abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72603347
quote:
Mr. Frank Visser beslecht burenruzies, familievetes en andere conflicten. De uitspraak van mr. Frank Visser is juridisch bindend voor de partijen; zij zijn verplicht zijn beslissing te aanvaarden.

Een vogelhuisje is de aanleiding voor een enorme burenruzie. Het vogelhuisje staat sinds de winter op de tuingrens van de familie Kooiman en Sipsma. Het huisje hangt scheef en helt over het tuinhek heen van de familie Sipsma. Zij worden gek van de overlast die het huisje met zich meebrengt en staan erop dat het wordt verplaatst. De familie Kooiman begrijpt hier niets van en denkt dat de nieuwe liefde van de heer Sipsma een grote rol speelt in dit conflict. De buren komen er samen niet meer uit, dus gaat meester Visser kijken wie er over de schreef gaat.
Die bitch heeft ook wel een beetje te grote bek tegen een hoogbejaarde. Logisch dat meneer dan kwaad is.

http://cgi.omroep.nl/lega(...)1868/bb.20090908.asf
pi_72603441
Ach, ik vond beide wel wat hebben....mevrouw met overduidelijk de broek aan thuis en een hele grote bek en meneer die meteen op de vuist wilde gaan ...hebben die mensen nou echt niet door dat ze compleet voor lul staan . Enfin morgen weer Dubbeltje op zijn kant met nog meer mensen die zich belachelijk maken op tv
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72603837
dus
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_72604002
Ik ben de aflevering nu aan het kijken. Beide partijen sporen niet. Die bejaarde die brood gaat bewaren als bewijs en dat Tokkie wijf die bejaarden gaat bedreigen.

Overigens dat vet op dat touw
  donderdag 10 september 2009 @ 01:09:46 #6
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72604048
In dat filmpje.

Ik ben niet bang hoor! ik ben 86 en heb een nieuwe hardklep !
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72604190
Dat mens moet een beetje respect hebben voor die oude man. Dat ordinaire viswijf heeft echt een klote stem.
pi_72604914
Die mevrouw Sipsma is net Darth Sidious
pi_72604918
Maar dat wijf is zelf ook bejaard
  donderdag 10 september 2009 @ 04:44:26 #10
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_72604974
Euthaniseren die handel!
pi_72610244
quote:
Op donderdag 10 september 2009 01:09 schreef Goofisch het volgende:
In dat filmpje.

Ik ben niet bang hoor! ik ben 86 en heb een nieuwe hardklephartklep !
pi_72612874
Stom wijf
pi_72612910
Waarom heeft het programma Rijdende Rechter? Hij zit toch?
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72612914
Dat viswijf ja, ongelooflijk.

Als je tijdens de hoorzitting kijkt, zie je trouwens die zoon van dat viswijf regelmatig zijn moeder proberen te sussen
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72612946
Ongelofelijk dat er nog zulke mensen bestaan.

Waar gaan de goeie altijd vroeg dood en blijven dit soort wandelende lijken nog leven ?
Echt......
U MAD?
pi_72612959
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:44 schreef 3keernix het volgende:
Waarom heeft het programma Rijdende Rechter? Hij zit toch?
Wat dacht jij dan ? Dat ie dat programma vanaf een Segway presenteerde
U MAD?
pi_72613145
tvp en vanavond op UZG kijken.
pi_72613179
De rijdende rechter is de bazigste baas der bazen
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')