Rotterdam dan omstreken (en verder zuidelijk) rijden ze, helaas, ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heel goed
(ik kom amper in het noorden)
dat moest wel over mij gaan!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef rene90 het volgende:
Schijtirritant van die mensen (voornamelijk vrouwen) die zo uitgebreid gaan bellen![]()
"OOH JA WEET JE...GISTER HÈ...JA GISTER TOEN KWAM IK HEM WEER TEGEN WHAHAHA, JA HET WAS ECHT LEUK EN HIJ LACHT ZO LIEF HIHI".
?? het gaat toch ook over een vent die lief lacht enzo??quote:Op woensdag 9 september 2009 20:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je bent een man staat in je profiel?
Aha op die fietsquote:Op woensdag 9 september 2009 20:21 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
?? het gaat toch ook over een vent die lief lacht enzo??
Je snapte je eigen grap nietquote:
In Groningen en Drenthe straks niet meer...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Rotterdam dan omstreken (en verder zuidelijk) rijden ze, helaas, ook.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Oh ja, TS is bewust asociaal.
Het ging wel gewoon over iets. Dus nog was de bus chauffeur een zeikerdquote:Op woensdag 9 september 2009 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Dat mobiel gebel overal ook, en als het nou ergsn over ging, maar meestal zijn het van die kansloze:"Hoi, ik zit nu in de bus."gesprekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |