quote:
Zimbabwequote:
Al ben ik het wel met TS dat de zorgverzekering behoorlijk doorgeschoten is.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef Dennis101 het volgende:
Gelukkig zijn een hoop dingen die je opnoemt ook geen belasting. En als jij niet voor dat soort dingen wil betalen ga je toch lekker naar een land waar ze geen belasting kunnen, of waar ze niet aan zorgverzekeringen doen.
Het is verschrikkelijk, ik betaal netto 25 euro per maand... Als je dat nou veel vind ga je maar naar Amerika, kan je de werkelijke kosten voor je operatie betalen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Al ben ik het wel met TS dat de zorgverzekering behoorlijk doorgeschoten is.
Ik weiger medische zorg ook tenzij het nodig is, om gewoon de 155 euro eigen risico niet te hoeven betalen.
Ik heb 3x in mijn leven iets gehad waarbij ik het nodig had. Twee keer een kneuzingen en één keer een ontsteking. Dat kon ik best uit eigen zak betalenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Al ben ik het wel met TS dat de zorgverzekering behoorlijk doorgeschoten is.
Ik weiger medische zorg ook tenzij het nodig is, om gewoon de 155 euro eigen risico niet te hoeven betalen.
In de jaren dat ik nu betaal (Ik moet gewoon de volle mep betalen, omdat ik net te veel verdien), had ik alles kunnen sparen en 10 operaties voor kunnen betalen!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, ik betaal netto 25 euro per maand... Als je dat nou veel vind ga je maar naar Amerika, kan je de werkelijke kosten voor je operatie betalen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:08 schreef Keiichi het volgende:
[..]
In de jaren dat ik nu betaal (Ik moet gewoon de volle mep betalen, omdat ik net te veel verdien), had ik alles kunnen sparen en 10 operaties voor kunnen betalen!
Laten we zeggen nu 3 jaar sowieso: 100 euro per maand, dat is 1200 euro per jaar, dus in totaal 3600 euro.
En ik heb hiervoor godverdomme 1 bloedtest en 1 antibioticakuur gekregen!!!! Die ik notabene dus gewoon zelf betaald heb door het eigen risico.
Ik heb net beetje lopen googlen naar tarieven van operaties en voor dat bedrag kan ik aardig wat laten fixenquote:
Wil je dan ook alles zelf gaan betalen als je ouder wordt en waarschijnlijk steeds meer gaat mankeren. En je snapt hopelijk wel dat als je een keer een flinke operatie moet ondergaan je daar al snel 10 jaar aan zorgpremie voor kwijt bent? Dus zo slecht is dit systeem niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:08 schreef Keiichi het volgende:
[..]
In de jaren dat ik nu betaal (Ik moet gewoon de volle mep betalen, omdat ik net te veel verdien), had ik alles kunnen sparen en 10 operaties voor kunnen betalen!
Laten we zeggen nu 3 jaar sowieso: 100 euro per maand, dat is 1200 euro per jaar, dus in totaal 3600 euro.
En ik heb hiervoor godverdomme 1 bloedtest en 1 antibioticakuur gekregen!!!! Die ik notabene dus gewoon zelf betaald heb door het eigen risico.
Heb je dan ook even opgezocht wat een ziekenhuisbed per nacht kost, of ga je daarna gelijk naar huis?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:11 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb net beetje lopen googlen naar tarieven van operaties en voor dat bedrag kan ik aardig wat laten fixen
Had dan wat beter gegoogled en was er dan achter gekomen dat je in Nederland verplicht bent een ziektekostenverzekering af te sluiten.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:11 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb net beetje lopen googlen naar tarieven van operaties en voor dat bedrag kan ik aardig wat laten fixen
Dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb je dan ook even opgezocht wat een ziekenhuisbed per nacht kost, of ga je daarna gelijk naar huis?
gastquote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar eigenlijk valt het best mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |