en die heette Mastruquote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld.
Ik ben mijn knuffelbeer in Limburg vergeten, en eigenlijk mis ik hem best een beetje.
Want altijd als ik naar bed ga voel ik eerst rond of ik hem vind en dan kan ik hem zo lekker tegen me aan kan drukken en zo.
En ik word nog altijd heel rustig van meneer de Beer als ik me druk maak of moet huilen of zo
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Vroeger hadden we bij de scouting een grote groepsknuffelbeer en die heette Mastru
Dat lezen ze niet..quote:Op donderdag 10 september 2009 10:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh als dát op je werk gelezen wordt, dan ben je echt de sjaak....
Maar wat moet je toch elke dag vroeg weg! Ben je nog steeds naar een pand op zoek om in te wonen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |