Goed idee.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Stofje het volgende:
Wat interessant. Tjonge. Ik zou graag meer lezen over je belevenissen, je zou een weblog bij moeten houden. Ik zou elke dag een reactie plaatsen, want interessant zal het zeker zijn.
Hoeveel jij dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Quir het volgende:
Zo! En dat met 70 kg.
Leg Press, dat is um!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef TNA het volgende:
Pijn na 1 set op de leg press met 70 kilo
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef TNA het volgende:
130 warmen de meeste mensen mee op.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Stofje het volgende:
Leg Press deed ik volgens mij met 130, terwijl ik toch echt een iel mannetje ben. 130 is toch normaal met leg press?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een dom topic![]()
TS heeft gewoon expres een OP gemaakt waarmee hij gebashed kan worden
Ja vast.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef CaptainCookie het volgende:
TS heeft gewoon expres een OP gemaakt waarmee hij gebashed kan worden
20 keer 130 en dan 3 setjes is toch behoorlijk hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Stofje het volgende:
Leg Press deed ik volgens mij met 130, terwijl ik toch echt een iel mannetje ben. 130 is toch normaal met leg press?
Ik geloof je zo, ik had nog nooit van m'n leven gesport en ik moest beginnen met de 130, dus dat lijkt me vrij logischquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
130 warmen de meeste mensen mee op.
Uhuh.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik had 3 series van 15, maar dat voelde ik dan wel een beetje inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhuh.
130 doe ik ook op mijn gemakkie.
Maar niet als ik 3 series van 20 draai.
Goede begeleiding moet dat zijn op je sportschool danquote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef Stofje het volgende:
Ik geloof je zo, ik had nog nooit van m'n leven gesport en ik moest beginnen met de 130, dus dat lijkt me vrij logisch.
Crunches voor je benen is echt aan te raden inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die apparaten maar niets, gewoon lunches/crunches of hoe dat ook heet...
Ja krachtpatser, vast.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik had 3 series van 15, maar dat voelde ik dan wel een beetje inderdaad.
Fitness een sport noemen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja krachtpatser, vast.
En vooral als je nog nooit gesport hebtDan zijn je beenspieren sowieso pudding.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
OK, ik overdrijf. Maar een TT waarin je overdrijft trekt nu eenmaal viewers.
Vanavond wezen sporten op me kamer om daar even mijn in de zomer opgebouwde vetrollen weg te trainen.
Ik check als eerste ( uiteraard na een uur warming up, want dat heeft deze atletische autist nodig ) het 'beendrukapparaat' of hoe je dat ook noemt.
Stel hem in op 1,5 kg. en begin te pushen, je kent het. Totdat ik na een keer of 2 een poging gedaan te hebben ineens een scheut in mijn knie voel en een kermende pijn als gevolg.
GVD. Nu lijkt het net alsof mijn knie geamputeerd is, en dat terwijl hij niet dik is.
Klacht: TS is een ouwe lul wiens gewrichten gebreken beginnen te vertonen![]()
![]()
Totaal geen krachtpatser, ik was volgens die sportschool zelfs véél te mager. En dat is ook zo. Met dumbells kostte 7 kilo me godsgruwelijk veel moeitequote:Op donderdag 10 september 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja krachtpatser, vast.
En vooral als je nog nooit gesport hebtDan zijn je beenspieren sowieso pudding.
Je hebt volkomen gelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is toch op de sportschool
Ik heb het niet bedacht, het woord sportschool hoor.
Wel 130 kg. drukken met de benen, maar 7 kg met dequote:Op donderdag 10 september 2009 00:03 schreef Stofje het volgende:
Totaal geen krachtpatser, ik was volgens die sportschool zelfs véél te mager. En dat is ook zo. Met dumbells kostte 7 kilo me godsgruwelijk veel moeite. Goed, ik heb een paar jaar gevoetbald, maar op een nogal laag niveau, dus trainen deed ik hooguit twee uurtjes per week en daar ben ik 10 jaar geleden mee gestopt. Echt, easy!
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef TNA het volgende:
Ok, fuck jou dan. Ik ga de OP lekker niet verder lezen.quote:OK, ik overdrijf. Maar een TT waarin je overdrijft trekt nu eenmaal viewers.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef SharQueDo het volgende:
Zelfde wat ik altijd doe als ik reclame zie op internet wat niet geblocked is. Als ik iets leuks zie dan klik ik er natuurlijk niet op (want alleen kutpaupers doen dat), maar dan koop ik het bij de concurrent!!!111!1![]()
![]()
!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef de_boswachter het volgende:
Veel krachtpatsers op FOK hier merk ik
Naast het feit dat iedereen universiteit heeft gedaan, miljonair is en een fotomodel als vriendin heeft maak ik uit dit topic al op dat ik de enige ben die er niet uitziet qua bouw als Jean Claude van Damme.
Dat dan weer wel iddquote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je hebt vast wel een grote E-penis.
70kgquote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond wezen sporten in de sportschool om daar even mijn in de zomer opgebouwde vetreserves weg te trainen.
Ik check als eerste ( uiteraard zonder warming up, want dat heeft deze jongen niet nodig ) het 'beendrukapparaat' of hoe je dat ook noemt.
Stel hem in op 70 kg. en begin te pushen, je kent het. Totdat ik na een keer of 10 drukken ineens een scheut in mijn knie voel en een kermende pijn als gevolg.
GVD. Nu lijkt het net alsof mijn knie geamputeerd is, en dat terwijl hij niet dik is.
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
De fitnessschool waar ik bij zat had niet eens deugdelijke apparaten. Leg press met max 250. wtfbbq.Destijds zat ik nog op voetbal en deed ik nog aan wielrennen en was 250kg gewoon fucking simpel met 1 poot. Denk dat nu 200 nog wel mogelijk is na 4 jaar niksen.
Jij bent stoer zegquote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
De fitnessschool waar ik bij zat had niet eens deugdelijke apparaten. Leg press met max 250. wtfbbq.Destijds zat ik nog op voetbal en deed ik nog aan wielrennen en was 250kg gewoon fucking simpel met 1 poot. Denk dat nu 200 nog wel mogelijk is na 4 jaar niksen.
quote:
Ik had het verhaal ook al aangepast voor hemquote:
Iedereen moet zich altijd maar aanpassen aan de zwakken.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had het verhaal ook al aangepast voor hem
Je moet niks.quote:Op donderdag 10 september 2009 02:00 schreef stevenmac26 het volgende:
ja tegen geestelijke gehandicapten moet je ook wat liever doen
Yeah rightquote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Lol kankersukkel, je kan waarschijnlijk niet eens 25 kg vooruit duwenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:28 schreef boskameel het volgende:
Geweldig, gaat het over muziek is iedereen een muziekkenner, gaat het over legpress is iedereen ineens een fitnessgod die makkelijk 80 sets 30 reps 130kg met hun kleine teen kunnen legpressen.
Ikzelf legpress meestal op 90 kg. Wat voel ik me zwak.
Mjah laksigheid he.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Je bent ook een pipo he. Waar denk je dat die warming-up voor is?
Lijkt net als het tussen de knieschijf en achterholte van de knie inzit.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:12 schreef TGVkopper het volgende:
Ineens 'pang' optredende pijn?
Slotklachten, klikfenomeen, instabiliteit?
Bandentestjes en mensicustestjes laten doen
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:23 schreef TGVkopper het volgende:
Ik zou maar eens naar de fysio gaan
Het klinkt alsof je meniscus aan gruis ligt.
Je kunt geen 200 KG leg-pressen!!111quote:Op donderdag 10 september 2009 10:28 schreef Biels het volgende:
Ik fitness niet boswachter, dus ik denk dat je wel stoerder bent dan ik.
Hmz dan lijkt het inderdaad op de meniscus. Wacht het nog t/m maandag af.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:30 schreef TGVkopper het volgende:
Hier zit je meniscus:
[ afbeelding ]
(vooraanzicht van een rechterknie)
Je knieschijf is niet zo'n handig referentiepunt want die beweegt nogal.
Wáár in je knie je de pijn voelt zegt heel weinig over de plek van de beschadiging trouwens.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[...]
![]()
the fuck ......quote:Op donderdag 10 september 2009 10:32 schreef TGVkopper het volgende:
Ronnie legpresst 1000 kg.Light weight baby!
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:32 schreef Juup© het volgende:
Ach god, de semi stoere jongetjes melden zich ook hoor dat echte mannen zwaar kunnen legpressenEn ondertussen kunnen zij zelf amper opstaan vanuit hurk stand.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om eens een [FIT] Legpress-meey te organiseren en al deze krachtpatsers te zien falen.
Het enige wat ze dagelijks drukken zijn hun drollen uit hun gigantische reten.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om eens een [FIT] Legpress-meet te organiseren en al deze krachtpatsers te zien falen.
Is goed, waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om eens een [FIT] Legpress-meet te organiseren en al deze krachtpatsers te zien falen.
Weer iemand die erg stoer isquote:Op donderdag 10 september 2009 11:47 schreef shayolo het volgende:
[..]
Is goed, waar kan ik me inschrijven?Gaan we tot 70 kg of tot mijn max?
Legpressen is natuurlijk voor beachboy faggots, echte mannen doen aan voorslaan, squatten en deadliftenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echte mannen houden gewoon hun mond over of ze wel of niet gespierd zijn, of posten als ze er dan toch perse mee willen patsen, gewoon een foto.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:49 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Legpressen is natuurlijk voor beachboy faggots, echte mannen doen aan voorslaan, squatten en deadliften
Oké, omdat je zo aandringt:quote:Op donderdag 10 september 2009 11:51 schreef Sanne92 het volgende:
of posten als ze er dan toch perse mee willen patsen, gewoon een foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:55 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Oké, omdat je zo aandringt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij wel dan met die knie?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kunt geen 200 KG leg-pressen!!111
OMFG !11 ZWAKKELING MAN !!!!!
ofzoiets.
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Graag weer ontopic:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Graag weer ontopic:
[ afbeelding ]
Er is nogal een verschil tussen een sessie doen a (X) stuks en je max. halen met 1x duwen lijkt me zo hequote:Op donderdag 10 september 2009 11:47 schreef shayolo het volgende:
[..]
Is goed, waar kan ik me inschrijven?Gaan we tot 70 kg of tot mijn max?
Voor jou hetzelfde, verdullemequote:Op donderdag 10 september 2009 12:50 schreef Otis. het volgende:
Ik ben absoluut geen krachtpatser of wat dan ook, maar kom op. Een gozer van rond de 20 die 70 kg presst?!
Op dit moment:quote:Op donderdag 10 september 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een sessie doen a (X) stuks en je max. halen met 1x duwen lijkt me zo he
STFUquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:59 schreef shayolo het volgende:
Op dit moment:
Begin met 10x 180kg
10x 210kg
6 á 7 x 240kg
en dan laatste setje 210kg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |