/carequote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Juup© het volgende:
Zo zou tijd worden met het nieuwe topic
Juup©quote:
In Vista ook hoor...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef ArTiC het volgende:
in windows 7 kan ik gelukkig weer gewoon ctrl+alt+c doen voor ©
ik niet...dan flipte er een hulpprogramma van mijn videokaartquote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef Inu het volgende:
[..]
In Vista ook hoor...
En ik was serieus van het beton
gek!quote:
Hyper ben ik idd ookquote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
de hele dag chagrijnig en zo gaar als wat...nu hyper en vrolijck
morgen relaxt dagje...halve dag werk in Helmond, daarna vrijquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Hyper ben ik idd ookEn morgen weer werken... ga alleen vragen of ik het goed is als ik alleen 's ochtends werk, want wil nog ff naar de bieb om mn opdracht af te maken
Morgen veel koffie zettenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen relaxt dagje...halve dag werk in Helmond, daarna vrij
Werkt het een beetje lekker? Ik wil in Oktober misschien overstappen naar Windows 7.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef ArTiC het volgende:
in windows 7 kan ik gelukkig weer gewoon ctrl+alt+c doen voor ©
je moet er iets voor over hebbenquote:
superquote:Op woensdag 9 september 2009 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werkt het een beetje lekker? Ik wil in Oktober misschien overstappen naar Windows 7.
ja...maar als je zelf geen kut kunt doen danquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vind het niet erg, kijken naar hard werkende mannen is geen straf
Je kunt toch zelf andere dingen gaan doen? Wassen, strijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar als je zelf geen kut kunt doen dan![]()
ik ben een paar keer thuis geweest tijdens die renovatie..wat een hel om alleen maar te zitten en te kunnen kijken
Niet als al zijn spullen ingepakt zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf andere dingen gaan doen? Wassen, strijken
euh nee...badkamer werd ook verbouwd dus de wasmachine was weg, overal stof etcquote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf andere dingen gaan doen? Wassen, strijken
ik krijg het gratis (en legaal) van ome Billquote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké dan, dan zal ik de upgrade aanschaffen.
Euw.. ik heb een keer een halve dag in mn kamer gezeten omdat de meneren die mn verwarming kwamen fixen niet wisten waar ze de toevoer moesten afsluitenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh nee...badkamer werd ook verbouwd dus de wasmachine was weg, overal stof etc
ja...maar dit was 3 wekenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Euw.. ik heb een keer een halve dag in mn kamer gezeten omdat de meneren die mn verwarming kwamen fixen niet wisten waar ze de toevoer moesten afsluitenJe voelt je dan idd best nutteloos...
Oh ja, moest je naar de buren om naar de wc te gaan toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar dit was 3 weken![]()
geen keuken, geen badkamer, geen toilet
2 deuren verder...huis wat leegstond en al gerenoveerd wasquote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh ja, moest je naar de buren om naar de wc te gaan toch?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef febster het volgende:
Ger, de naam heb ik niet gekozen. Daarnaast belde het hoofd van het sportcentrum met tig duizend leden boos op (om redenen die ik even niet vermeld, omdat Google nogal goed is). Daarnaast hebben we gewoon een radio+tv studio, en een hele dure ANP (foto) feed tot onze beschikking. Plus een adressen/telefoonlijst van iedereen die er toe doet in NL
. Maar gelukkig had je 'schoolblaadje' dat natuurlijk ook, tuurlijk joh
.
en nee ik heb niet hoeven rectificeren
Maar nu is het klaarquote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2 deuren verder...huis wat leegstond en al gerenoveerd was
Ja en kei mooiquote:
Soms moet het evenquote:
sow...die kan flink happen zegquote:
Deze is leukerquote:
hypesquote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef febster het volgende:
[..]
Soms moet het even. Overigens is fruit wel een goed idee, bij ons stikt van het de mexicaanse griep (zowel docenten als leerlingen).
Ach, die is na een paar daagjes weer overquote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef febster het volgende:
[..]
Soms moet het even. Overigens is fruit wel een goed idee, bij ons stikt van het de mexicaanse griep (zowel docenten als leerlingen).
schrijf er een stukje over in het kerkblaadjequote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef febster het volgende:
[..]
Ik niet, krijg wel korting. Kost 14,90.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg het gratis (en legaal) van ome Bill
is daar ook al gehandicaptensubsidie voor?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet, krijg wel korting. Kost 14,90.
geen geld, ik zeg doenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet, krijg wel korting. Kost 14,90.
zand op je vloerquote:
al hadden jullie een live nieuws bulletin op cnn elke dag om 8 uur. de naam en stijl laat het beetje knullig over komen. beetje a la Geen Stijl. maar dan nog erger. maar da kende zelf veranderenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef febster het volgende:
Ger, de naam heb ik niet gekozen. Daarnaast belde het hoofd van het sportcentrum met tig duizend leden boos op (om redenen die ik even niet vermeld, omdat Google nogal goed is). Daarnaast hebben we gewoon een radio+tv studio, en een hele dure ANP (foto) feed tot onze beschikking. Plus een adressen/telefoonlijst van iedereen die er toe doet in NL
. Maar gelukkig had je 'schoolblaadje' dat natuurlijk ook, tuurlijk joh
.
en nee ik heb niet hoeven rectificeren
waar zijn de katten?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb heul niet meer een vloer
momenteel verschansen die zich in de slaapkamer alwaar ze door bb geteisterd wordenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
momenteel verschansen die zich in de slaapkamer alwaar ze door bb geteisterd worden
je had die koppen moeten zien toen ze vanmorgen vrolijck de woonkamer in wilden huppelenquote:
Helemaal nietquote:Op woensdag 9 september 2009 23:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
al hadden jullie een live nieuws bulletin op cnn elke dag om 8 uur. de naam en stijl laat het beetje knullig over komen. beetje a la Geen Stijl. maar dan nog erger. maar da kende zelf veranderen
Het ging me niet om jouw meningquote:Op woensdag 9 september 2009 23:38 schreef bleiblei het volgende:
maar wel geinig dat je je zo aangevallen voelt. is nergens voor nodig lijkt mij. het gaat tenslotte om mijn mening. zou je zo onderhand moeten weten
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had die koppen moeten zien toen ze vanmorgen vrolijck de woonkamer in wilden huppelen
ennn wat is de doelgroep?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef febster het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je schrijft voor je doelgroep, en daar word je oa op beoordeeld. Ger niet voldoende, is geen stage, dus ik schrijf zoals ze willen dat ik schrijf
.
Nou ja, fruit helpt de weerstand te verhogen en das altijd positief tegen (mexicaanse) griep lijkt mequote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef bleiblei het volgende:
Helpt fruit eigenlijk tegen mexicaanse griep? volgens mij niet toch?
van wie dan wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef febster het volgende:
[..]
Het ging me niet om jouw mening.
Studenten, en iets specifieker, studenten in Tilburgquote:
Je bent slim genoegquote:
ah okee. wist ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:41 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, fruit helpt de weerstand te verhogen en das altijd positief tegen (mexicaanse) griep lijkt me.
ergo?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:42 schreef febster het volgende:
[..]
Studenten, en iets specifieker, studenten in Tilburg.
zou wel sneu zijn...je uit de tent laten lokken door een MBO'ertjequote:
uit Helmondquote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zou wel sneu zijn...je uit de tent laten lokken door een MBO'ertje
Ergoquote:
Rogerquote:
Armaniquote:
9 euri per weekquote:
nu ben ik hierrrrrrrrrrrrrrquote:
Drama?quote:
dat schuurt lekker als bb dan met zijn schwanz ertussen....euh ja dusquote:
Nee Acer subsidiequote:Op woensdag 9 september 2009 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is daar ook al gehandicaptensubsidie voor?
Acerquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had die koppen moeten zien toen ze vanmorgen vrolijck de woonkamer in wilden huppelen
donder op alemaal ecer is een goed merk en ale anderen zijn strond merken julie zijn niet goed julie weten niet wat een goed bedrijf ecer is en als er 1 schroefje word vergeten nou dat is een goede reden dat kan ook voor komen bij hp-aplle-Fujitsu Siemens-Samsung-Toshiba en nog meer ecer is een goed bedrijf me pa hat en hp en die is gechrest ales weg die van mij niks mis meequote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
donder op alemaal ecer is een goed merk en ale anderen zijn strond merken julie zijn niet goed julie weten niet wat een goed bedrijf ecer is en als er 1 schroefje word vergeten nou dat is een goede reden dat kan ook voor komen bij hp-aplle-Fujitsu Siemens-Samsung-Toshiba en nog meer ecer is een goed bedrijf me pa hat en hp en die is gechrest ales weg die van mij niks mis mee
die zocht ikquote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die zelfde tekst stond ook op de "Ik haat Acer hyve" die ik ooit gemaakt heb
zondequote:
raarquote:
Dat is niet helemaal waar, daar is onderzoek naar verricht.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:41 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, fruit helpt de weerstand te verhogen en das altijd positief tegen (mexicaanse) griep lijkt me.
tof, veel plezierquote:Op donderdag 10 september 2009 07:16 schreef Levitation het volgende:
Tvp, voor het geval jullie het topic vandaag niet helemaal vol Spammen.
Vanavond naar Coldplay.
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Teringjantje hee, m'n stoel is een life size vibrator op deze manier
lekker hequote:Op donderdag 10 september 2009 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Teringjantje hee, m'n stoel is een life size vibrator op deze manier
Oei, jij en stoppen met sporten!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:21 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen!
uitslagen zhs zijn binnen.
Ik heb wel een verkleving in een van de longen maar stelt niets voor. Geen copd ofzo.
Wel bloeddrukverlagers en cholesterolpillen mee gekregen ivm te lage positieve chol.
Advies: stoppen met sporten, minimaal 4 uur per week gaan roken, eetpatroon aanpassen en over 3 maanden opnieuw alle onderzoeken doen.
Nu gaat er nog wel een cardiologisch onderzoek lopen ivm bewusteloosheid na zware lach of hoestbui.
that was it.
Zullen we samen gaan fietsen?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:21 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen!
uitslagen zhs zijn binnen.
Ik heb wel een verkleving in een van de longen maar stelt niets voor. Geen copd ofzo.
Wel bloeddrukverlagers en cholesterolpillen mee gekregen ivm te lage positieve chol.
Advies: stoppen met sporten, minimaal 4 uur per week gaan roken, eetpatroon aanpassen en over 3 maanden opnieuw alle onderzoeken doen.
Nu gaat er nog wel een cardiologisch onderzoek lopen ivm bewusteloosheid na zware lach of hoestbui.
that was it.
ik hoop het..quote:Op donderdag 10 september 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oei, jij en stoppen met sporten!
Gaat dat lukken denk je?
fiets jij dan eerst naar mij, want if andersom heb ik al genoeg gefietstquote:
Ja ik leef nogquote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef FUFR het volgende:
dikkerds, jullie zumbaspul is klaar.
Levi: per post? ik kan 2-10 niet.
Mops: live? Colt kan ze ook oppikken indien gewenscht.
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
fiets jij dan eerst naar mij, want if andersom heb ik al genoeg gefietst
Dat kun je hem niet aan doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
dan maken we om te beginnen een ritje van 30 km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet hij 3 x per week doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat kun je hem niet aan doen.
Rustig opbouwen anders krijgt hij nog een hartaanval.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat moet hij 3 x per week doen.
Rustig fietsenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Rustig opbouwen anders krijgt hij nog een hartaanval.
thanks! kán cardiologisch nog een staartje krijgen maar ik heb iig mn longen nogquote:Op donderdag 10 september 2009 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
In ieder geval fijn dat er zo te zien niets ernstigs aan de hand is FUFR
mijn ass, wat doe je..quote:Op donderdag 10 september 2009 09:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
dan maken we om te beginnen een ritje van 30 km
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:56 schreef -moppie- het volgende:
Fiets je na je werk effe naar ons, nuttig je een dropshotje en dan naar huis.
I need 2quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef FUFR het volgende:
dikkerds, jullie zumbaspul is klaar.
Levi: per post? ik kan 2-10 niet.![]()
Jij hebt een groot hartquote:Op donderdag 10 september 2009 09:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
thanks! kán cardiologisch nog een staartje krijgen
nou, vind 'm niet lelijk hoor, maar ik zou 'm zelf niet gekozen hebben (iets te klassiek voor mijn interieurquote:
Smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 10 september 2009 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, vind 'm niet lelijk hoor, maar ik zou 'm zelf niet gekozen hebben (iets te klassiek voor mijn interieur)
Maar dat zullen de meeste mensen van onze lampen ook wel denken
Ik moet um eerst in het echt zien, maar ik denk dat het in onze eetkamer wel pastquote:Op donderdag 10 september 2009 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, vind 'm niet lelijk hoor, maar ik zou 'm zelf niet gekozen hebben (iets te klassiek voor mijn interieur)
Maar dat zullen de meeste mensen van onze lampen ook wel denken
ik vind het wel wat voor jullie huis jaquote:Op donderdag 10 september 2009 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moet um eerst in het echt zien, maar ik denk dat het in onze eetkamer wel past
das beter dan beton of absestquote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
De aannemer heeft zojuist geconcludeerd dat de riolering van gietijzer is
Dat weet ik zo net nog maar niet, een gietijzeren leiding kan van binnenuit doorrotten en daar zie je aan de buitenkant niets van.quote:
hij ligt ineens in onderdelen in de tuin, dus hij gaat er volgens mij uitquote:Op donderdag 10 september 2009 11:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog maar niet, een gietijzeren leiding kan van binnenuit doorrotten en daar zie je aan de buitenkant niets van.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij ligt ineens in onderdelen in de tuin, dus hij gaat er volgens mij uit
neem wel goeie pvc. niet dat je over 6 maanden weer een vloertje moet wippen..quote:Op donderdag 10 september 2009 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn aannemer met 40 jaar ervaring welquote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
neem wel goeie pvc. niet dat je over 6 maanden weer een vloertje moet wippen..
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga jij een keer niet op vakantie?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef Inu het volgende:
[..]
![]()
Ik kom op mn duurzaam ondernemen tocht echt net een geweldige armband tegen, gemaakt van scherven van oud porseleinDing kost alleen 200 euro
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef r8ality het volgende:
Gister hadden een vriend van me en ik het over vrouwen en wat je moet doen zodat ze een positieve eerste indruk op je hebben. Voor de oudgedienden, ene Omegaproject.
He actually used the phrase: "gebruik eens een smeerseltje".
Ik kan hem nu echt niet meer serieus aankijken.
Heb nu echt geen geld, voor niksquote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ga jij een keer niet op vakantie?
Of vraag het als cadeautje aan r8ality?
In je haar zeker?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef r8ality het volgende:
Gister hadden een vriend van me en ik het over vrouwen en wat je moet doen zodat ze een positieve eerste indruk op je hebben. Voor de oudgedienden, ene Omegaproject.
Het laatste klopt wel ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb nu echt geen geld, voor niks
En hij is gek
Nee zijn haarquote:
ik stond in apotheek gisteren, naast mij een vrouw van 45 die naar vrouwendingen keek (smeersels)quote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef r8ality het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik stond in apotheek gisteren, naast mij een vrouw van 45 die naar vrouwendingen keek (smeersels)
flap ik per ongeluk de volgende zin eruit:
doe geen moeite mevrouw dat spul helpt echt niet meer
zij:,
kom kom.. mops is nog niet zo oudquote:
Das wel mooiquote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef Inu het volgende:
[..]
![]()
Ik kom op mn duurzaam ondernemen tocht echt net een geweldige armband tegen, gemaakt van scherven van oud porseleinDing kost alleen 200 euro
[ afbeelding ]
Werkt hij ook nog bij OGD?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef r8ality het volgende:
hij wordt kaal...quote:
Het was gisteren 23 graden...quote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef Juup© het volgende:
Begint herfst te worden vind ik qua temperatuur en wind e.d..
Ik zeg ook niet dat het al herfst is, het lijkt er op.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar een slechte dag betekent niet meteen herfst.. het mag nog geen herfst worden vind ik
Het liefst pas in maart en dan in juni de zomer weer.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar een slechte dag betekent niet meteen herfst.. het mag nog geen herfst worden vind ik
Nee, de herfst moet gewoon overgeslagen worden. Huppa, van zomer naar winter inclusief sneeuw en ijs en dan in maart weer terug naar de zomerquote:Op donderdag 10 september 2009 12:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het liefst pas in maart en dan in juni de zomer weer.
Dat is slecht voor het hout.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, de herfst moet gewoon overgeslagen worden. Huppa, van zomer naar winter inclusief sneeuw en ijs en dan in maart weer terug naar de zomer
B.S. Er is zat nieuwbouw waar hout in voor komt, in het huis wat wij volgend jaar gaan bewonen b.v..quote:Op donderdag 10 september 2009 12:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Nieuwbouw he, dus volgens mij is er nergens hout...
Oh, skjoes mie hoor... Bij mij thuis is er volgens mij nergens hout, betonnen flat en kozijnen zijn van kunststof.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
B.S. Er is zat nieuwbouw waar hout in voor komt, in het huis wat wij volgend jaar gaan bewonen b.v..
Het is jou vergevenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, skjoes mie hoor... Bij mij thuis is er volgens mij nergens hout, betonnen flat en kozijnen zijn van kunststof.
Nee, het enige deel van het jaar wat overgeslagen mag worden is 5 januari tot eind maartquote:Op donderdag 10 september 2009 12:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het liefst pas in maart en dan in juni de zomer weer.
quote:
Vaak RISK gespeeld danquote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef bleiblei het volgende:
En wtf. Zo uit mijn hoofd, het in 1 keer correct gespeld.
quote:
Ik denk dat ze hier bij de concierges binnenkort ook ineens verdwenen zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 15:49 schreef FUFR het volgende:
[..]dat kan hier ook, ware het niet dat de WK momenteel bij mij in de gang ligt
*duimt*quote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Inu het volgende:
Alles is nu opgestuurd naar de universiteit, nu duimen dat het goed is
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef amaranta het volgende:
huilen omdat je af bent met trefbal (zeg maar driftbui)
wat is het toch moeilijk om een kind te zijin vandaag de dag
huilen omdat een ander kind naar je kijkt en lacht (driftbui)
I love my job!
Not.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:39 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Huilen mag best hoor, ook als man tegenwoordig.
krijg je daar subsidie voor ja? moet je dan niet verplicht kansarme kutkoters mee laten bbqen enzo?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:37 schreef gr8w8 het volgende:
Hoi!
Burendag opgezet, subsidie gevraagd, 1250,- binnen.
Dat zijn wijzelf.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
krijg je daar subsidie voor ja? moet je dan niet verplicht kansarme kutkoters mee laten bbqen enzo?
quote:2000 B.C. - Here, eat this root.
1000 A.D. - That root is heathen. Here, say this prayer.
1850 A.D. - That prayer is superstition. Here, drink this potion.
1940 A.D. - That potion is snake oil. Here, swallow this pill.
1985 A.D. - That pill is ineffective. Here, take this antibiotic.
2000 A.D. - That antibiotic is artificial. Here, eat this root.
Maar nee, je moet wel een goed doel hebben, dat klopt. Nieuwe wijk, buren kennis laten maken met elkaar, potje hier, potje daar, moet bij jullie ook wel lukken nu er een moord gepleegd is.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
krijg je daar subsidie voor ja? moet je dan niet verplicht kansarme kutkoters mee laten bbqen enzo?
Bier drinken met de buren en 500 euro over houden.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Maar nee, je moet wel een goed doel hebben, dat klopt. Nieuwe wijk, buren kennis laten maken met elkaar, potje hier, potje daar, moet bij jullie ook wel lukken nu er een moord gepleegd is.
is je scooter al gejat?quote:
de hond erbijquote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Poort op slot, schuur op slot, scooter op slot.
Nog niet.
Als we allemaal 5 euro lappen kun je ook een goede beurt krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef ArTiC het volgende:
zou ik ook subsidie kunnen aanvragen om naar de hoeren te gaan?
doe maar ieder een tientjequote:Op donderdag 10 september 2009 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als we allemaal 5 euro lappen kun je ook een goede beurt krijgen.
Hou je dan op met zeuren?
![]()
[sub] hormooooooooooooooonen /sub]
Dat is heel normaal.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef Inu het volgende:
De Eneco vindt dat ik 50 euro per maand moet betalen voor electriciteit en 50 euro voor verwarming, is dat niet een beetje veel voor een studio van 30 vierkante meter? Ik heb alleen een tv, een koelkast en een wasmachine die redelijk wat stroom verbruiken, niet een dikke beamer of muziekinstallatie ofzo...
ik betaal 100 euro g/l p.m...110m²quote:Op donderdag 10 september 2009 21:45 schreef Inu het volgende:
De Eneco vindt dat ik 50 euro per maand moet betalen voor electriciteit en 50 euro voor verwarming, is dat niet een beetje veel voor een studio van 30 vierkante meter? Ik heb alleen een tv, een koelkast en een wasmachine die redelijk wat stroom verbruiken, niet een dikke beamer of muziekinstallatie ofzo...
Ik ga geen tientje betalen voor een of andere hoer!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:46 schreef amaranta het volgende:
serieus artic, als ik dat regel, dan zet ik je persoonlijk af bij een luxe hoer
hou je daarna op?
Want dan pm ik nu iedereen mn rekening nummer
ja...dan hou ik opquote:Op donderdag 10 september 2009 21:46 schreef amaranta het volgende:
serieus artic, als ik dat regel, dan zet ik je persoonlijk af bij een luxe hoer
hou je daarna op?
Want dan pm ik nu iedereen mn rekening nummer
laat ik nu maar even mijn mond houdenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga geen tientje betalen voor een of andere hoer!
dat is een grote flat.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik betaal 100 euro g/l p.m...110m²
je betaald teveul dus
wat zou je willen zeggen?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat ik nu maar even mijn mond houden
2 verdiepingenquote:
als ik het zou willen zeggen had ik het wel gezegd denk je nietquote:
Nee, jij weet dat ik weet waar jij woont.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik het zou willen zeggen had ik het wel gezegd denk je niet
uhuh...daarom maar dat ik beter niet dan zeggen dan moppie ook goed is ipv dat tientjequote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, jij weet dat ik weet waar jij woont.
nee, dat is 11 minutenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
\
is dat de tijd die je zak nodig heeft om te herstellen en bij te vullen
???
En jij hebt een veel dikkere tv dan ikquote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik betaal 100 euro g/l p.m...110m²
je betaald teveul dus
Die het weer helemaal goed doetquote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef Inu het volgende:
[..]
En jij hebt een veel dikkere tv dan ik
Ik ga maar eens kijken of ik het naar beneden kan bijstellen, vind het toch wel veel geld bovenop de huur van 300 euro per maand plus straks misschien nog 50 voor tv en internet
Ik kook wel electrisch, maar dat slurpt toch niet zoveel?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die het weer helemaal goed doet![]()
![]()
en mijn servert staat bijna altijd aan
stiekem wel denk ik...electriciteit en dingen die warmte maken = meestal hoog verbruikquote:Op donderdag 10 september 2009 22:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kook wel electrisch, maar dat slurpt toch niet zoveel?
Maar het is niet alsof dat ding de hele dag aanstaat ofzo...quote:Op donderdag 10 september 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stiekem wel denk ik...electriciteit en dingen die warmte maken = meestal hoog verbruik
je bent geen surinamer neequote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar het is niet alsof dat ding de hele dag aanstaat ofzo...
Zal niet gaan werken bij een elektrisch kookding aangezien die meestal met een Perilex aansluiting zijn:quote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent geen surinamer nee![]()
koop zo'n energiemeter en steek die in het stopcontact, dan zie je het vanzelf
beetje solderen hier en daar, gaat bestquote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal niet gaan werken bij een elektrisch kookding aangezien die meestal met een Perilex aansluiting zijn: [ afbeelding ]
en daar past zo'n simpele energiemeter niet op.
Een jaar, en dan komt er iemand tijdelijk in deze kamer. Misschien de dochter van een vriendin van mn moeder en anders moet ik nog ff op zoek... Maar het is fijner als er iemand in zit die ik ken natuurlijk, dan weet ik zeker dat er niks gebeurd met mn spullen en dat de huur betaald wordt..quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef ArTiC het volgende:
Maar als je straks naar Nottingham gaat? hoe lang ga je dan? hou je dan je huis hier aan?
Brandje blussen ook.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beetje solderen hier en daar, gaat best
idd...beter een bekende danquote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Een jaar, en dan komt er iemand tijdelijk in deze kamer. Misschien de dochter van een vriendin van mn moeder en anders moet ik nog ff op zoek... Maar het is fijner als er iemand in zit die ik ken natuurlijk, dan weet ik zeker dat er niks gebeurd met mn spullen en dat de huur betaald wordt..
hoeft niet...de brandweer weet de weg inmiddels welquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoeft niet...de brandweer weet de weg inmiddels wel
Mn scriptiebegeleider en mn oude baas hadden allebei nog wel een kind die er anders in wildequote:
ArTiC?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn scriptiebegeleider en mn oude baas hadden allebei nog wel een kind die er anders in wildemaar het is nogal een meisjeshuis, dus dat wil ik die jongens denk ik niet aandoen
Die is er dan toch niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel even tussen de dames wonen?
electrisch koken zuipt veel! electriciteit omzetten in warmte is sowieso duur. waterkoker of electrische kachel pakken al snel 1500 tot 2000 watt. en dat is 25 cent per uurquote:Op donderdag 10 september 2009 22:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kook wel electrisch, maar dat slurpt toch niet zoveel?
Als je 1 uur lang op vol vermogen kookt wel, maar dat lukt je met geen enkele kookplaat tenzij je continu ijs probeert te ontdooien o.i.d..quote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
electrisch koken zuipt veel! electriciteit omzetten in warmte is sowieso duur. waterkoker of electrische kachel pakken al snel 1500 tot 2000 watt. en dat is 25 cent per uur
betalen zul je!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:33 schreef gr8w8 het volgende:
Ama, wat moet ik met je rekeningnummer in mijn pm? Heb ik iets gemist?
Ik heb een zelfstandige woning he, bedoelde meer dat de meubels meisjesachtig zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 22:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel even tussen de dames wonen?
wij zijn niet geconnect, ik ken je achternaam nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:12 schreef gr8w8 het volgende:
Voor de liefhebber: ik heb mijn cv ietwat bijgewerkt. Zie LinkedIn. Eigenlijk niet eens zo verkeerd nu.
Niet? Zie tikfout.nl rechtsboven het linkedin icoontje, kan je zo doorklikken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij zijn niet geconnect, ik ken je achternaam niet
Vrij, of aan het werk, hoe zat het nou?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:15 schreef FUFR het volgende:
waar is iedereen? Iedereen vrij dat het hier zo slap is?
de mijne? dan snap ik dequote:
misschien dat ik te straight ben maar als ik geen behoefte heb zeg ik het gewoon.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee de mijne, hebben er totaaal geen behoefte aan.
daar is die plakrand dus voor!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
A gedaan, maandverband op de deur.
Okee, is lang geleden, maar ik moest eraan denken omdat ik droomde dat ze lucifers op schilderijen aan het plakken was.
Doe ik normaal ook, maar ze hebben hun kleinkind nog maar 1 maal gezien en dat was toen ze in de couveuse lag. Ik wil ze het persoonlijke contact niet onthouden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien dat ik te straight ben maar als ik geen behoefte heb zeg ik het gewoon.
Better safe than sorry
Misschien kun jij ff een boodschapje doen terwijl zij bij de baby zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook, maar ze hebben hun kleinkind nog maar 1 maal gezien en dat was toen ze in de couveuse lag. Ik wil ze het persoonlijke contact niet onthouden.
Neuhj ik laat DuchessX en onze dochter niet alleen met mijn ouders dat wordt teveel voor hun.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien kun jij ff een boodschapje doen terwijl zij bij de baby zijn?
Whehe, daar is Sam iets te oud voor, die kun je de schuld niet meer gevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar is die plakrand dus voor!
* rent naar wc
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Whehe, daar is Sam iets te oud voor, die kun je de schuld niet meer geven
En hun voor de eerste maal alleen laten met onze dochter? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:03 schreef FUFR het volgende:
"nou, dit is ze, wij zijn even boodschappen doen"
?
Zij hebben zelf toch ook kinderen gehad? En als je het niet trekt om hen om je heen te hebben voor een bezoek dan snappen zij dat toch ook wel als ze je kennen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj ik laat DuchessX en onze dochter niet alleen met mijn ouders dat wordt teveel voor hun.
Dat kan idd wel, maar ik maak een afweging. Ik laat ze nu even 1 uurtje op bezoek komen en ben dan voor langere tijd van ze afquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Zij hebben zelf toch ook kinderen gehad? En als je het niet trekt om hen om je heen te hebben voor een bezoek dan snappen zij dat toch ook wel als ze je kennen?
arme meidquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:12 schreef -moppie- het volgende:
Mijn ouders komen morgen en blijven een nachtje slapen. Als ze dan op zondagmiddag weer richting Friesland gaan, mogen wij door naar de ouders van Colt om de verjaardagen te vieren.![]()
weekend
Sterkte.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:12 schreef -moppie- het volgende:
Mijn ouders komen morgen en blijven een nachtje slapen. Als ze dan op zondagmiddag weer richting Friesland gaan, mogen wij door naar de ouders van Colt om de verjaardagen te vieren.![]()
weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |