quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Purky het volgende:
Vind alleen die acteur eng die ze hebben gekozen voor Lucifer.
Krijg echt de creeps van die gast, but then again, misschien wel gepast ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast die Lucifer's vessel is speelde in Dexter de drugsdealende ex van Rita, daar was hij ook al creepy.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Purky het volgende:
Dat stukje in die storage![]()
"Oh thank god the angels are here" en dan Deans gezicht![]()
Dean een vessel.. wtf.
"Oh yeah.. life as an angel condom, that's.. real fun.
I think I'll pass, thanks."
Normaal valt een seizoen opener inderdaad tegen maar ze gingen verder waar ze gestopt zijn en vond 'm heel tof!
Dean met zijn droge opmerkingen![]()
Castiel kicking ass![]()
Vind alleen die acteur eng die ze hebben gekozen voor Lucifer.
Krijg echt de creeps van die gast, but then again, misschien wel gepast ook.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:34 schreef Purky het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
't Was naar mijn idee óf God óf een van dezelfde "friends in high places" (hogere rangorde van Engelen) die vorig seizoen ook Anna haar lichaam terug hebben gegeven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:47 schreef Richardfun het volgende:
Ok, het was niet Lucifer die ze in dat vliegtuig neerzette, en ook niet de Angels. Cas was 'dood'. Ik denk dat, in tegenstelling tot wat die andere angels vorig seizoen zeiden, dat God er toch nog wel is. En dat hij Cas heeft teruggestuurd.
Wat denken jullie?
Heb ergens van Kripke gehoord (of gelezen), nadat er vragen waren gesteld over de afname van rocknummers in de laatste seizoenen, dat ze vanwege bezuinigingen e.d. hier op hadden moeten korten. Waarschijnlijk kostte het te veel om SftD te mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef Tim86 het volgende:
echt jammer dat het Stones nr er niet in zat verwerkt
Da's een theorie die ik al heel lang aanhang en al heel veel discussies over heb gevoerd (I love to be rightquote:
Verdomdquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Die gast die Lucifer's vessel is speelde in Dexter de drugsdealende ex van Rita, daar was hij ook al creepy.
LINK <- dat is een LJ entry die ik een aantal maanden terug heb geschreven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef Richardfun het volgende:
dutch-treat, wat voor verwijzingen waren er dan?
Seizoen 2 is erg tof. Daar kwam het allemaal pas echt goed op gang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Echt bizar..ik ben nu dus vanaf S1 ook opnieuw aan het kijken en het is gewoon nog net zo tof als bij de eerste viewing
In een week tijd al halverwege S2
[..]aah ja nu weet ik het weer! hij kwam me al zo bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VerdomdDat was ik effe vergeten!
Vette premiere mensen. Meesterlijke shit. Castiel en Bobby zijn bazen. En ik benvoor Sam en Dean
![]()
PS. bar_rel: Ga eens posten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Dat zegt hij wel,maar dat is al weer het begin van een volgend reclame stukje!quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:04 schreef Richardfun het volgende:
Wacht, zeggen ze in die trailer nou 'bla bla bla, new ep, NEXT MONDAY'????
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meg Mastersquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben een beetje vergeetachtig aan het worden maar wie was Meg?
Becky..? Die fan-chick? Feit dat ik niet weet wie je bedoelt geeft al wel aan hoeveel indruk het gemaakt heeft..quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:19 schreef DoomCow het volgende:
Verbaasd me dat Becky hier nog niet is genoemd, haar korte optreden was geweldig, en ook de reacties van Sam, Dean en Chuck waren geweldig.
De intro bevatte (met uitzondering van het verbranden van Johns lijk) alleen maar S04 clips met weinig tot geen tekst. Voor de meer fanatieke fansquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef athlonkmf het volgende:
Ook leuk dat ze alleen qua naam noemen, vergeet je toch gewoon wie ze zijn e.d.... en dan nog een leuke coole reminder-intro maken, maar een personage die ze terug laten komen vergeten ze even.
SPOILER: Over terugkerende karaktersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Becky wel grappig met d'r website, slash!ficen toen ze tegen Dean zei "You're...not what I pictured".
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op zondag 13 september 2009 14:51 schreef dutch-treat het volgende:
Kreeg net een link door naar een slideshow van een S04 'Jensen en Jared in between sets' photoshoot. Toffe foto's:
Link met de rest HIER (credit voor de foto's Joan Teasdale)
Same herequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |