abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72597492
Ik word er zo godverdomde ziek van!!

Ik flikker maandelijks enorme bedragen over de balk aan inkomstenbelastingen. Ik betaal 19% BTW op bijna alles wat ik koop. Ik betaal onevenredige percentages accijns op mijn bier, wijn en sterke drank. Ik betaal veel te veel voor een fucking dure verplichte ziektekostenverzekering die ik bijna NOOIT gebruik. Ik betaal rioolbelasting, waterschapsbelasting, kutbelasting en weet-ik-veel-belasting. Als ik de loterij zou winnen dan graait de overheid daar het leeuwendeel van mee in de vorm van kansspelbelasting. Als ik heel veel geld zou hebben verdiend dan wil de overheid gratis meegenieten in de vorm van vermogensbelasting. Ik betaal kijk- en luistergeld, maar moet mijn eigen tv en radio kopen en daarnaast betaal ik ook nog eens huur, betaal mijn gas water en licht. Mijn vreten hangt ook niet gratis aan de boom natuurlijk. Maar nee dat is nog niet genoeg want vandaag vind ik een brief van de gemeentebelastingen. Of ik ook nog effe honderden euro's gemeentebelasting wil betalen.

WTF?? Gemeentebelastingen? Dus ik kijken op de website, blijkt deze belasting voornamelijk gebruikt te worden omdat de begroting van de stad niet sluitend is, omdat de stad "maar 2 miljard per jaar van de staat krijgt" en het geld dat met de gemeentebelasting wordt opgehaald wordt gebruikt om fucking voortijdig school drop outs te steunen, onwillige antillianen te subsidieren en hennepplantages op te rollen.

Godverdomme zeg! Daar WIL ik helemaal niet aan meebetalen!!! Maar hoeveel keus heb je nou helemaal, in deze "democratie"?

Het is niet zo dat ik het niet kan betalen. Ik ben geen pauper. Maar zijn die duizenden euro's die ik al lap nog niet genoeg ofzo? Kan al die onzin niet gewoon uit 1 potje? Tieft toch op met je graaierige hoerebelasting, irritante incompetente bureaucratische pokke rupsje-nooit-genoeg-overheids-jatmozen!!!
pi_72597532
Dan verhuis je toch?
pi_72597541
Gelukkig zijn een hoop dingen die je opnoemt ook geen belasting. En als jij niet voor dat soort dingen wil betalen ga je toch lekker naar een land waar ze geen belasting kunnen, of waar ze niet aan zorgverzekeringen doen.
pi_72597585
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:47 schreef Keiichi het volgende:
Dan verhuis je toch?

naar?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72597623
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef Exoteria het volgende:

[..]

naar?
Zimbabwe
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_72597635
Duitsland? Belgie?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72597639
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef Dennis101 het volgende:
Gelukkig zijn een hoop dingen die je opnoemt ook geen belasting. En als jij niet voor dat soort dingen wil betalen ga je toch lekker naar een land waar ze geen belasting kunnen, of waar ze niet aan zorgverzekeringen doen.
Al ben ik het wel met TS dat de zorgverzekering behoorlijk doorgeschoten is.

Ik weiger medische zorg ook tenzij het nodig is, om gewoon de 155 euro eigen risico niet te hoeven betalen.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:50:22 #8
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72597649
Ga ergens anders wonen.
pi_72597725
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik weiger medische zorg ook tenzij het nodig is, om gewoon de 155 euro eigen risico niet te hoeven betalen.
Het is verschrikkelijk, ik betaal netto 25 euro per maand... Als je dat nou veel vind ga je maar naar Amerika, kan je de werkelijke kosten voor je operatie betalen.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:52:22 #10
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72597726
  woensdag 9 september 2009 @ 21:53:45 #11
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72597780
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik heb 3x in mijn leven iets gehad waarbij ik het nodig had. Twee keer een kneuzingen en één keer een ontsteking. Dat kon ik best uit eigen zak betalen
pi_72598061
Nog eentje voor TS:

Ik heb een paar jaar in het buitenland gewoond en gewerkt. Ik stond niet meer ingeschreven in NL en betaalde gewoon Italiaanse belasting over mijn Italiaanse loon. En waar komt de belastingdienst mee:

WERELDINKOMEN

Of ik ff belasting wil betalen over hetgeen wat ik verdiend heb in Italië. Ik denk het niet, dat heb ik in Italië al gedaan. "Mogen we dan jouw jaaropgaven zien?" Ja hoor, alsjeblief. "Maar die zijn in het Italiaans..." NO SHIT, SHERLOCK!!

Nu mag ik elk jaar een 100+ pagina's tellende belastingaangifte invullen om aan te geven dat ik al belasting in het buitenland heb betaald Volgend jaar nog, dan ben ik van het gezeik af...

Hoe komen ze er ook op: ik woonde niet meer in NL, had geen recht meer op sociale uitkeringen in NL, heb een AOW-gat in NL en nog zou ik belasting moeten betalen? Yeah, right...

Dus eens met TS Maar belastingen zijn zeker ook nodig en daardoor hebben we het allemaal wel goed voor elkaar in NL...
pi_72598222
Het gaat me niet eens om het feit dat ik belasting moet betalen - maar laat het dan gewoon simpel zijn. 1 keer volgens een duidelijke, heldere staffel je belastingen afdragen, en voor de rest me niet lastig vallen met dat soort gezeik. Ik wil niet mijn jaaropgaven moeten bewaren en alle bonnetjes zodat ik de belastingdienst allemaal dingen kan vertellen die ze toch al weten. Ik wil niet eens aangifte hoeven doen - ze weten toch al beter dan ik wat ik verdien en wat ik allemaal doe. Als ik recht heb op aftrek ofzo dan ga ik daar echt wel achteraan, zo niet: zoek het verdomme zelf maar uit maar val mij er niet mee lastig. Maak mij niet slachtoffer van jullie wanorganisatie.
pi_72598367
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:52 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk, ik betaal netto 25 euro per maand... Als je dat nou veel vind ga je maar naar Amerika, kan je de werkelijke kosten voor je operatie betalen.
In de jaren dat ik nu betaal (Ik moet gewoon de volle mep betalen, omdat ik net te veel verdien), had ik alles kunnen sparen en 10 operaties voor kunnen betalen!

Laten we zeggen nu 3 jaar sowieso: 100 euro per maand, dat is 1200 euro per jaar, dus in totaal 3600 euro.

En ik heb hiervoor godverdomme 1 bloedtest en 1 antibioticakuur gekregen!!!! Die ik notabene dus gewoon zelf betaald heb door het eigen risico.
pi_72598453
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:08 schreef Keiichi het volgende:

[..]

In de jaren dat ik nu betaal (Ik moet gewoon de volle mep betalen, omdat ik net te veel verdien), had ik alles kunnen sparen en 10 operaties voor kunnen betalen!

Laten we zeggen nu 3 jaar sowieso: 100 euro per maand, dat is 1200 euro per jaar, dus in totaal 3600 euro.

En ik heb hiervoor godverdomme 1 bloedtest en 1 antibioticakuur gekregen!!!! Die ik notabene dus gewoon zelf betaald heb door het eigen risico.
pi_72598498
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:10 schreef harry-de-aso het volgende:

[..]

Ik heb net beetje lopen googlen naar tarieven van operaties en voor dat bedrag kan ik aardig wat laten fixen
  woensdag 9 september 2009 @ 22:11:52 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72598509
Ja het koningshuis moet toch ergens van gefinancierd worden, of dacht je dat die paleizen en de De Groene Draeck geen onderhoud behoeven en dat de Koningin genoegen neemt met een diepvriesmaaltijd?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72598579
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:08 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Wil je dan ook alles zelf gaan betalen als je ouder wordt en waarschijnlijk steeds meer gaat mankeren. En je snapt hopelijk wel dat als je een keer een flinke operatie moet ondergaan je daar al snel 10 jaar aan zorgpremie voor kwijt bent? Dus zo slecht is dit systeem niet.
pi_72598601
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:11 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik heb net beetje lopen googlen naar tarieven van operaties en voor dat bedrag kan ik aardig wat laten fixen
Heb je dan ook even opgezocht wat een ziekenhuisbed per nacht kost, of ga je daarna gelijk naar huis?
pi_72598715
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:11 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Had dan wat beter gegoogled en was er dan achter gekomen dat je in Nederland verplicht bent een ziektekostenverzekering af te sluiten.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 9 september 2009 @ 22:18:17 #21
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72598731
Je zou bijna expres je botten gaan breken zodat je het idee hebt dat je die ziektekosten niet voor niets betaalt, mag je gelijk ook in de ziektewet enzo
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72598755
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:14 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Heb je dan ook even opgezocht wat een ziekenhuisbed per nacht kost, of ga je daarna gelijk naar huis?
Dat dus.
Maar eigenlijk valt het best mee
  woensdag 9 september 2009 @ 22:19:48 #23
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_72598792
Oke! Dit wilde ik weten

We wachten met smart op de samenvatting!
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
pi_72598804
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef harry-de-aso het volgende:

[..]

Dat dus.
Maar eigenlijk valt het best mee
gast
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72598853
wist je dat je belasting over je stroom betaald? ja waarschijnlijk wel maar wist je dat je over die belasting nog meer belasting in de vorm van BTW betaald??? achtelijk eigenlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')