Verdomdquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Die gast die Lucifer's vessel is speelde in Dexter de drugsdealende ex van Rita, daar was hij ook al creepy.
LINK <- dat is een LJ entry die ik een aantal maanden terug heb geschreven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef Richardfun het volgende:
dutch-treat, wat voor verwijzingen waren er dan?
Seizoen 2 is erg tof. Daar kwam het allemaal pas echt goed op gang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Echt bizar..ik ben nu dus vanaf S1 ook opnieuw aan het kijken en het is gewoon nog net zo tof als bij de eerste viewing
In een week tijd al halverwege S2
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Jivis het volgende:
[..]aah ja nu weet ik het weer! hij kwam me al zo bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VerdomdDat was ik effe vergeten!
Vette premiere mensen. Meesterlijke shit. Castiel en Bobby zijn bazen. En ik benvoor Sam en Dean
![]()
PS. bar_rel: Ga eens posten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Dat zegt hij wel,maar dat is al weer het begin van een volgend reclame stukje!quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:04 schreef Richardfun het volgende:
Wacht, zeggen ze in die trailer nou 'bla bla bla, new ep, NEXT MONDAY'????
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meg Mastersquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben een beetje vergeetachtig aan het worden maar wie was Meg?
Becky..? Die fan-chick? Feit dat ik niet weet wie je bedoelt geeft al wel aan hoeveel indruk het gemaakt heeft..quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:19 schreef DoomCow het volgende:
Verbaasd me dat Becky hier nog niet is genoemd, haar korte optreden was geweldig, en ook de reacties van Sam, Dean en Chuck waren geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |