abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 22:03:45 #101
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72627182
Laminaat is kut.
pi_72627259
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:00 schreef DjinN het volgende:
wat een onzin om duizenden euro's uit te geven aan zoiets...

Maarja..ik had wat dat betreft dan weer geluk gehad..ik vond mijn stereosysteem (eentje van Panasonic) op straat, nog in de doos en gloedjenieuw afstandsbediening zat zelfs nog in het plastic..het enige wat er niet aan werkte was de cdspeler, en dat heb ik verholpen door de lens schoon te maken
Na 2 jaar werkt ie nog steeds perfect en komt er een geluid uit waar je U tegen zegt
Onzin zeg je? Ik ben wel benieuwd wat jouw hobby is, eigenlijk.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_72627410
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef sinadO het volgende:

[..]

Onzin zeg je? Ik ben wel benieuwd wat jouw hobby is, eigenlijk.
ja ik mag het toch onzin vinden of niet ? tenslotte leven we in het land van vrije meningsuiting
Ik snap niet helemaal wat MIJN hobbies ermee te maken hebben...?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_72627533
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef DjinN het volgende:

[..]

ja ik mag het toch onzin vinden of niet ? tenslotte leven we in het land van vrije meningsuiting
Omdat je iets veroordeelt zonder het te begrijpen. Het zit eigenlijk niet in mijn aard maar I'd like to return the favour.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_72627543
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:00 schreef DjinN het volgende:
wat een onzin om duizenden euro's uit te geven aan zoiets...
Duizenden euro's lukken nog wel, en ja die zijn dan ook zinvol besteed. Denk aan goede luidsprekers die met mooi fineer afgewerkt zijn, een degelijke versterker, een mooie CD/DVD-speler, goede koperen bedrading. Niet te vergelijken met stereosetje van Panasonic, dat klein is en voornamelijk uit plastic bestaat. Echter audiofielen gaan nog veel verder, zij geven geld uit aan zaken waarvan niet vermoed kan worden dat het ook maar enige merkbare invloed heeft op het geluid dat men hoort.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:13:00 #106
165512 MASD
Music is dead.
pi_72627576
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef DjinN het volgende:

[..]

Hoeveel geef jij uit aan hobby's? Als een percentage van je inkomen.
Long live music.
pi_72627807
quote:
Op donderdag 10 september 2009 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat zou ook nogal bizar zijn, die CD's zijn zo ontzettend slecht afgemixt, dynamiek gaat verloren omdat het vooral hard moet klinken.
En juist DAT is de reden dat mensen veel vinyl luisteren, daar hoor je geluid die je op cd's/mp3's niet zult horen.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:20:30 #108
269799 Weezy.F.Baby
Still here haterz.
pi_72627878
quote:
Op donderdag 10 september 2009 07:57 schreef sinadO het volgende:
Hoi, is hier het feest?
Ik dacht al waar blijft ie. .
pi_72627996
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:

[..]

En juist DAT is de reden dat mensen veel vinyl luisteren, daar hoor je geluid die je op cd's/mp3's niet zult horen.
Maar daarvan is het dynamisch bereik sowieso al lager, dus dat probleem verhelp je er niet mee.
pi_72628001
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Weezy.F.Baby het volgende:

[..]

Ik dacht al waar blijft ie. .
Ik ben er al een tijdje hoor.
pi_91583295
Pfff mannen.... :?
Ik wou dat iedereen zo goed was als ik...
pi_91583351
Kut, dit is een oud topic. :') Ik hoopte een nieuwe!
pi_91583692
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef Blush-1 het volgende:
Pfff mannen.... :?
Wat bedoel je daar nu weer mee?
pi_91583845
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef Crutch het volgende:
Wat een kutkick :')
Niet eens opgemerkt, maar inderdaad :')
celebrate your money
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:27:46 #115
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_91584083
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2009 12:20 schreef Saekerhett het volgende:
http://www.mitcables.com/(...)3-speaker-cable.html

¤ 27.000,- voor een fucking kabel :D :')

Edit: o wacht: 30.000,- :

http://www.mitcables.com/(...)e-speaker-cable.html

Da's voor mensen die geen cavia's, hamsters of konijnen in huis hebben. :+

En dan heb je zo'n kabel gelegd, blijkt in de versterker zelf een prutkabeltje te zitten tussen de print en de connector waar je die hele dure kabel in stopt. _O-
pi_91586370
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2009 22:32 schreef Cahir het volgende:
Ik schijn gek te zijn als ik mp3 op normale logitech speakers van 100 euro mooi vind klinken. Nee mp3 is het slechste wat er is! Je moet voor flac enzo gaan, en 1000 euro speakers, laminaat erin en weet ik veel nog meer poep :'(

:') kom op.. verschil hoor je amper
Tja audiofielen... :')

Ik vind mp3 bij 320 kbps of soms 256 nog wel best hoor :9

Groetjes van uw geluidstechnicus w/

:D :P
Jeukt jouw jeukerige neusje net zo jeukerig als mijn jeukerige neusje jeukt?
pi_91589368
Geluid is heel persoonlijk. De een vind dat mooi terwijl de ander dit veel beter vind klinken.
Waar het om gaat is dat de luisteraar het mooi vindt. Als ie daar wat meer geld voor wil uitgeven is dat zijn keuze. Net als dat mensen naar hele dure restaurants gaan omdat de kikkererwten daar hemels op de tong smaken. Het is ook een beetje naar welke soort muziek je luistert. Klassieke muziek moet anders klinken dan rock of pop. En daar heb je ook weer speciale apparaten voor. Wat er in de Mediamarkt en consorten ligt is voor de wat gevoelige oren niet voldoende. Nou ja, ik kan ook heerlijk genieten van een simpele mp3-streamer in de badkamer. Als het geluid maar binnen de proporties van het apparaat blijft. Een oude analoge radio met een diepe bas-woofer erin vind ik ook geweldig klinken.
  donderdag 20 januari 2011 @ 01:57:06 #118
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_91598206
grappige is dat het altijd mannen zijn, ben nog nooit een vrouwelijke audiofiel tegen gekomen.

oh ja, klasse topic, inlijsten
"Ik quote graag mezelf."
pi_91599747
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 01:57 schreef San_Andreas het volgende:
grappige is dat het altijd mannen zijn, ben nog nooit een vrouwelijke audiofiel tegen gekomen.

oh ja, klasse topic, inlijsten
Interessante opmerking, je hebt wel een punt. Het zijn vrijwel altijd mannen; ik ben nog maar zelden een vrouw tegengekomen in het wereldje. Zou daar een logische verklaring voor zijn?
pi_91599917
Ik heb mijn oren al verneukt. ;(
pi_91600856
Altijd leuk die mensen die zeggen dat CD troep is en dat je vinyl moet hebben. Alsof studio's nog met analoge tape werken :') , dat is gewoon allemaal digitaal hoor. Dan kan je het wel op vinyl gaan drukken maar daar wordt de muziek echt niet plotseling analoog van hoor.
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:06:36 #122
301624 Versvandepers
Aaaah motherland!
pi_91600885
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Duizenden euro's lukken nog wel, en ja die zijn dan ook zinvol besteed. Denk aan goede luidsprekers die met mooi fineer afgewerkt zijn, een degelijke versterker, een mooie CD/DVD-speler, goede koperen bedrading. Niet te vergelijken met stereosetje van Panasonic, dat klein is en voornamelijk uit plastic bestaat. Echter audiofielen gaan nog veel verder, zij geven geld uit aan zaken waarvan niet vermoed kan worden dat het ook maar enige merkbare invloed heeft op het geluid dat men hoort.
Dit.
Niks mis mee om een fatsoenlijke geluidsinstallatie neer te zetten ipv plastic prutboxjes van 'populaire' merken als Bose etc, maar om nou een fortuin te geven aan zilveren kabels gesmeed door elfjes bij maanlicht of stroomfilters die slechte golven tegenhouden...
All I can do is be me, whoever that is ~ Bob Dylan
pi_91602471
Lijkt me sterk dat je überhaupt op je Logitech 2.1 setje het veschil hoort tussen 320 kb/s mp3 en een wave bijvoorbeeld :')
pi_91605712
Tering man audiofielen :') Ga je schamen
pi_91607898
Mensen die zeggen dat ze het verschil tussen mp3 en flac niet horen zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die teveel naar hardcore/hardstyle/tmf feestjes zijn geweest en het verschil sowieso niet kunnen horen. :)

Maakt niet uit.

Dynaudio. O+ Genelec O+

Persoonlijk vind ik het een kut klacht, je mag je meer schamen dat je 20 uur in deweek World of Warcraft speelt op een donkerzolderkamertje dan dat je het geld voor een fatsoenlijke installatie bij elkaar verdient in die tijd.
It's you my love, you who are the stranger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')