Nee dat doet die Jim Root, hij glimt waar je met je onderarm de gitaar aan raakt (de rand) en waar ik soms m'n pols op leg (net boven de brug).quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
En ja Menno, hij begon toch te glimmen op bepaalde plekken? Of nouja glimmen, minder mat
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Jeff Water is niet alleen van de beste metalgitaristen ooit, hij is ook lekker gek:
[ afbeelding ]
"This is an electrifying guitar (hehe!). The Gibson Jeff Waters Flying Volt. Hard to see clearly in this pic but one thing you can see is that it is lit up. It will be pretty amazing to play onstage in the dark with this one! The lights were put in by my good friends at The Aurora Project in the UK. They already had the pick guard/fret lighting system down; I just needed them to come up with a way to light up the Gibson logo at the headstock. Fantastic job and great work by these guys. Hanging out in the studio, trying not to set the world on fire! Cool pedal board. Note the VH Flanger and Phase 90; the latter being something I use now on almost all solos since the Schizo Deluxe cd.".
Zal ik na morgen voor je achter aan gaanquote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je ook wat gewone fotos ervan ?
Okee relax thnxquote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zal ik na morgen voor je achter aan gaan![]()
Morgen belangrijk tentamen en daarna fix ik foto's voor je
Oh! Meende de LTD...gelijmde nek? Anders zou je hem eventueel met een matte blanke lak af kunnen werken.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee dat doet die Jim Root, hij glimt waar je met je onderarm de gitaar aan raakt (de rand) en waar ik soms m'n pols op leg (net boven de brug).
Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij wel jaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee relax thnx
Zitten ook jumbo frets op dat ding he ?
Nee is geschroefdquote:Op woensdag 9 september 2009 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh! Meende de LTD...gelijmde nek? Anders zou je hem eventueel met een matte blanke lak af kunnen werken.
Okee primaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij wel ja
Zal eens kijken of ik een sample kan opnemen van t weekend
Zolang je geen Floyd heb is dat heel erg best zelf te doen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee is geschroefdHet is wel lastig want dit vind ik niet mooi, maar ik heb de kennis enzo niet om alle hardware d'r uit te halen en daarna weer af te stellen.... Kan het niet doen zonder em uit elkaar te halen denk ik...
Ja nog nooit gedaan en om dan te beginnen met een dure gitaar die ik echt niet wil verneuken.....quote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang je geen Floyd heb is dat heel erg best zelf te doen hoor
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2009 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou het niet aan durven bij m'n gitaarn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |