quote:Op woensdag 9 september 2009 22:14 schreef DuTank het volgende:
Onmogelijk voor de overheid om dat te controleren.
Waarom zou je willen computeren op de bank?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij hebt een computer op je bank?
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom zou je willen computeren op de bank?Sluit dan je PC aan op je TV
Maar dan kan ik toch geen voetbal kijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom zou je willen computeren op de bank?Sluit dan je PC aan op je TV
Kijk dan ook geen voetbal.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Maar dan kan ik toch geen voetbal kijken
En het duurt echt 5 uur voordat ie echt uit is zodat je hem weer aan kan doenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef CaptainCookie het volgende:
ArghZo vervelend is dat. Krijg je die melding dat je accu bijna leeg is, je rent naar de lader, die weer ergens achter blijft haken. Bij je laptop aangekomen prop je de stekker in het stopcontact, en nét, NET voordat je hem in je laptop stopt valt 'ie uit
Het zou verboden moeten worden
quote:
Maar je bent wel enkele cruciale seconden aan downloads en MSN kwijtquote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef Lonker het volgende:
[..]
En het duurt echt 5 uur voordat ie echt uit is zodat je hem weer aan kan doen
Jamaar bij die melding van 10 minuten van tevoren ben ik nog te lui om op te staan, en 3 minuten voor tijd krijg je dan zo'n schermpje (win7) van 'sluit nu de adapter aan anders valt de computer zo uit'. En dan ben je niet meer op tijdquote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef krioro het volgende:
Koop een fatsoenlijke laptop, die zoals gebruikelijk al wat eerder aangeeft dat de accu leeg begint te raken.
Dat kan je instellenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef krioro het volgende:
Koop een fatsoenlijke laptop, die zoals gebruikelijk al wat eerder aangeeft dat de accu leeg begint te raken.
Dus je bent en te luit om op tijd de lader erin te doen en ook te lui om even twee vakjes anders in te vullenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ook, net of het hardwarematig is
En accu eruitquote:Op woensdag 9 september 2009 22:23 schreef Penisbaard het volgende:
Daarom, altijd stekker erin
Naast mijn bedquote:Op woensdag 9 september 2009 22:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij hebt een computer op je bank?
Er zou iets uitgevonden moeten worden waarbij beide niet meer nodig isquote:Op woensdag 9 september 2009 22:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dus je bent en te luit om op tijd de lader erin te doen en ook te lui om even twee vakjes anders in te vullen
Heb ik gelukkig meestal ookquote:
Dan ben jij het probleem hè, niet de laptopaccu.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jamaar bij die melding van 10 minuten van tevoren ben ik nog te lui om op te staan, en 3 minuten voor tijd krijg je dan zo'n schermpje (win7) van 'sluit nu de adapter aan anders valt de computer zo uit'. En dan ben je niet meer op tijd
quote:
Joh!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ook, net of het hardwarematig is
Ssssstquote:Op woensdag 9 september 2009 22:25 schreef Tijn het volgende:
Hoezo valt 'ie uit? Ja, in slaapstand. Eén tik met de muis en hij is weer klaar om te knallen.
Toshibaquote:
Wutquote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef Slappy het volgende:
Ts hangt zijn Laptop gelijk aan het stroom als ie op school of thuis zit
Accu eruit als die aan de netstroom hangt en niet opgeladen moet worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Slappy het volgende:
Nou je weet dat je netjes je accu leeg moet maken voordat je hem weer gaat opladen?
Wat een nonsens.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Accu eruit als die aan de netstroom hangt en niet opgeladen moet worden.
Als de accu erin zit dan laadt hij op tot 100%, dan loopt hij toch langzaam leeg naar 99% en dan laadt hij weer op. Dit proces herhaalt zich eindeloos en heeft een negatief effect op de levensduur van een accu. Waarom dacht je dat accu's van laptops zo kort meegaan?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef Fastmatti het volgende:
Met een Acer doe je sowieso niet mee
Hoe kan je dan typenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als ik achter mijn laptop ben (Zoals nu) heb ik altijd de stroom erop staan.
Welnee, elke normale laptop is uitgevoerd met batterijmanagment die voorkomt dat je accu naar de knoppen gaat als je 'em in het stopcontact hebt.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als de accu erin zit dan laadt hij op tot 100%, dan loopt hij toch langzaam leeg naar 99% en dan laadt hij weer op. Dit proces herhaalt zich eindeloos en heeft een negatief effect op de levensduur van een accu.
Gaan ze kort mee? Nooit gemerkt.quote:Waarom dacht je dat accu's van laptops zo kort meegaan?
Dan laad die automatisch op terwijl ik bezig ben!?quote:
Dat dus, als hij vol is laat hij de batterij gewoon met rust. Mocht deze dan toch iets ontladen dan zal dit niet bijgeladen worden tot hij onder een bepaald niveau komt.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Welnee, elke normale laptop is uitgevoerd met batterijmanagment die voorkomt dat je accu naar de knoppen gaat als je 'em in het stopcontact hebt.
[..]
Gaan ze kort mee? Nooit gemerkt.
10 uur scherm op onscherp en niet met muis bewegen zekerquote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef Flashwin het volgende:
Acer Timeline 3810T + SSD = 10 uur accutijd
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan laad die automatisch op terwijl ik bezig ben!?Dat kan bij alle laptops toch?
Een fatsoenlijke tv heeft split-screen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Maar dan kan ik toch geen voetbal kijken
Ik kijk enkel voetbal in breedbeeldquote:Op donderdag 10 september 2009 06:39 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke tv heeft split-screen.
Accounts ter waarde van 1 euroquote:
Ik leef met je meequote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef CaptainCookie het volgende:
ArghZo vervelend is dat. Krijg je die melding dat je accu bijna leeg is, je rent naar de lader, die weer ergens achter blijft haken. Bij je laptop aangekomen prop je de stekker in het stopcontact, en nét, NET voordat je hem in je laptop stopt valt 'ie uit
Het zou verboden moeten worden
Mensen die geen euro hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik kijk enkel voetbal in breedbeeld
[..]
Accounts ter waarde van 1 euro
Inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Ongelooflijk dat dit in Nederland kan.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:06 schreef griekjeee het volgende:
Schijt dingen inderdaad. Een wat langer college lukt niet eens op de accu
Dat, en dat nog wel bij mijn nieuwe. Mijn oude een halfuur ofzo, maxquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mijn laptop zou drie uur moeten halen, maar ben blij als hij de twee haalt
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sluit je laptop aan in je anus, dat helpt.
Jij hebt nog een degelijke accu.quote:Klacht: Ik ben te lui om mijn laptop weer aan de lader te prikken, en desondanks dat ik een elitair universitair ben, ben ik blijkbaar te dom om te anticiperen dat dit had kunnen gebeuren.
Misschien komt dat omdat die laptop gewoon op, niet zo vreemd als zo'n zware golden power dork als jij dat ding nooit even aan de kant kan zetten voor het echte leven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jij hebt nog een degelijke accu.
De mijne valt al uit na 1 ronde in Need for Speed
Moet je niet zo'n kutlaptop kopen. Ik haal er makkelijk 2.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:06 schreef griekjeee het volgende:
Schijt dingen inderdaad. Een wat langer college lukt niet eens op de accu
Workshops van MBO niveau 2 tellen niet mee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:59 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Moet je niet zo'n kutlaptop kopen. Ik haal er makkelijk 2.
Precies. Mijn laptopaccu van 4 jaar oud gaat nog 4-5 uur mee. Nieuw 6.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:59 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Moet je niet zo'n kutlaptop kopen. Ik haal er makkelijk 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |