whahah jensenquote:
Blijft leuk!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Vincemeister het volgende:
Zwart-Wit aflevering was al goed maar helemaal geniaal vond ik aflevering "whisfull thinking"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Geweldige eerste aflevering inderdaad.
Ik ook, zat eerst te denken om even te wachten, en dan alles in 1 keer te kijken, maar kon mezelf niet bedwingen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Joh
Heerlijke premiere.. ben blij dat het weer terug is op de buis.
Het kan nog wel lucifer geweest zijn, cas zegt alleen "how'd those 2 get on the airplane, as the angels didn't do it? "quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:47 schreef Richardfun het volgende:
Ok, het was niet Lucifer die ze in dat vliegtuig neerzette, en ook niet de Angels. Cas was 'dood'. Ik denk dat, in tegenstelling tot wat die andere angels vorig seizoen zeiden, dat God er toch nog wel is. En dat hij Cas heeft teruggestuurd.
Wat denken jullie?
Oh, en enorm vette season premiere, maar dat spreekt voor zich!
Als hij nog niet in een vessel zat, lijkt mij dat ze sowieso hem weinig kunnen maken. Dan is ie een soort van energie/rook, zoals demons ook zijn? I know, hij is een engel maar aangezien engelen en demons in de show beiden vessels nodig hebben, lijkt het me logisch dat hun 'andere vorm' ook op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Het kan inderdaad ook lucifer zijn die ze naar het vliegtuig heeft gezapt, omdat hij ze uit de weg wilde hebben op het moment dat hij het kwetsbaarst was (want nog niet in een vessel).
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Purky het volgende:
Vind alleen die acteur eng die ze hebben gekozen voor Lucifer.
Krijg echt de creeps van die gast, but then again, misschien wel gepast ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast die Lucifer's vessel is speelde in Dexter de drugsdealende ex van Rita, daar was hij ook al creepy.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Purky het volgende:
Dat stukje in die storage![]()
"Oh thank god the angels are here" en dan Deans gezicht![]()
Dean een vessel.. wtf.
"Oh yeah.. life as an angel condom, that's.. real fun.
I think I'll pass, thanks."
Normaal valt een seizoen opener inderdaad tegen maar ze gingen verder waar ze gestopt zijn en vond 'm heel tof!
Dean met zijn droge opmerkingen![]()
Castiel kicking ass![]()
Vind alleen die acteur eng die ze hebben gekozen voor Lucifer.
Krijg echt de creeps van die gast, but then again, misschien wel gepast ook.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:34 schreef Purky het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
't Was naar mijn idee óf God óf een van dezelfde "friends in high places" (hogere rangorde van Engelen) die vorig seizoen ook Anna haar lichaam terug hebben gegeven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:47 schreef Richardfun het volgende:
Ok, het was niet Lucifer die ze in dat vliegtuig neerzette, en ook niet de Angels. Cas was 'dood'. Ik denk dat, in tegenstelling tot wat die andere angels vorig seizoen zeiden, dat God er toch nog wel is. En dat hij Cas heeft teruggestuurd.
Wat denken jullie?
Heb ergens van Kripke gehoord (of gelezen), nadat er vragen waren gesteld over de afname van rocknummers in de laatste seizoenen, dat ze vanwege bezuinigingen e.d. hier op hadden moeten korten. Waarschijnlijk kostte het te veel om SftD te mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef Tim86 het volgende:
echt jammer dat het Stones nr er niet in zat verwerkt
Da's een theorie die ik al heel lang aanhang en al heel veel discussies over heb gevoerd (I love to be rightquote:
Verdomdquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Die gast die Lucifer's vessel is speelde in Dexter de drugsdealende ex van Rita, daar was hij ook al creepy.
LINK <- dat is een LJ entry die ik een aantal maanden terug heb geschreven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef Richardfun het volgende:
dutch-treat, wat voor verwijzingen waren er dan?
Seizoen 2 is erg tof. Daar kwam het allemaal pas echt goed op gang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Echt bizar..ik ben nu dus vanaf S1 ook opnieuw aan het kijken en het is gewoon nog net zo tof als bij de eerste viewing
In een week tijd al halverwege S2
[..]aah ja nu weet ik het weer! hij kwam me al zo bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VerdomdDat was ik effe vergeten!
Vette premiere mensen. Meesterlijke shit. Castiel en Bobby zijn bazen. En ik benvoor Sam en Dean
![]()
PS. bar_rel: Ga eens posten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Dat zegt hij wel,maar dat is al weer het begin van een volgend reclame stukje!quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:04 schreef Richardfun het volgende:
Wacht, zeggen ze in die trailer nou 'bla bla bla, new ep, NEXT MONDAY'????
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meg Mastersquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben een beetje vergeetachtig aan het worden maar wie was Meg?
Becky..? Die fan-chick? Feit dat ik niet weet wie je bedoelt geeft al wel aan hoeveel indruk het gemaakt heeft..quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:19 schreef DoomCow het volgende:
Verbaasd me dat Becky hier nog niet is genoemd, haar korte optreden was geweldig, en ook de reacties van Sam, Dean en Chuck waren geweldig.
De intro bevatte (met uitzondering van het verbranden van Johns lijk) alleen maar S04 clips met weinig tot geen tekst. Voor de meer fanatieke fansquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef athlonkmf het volgende:
Ook leuk dat ze alleen qua naam noemen, vergeet je toch gewoon wie ze zijn e.d.... en dan nog een leuke coole reminder-intro maken, maar een personage die ze terug laten komen vergeten ze even.
SPOILER: Over terugkerende karaktersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Becky wel grappig met d'r website, slash!ficen toen ze tegen Dean zei "You're...not what I pictured".
Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op zondag 13 september 2009 14:51 schreef dutch-treat het volgende:
Kreeg net een link door naar een slideshow van een S04 'Jensen en Jared in between sets' photoshoot. Toffe foto's:
Link met de rest HIER (credit voor de foto's Joan Teasdale)
Same herequote:
ghehequote:
Meg was een dochter van Azazel (Yellow Eyes) en is dus een redelijk hoge demon. Kwam in seizoen 2 ook al een keer terugquote:Op woensdag 16 september 2009 06:55 schreef Oishinbo het volgende:Bobby
geweldige acteerprestatie, ik geloofde m helemaal met dat 'I want you to delete my phone number'.
En dan Sams zielige, bleke gezicht. Nog net geen traantjes. Was een verrassing voor me dat ie possessed was (ook al had ik beter moeten weten... het is Bobby...jeez)
Heb het wel een beetje gehad met Meg. Wordt dat strax Lucifer's bitch ofzo? En wanneer krijgen we te horen wat Lilith kreeg in ruil voor de zelfopoffering? Of zijn demons toch niet zo egoistisch als t voor hun meester is. Castiel+Sam&Dean:![]()
Vond het interessanti dat Lucifer zei dat de mensen hem afschilderen als 'satan' en heel slecht enz. En dat misschien hij toch niet verantwoordelijk is voor shit als dood v geliefden. Misschien leugens maar ben benieuwd of dat waar blijkt te zijn. Zou t leuk vinden als het niet een typisch goed vs. slecht verhaal wordt en dat je als kijker ook sympathie zou krijgen voor Lucifer....
Ben ontzettend benieuwd hoe dat simpele manneke gaat transformeren in![]()
![]()
![]()
Weet ik. Maar dat ze nu weer moet komen opdagen.. Wat wil ze nu doen dan? Revenge? Boeiend..quote:Op woensdag 16 september 2009 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meg was een dochter van Azazel (Yellow Eyes) en is dus een redelijk hoge demon. Kwam in seizoen 2 ook al een keer terug
Waarschijnlijk wel; dit is d'r kans om wraak te nemen voor wat de Winchester haar en Azazel hebben geflikt. Vraag me af wat er verder gaat gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Oishinbo het volgende:
Weet ik. Maar dat ze nu weer moet komen opdagen.. Wat wil ze nu doen dan? Revenge? Boeiend..![]()
Toffe aflevering. Evil!Samquote:Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef DoomCow het volgende:
2.14 Born under a bad sign
SPOILER: 5x02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
ik ook niet, vooral omdat je al weet dat ze waars. over 1 of 2 afleveringen weer gezellig bij elkaar zijn...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef Symer het volgende:
Ik vind het maar niks, die kloof tussen Sam en Dean. Was vorig seizoen nog boeiend, maar nu moeten ze gewoon weer aan de slag.
Vond de titel wel grappig gevonden![]()
Aparte opmerking, omdat Lost juist een van de weinige series is die een einddatum heeft vastgesteldquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:24 schreef neo2000 het volgende:
Als de verhaallijn te langdradig wordt gaan mensen afhaken. Wordt nog wat als men toch besluit er nog een seizoen achteraan te plakken. Krijg je net zoiets als lost..
Ja maar pas nadat de kijkcijfers terugliepen en mensen begonnen te klagen dat het nergens naar toe leek te gaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:04 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering, maar die breuk tussen Sam en Dean is een beetje been there, done that inderdaad.
De serie is wel sterk gegroeid in kwaliteit trouwens. Het begon een beetje als een standaard villain-of-the-weekshowtje maar nu hebben ze een heuse apocalyptische verhaallijn, met nog accurate verwijzingen ook. Heel nice.
[..]
Aparte opmerking, omdat Lost juist een van de weinige series is die een einddatum heeft vastgesteld
Ach, de reden boeit me niet echt eigenlijk. Feit is dat ze het heben gedaan dus een goed voorbeeld van een langdradige serie vind ik het niet. Maar ben het wel met je eens dat seizoen 2 van Lost echt een ongelofelijk rek- en rukseizoen wasquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:39 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja maar pas nadat de kijkcijfers terugliepen en mensen begonnen te klagen dat het nergens naar toe leek te gaan.
In principe komt het er op neer dat beiden Winchesters nodig waren om Lucifer te bevrijden en de Apocalyps te laten beginnen (zoals door de Engelen gepland) en het was de bedoeling dat Michaël met Dean als Vessel uiteindelijk (nadat het merendeel van de mensheid is weggevaagd) Lucifer weer terug naar de Hel stuurt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:31 schreef Oishinbo het volgende:
Moest ook lachen om het amulet van Dean. Wel vind ik het allemaal een beetje te toevallig worden - Dean die als Michael's sword vessel is geboren, Sam die was uitgekozen als de generaal van YED en uiteindelijk Lucifer bevrijdt. Ik wilde best geloven dat Dean uit de hel was gehaald omdat hij de enige was die ervoor kon zorgen dat Lucifer wel/niet zou loskomen aangezien zijn daden invloed hebben op Sam. Maar nu is ie dus ook een zwaard.![]()
die ribben waren toh van dean? ik begreep tenminste dat hij zoiets zei dat ie ff wat fancy foto's had laten schietenquote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Purky het volgende:
"A cellphone Cas? Really?"
Die foto van de ribben van Bobby ook
En Sam heeft het ook.. Beide hebben ze een "mark" waardoor de Engelen hen niet kunnen vinden.. Door Castiël in hun ribben gebrand. Vandaar ook de gsm van Castiël.quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
die ribben waren toh van dean? ik begreep tenminste dat hij zoiets zei dat ie ff wat fancy foto's had laten schieten
ook niet heel oplettend hequote:Op zondag 20 september 2009 19:06 schreef Empathologica het volgende:
Maar hoe komt Dean er bij om een rontgenfoto van zichzelf te laten maken? Vermoedde hij iets of zou het voelbaar zijn geweest?
Volgens mij... ben ik ergens in slaap gevallen want ik kan het me echt niet herinnerenquote:Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef D3ft0n3 het volgende:
Nou toen Cas het in hun ribben heeft gekerfd deed het nogal pijn en vertelde hij zelfs wat hij gedaan had. Dus Dean wist ervan
Oh ja, had het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
die ribben waren toh van dean? ik begreep tenminste dat hij zoiets zei dat ie ff wat fancy foto's had laten schieten
vorige aflevering, vlak nadat cas zachariah vermoord heeftquote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Empathologica het volgende:
Heb het midden in de nacht gekeken zonder ondertiteling. Niet dat ik geen engels kan maar als je slechthorend bent mis je nogal wel eens wat.
[..]
Volgens mij... ben ik ergens in slaap gevallen want ik kan het me echt niet herinneren
Niet vermoord... weggestuurdquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef sbientje het volgende:
[..]
vorige aflevering, vlak nadat cas zachariah vermoord heeft
Cas plaatste, nadat hij Zachariah weg stuurde, zijn handen op de borst van de boys. Hij brandde zogenaamde "Gnochian Sygils" (zo klonk het, gnochian. spelling kan anders zijn. Fonetisch: Nokian), waardoor ze dus door geen enkele engel te vinden zijn, inclusief Cas en Lucifer.quote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Empathologica het volgende:Heb het midden in de nacht gekeken zonder ondertiteling. Niet dat ik geen engels kan maar als je slechthorend bent mis je nogal wel eens wat.
[..]
Volgens mij... ben ik ergens in slaap gevallen want ik kan het me echt niet herinneren
oh okee... weggestuurd danquote:
Een dolk? Daar kwam geen dolk aan te pas toch?quote:Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh okee... weggestuurd dandoe je dat ook al met een dolk tegenwoordig
Nope, alleen woordenquote:Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een dolk? Daar kwam geen dolk aan te pas toch?
Die andere twee angels waar Zach mee was heeft hij met Lucifer's Sword (de dolk) vermoord. Zachariah heeft hij 'gewaarschuwd'. Zach ging weg omdat hij begreep dat God aan Cas z'n zijde staat.quote:Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een dolk? Daar kwam geen dolk aan te pas toch?
SPOILER: 5x03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door dutch-treat op 21-09-2009 19:57:41 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Het zijn Enochian Sigils en HIER (op de Super-Wiki) staat een duidelijke print screen en een link naar een (gedeeltelijke vertaling).quote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Richardfun het volgende:
Cas plaatste, nadat hij Zachariah weg stuurde, zijn handen op de borst van de boys. Hij brandde zogenaamde "Gnochian Sygils" (zo klonk het, gnochian. spelling kan anders zijn. Fonetisch: Nokian), waardoor ze dus door geen enkele engel te vinden zijn, inclusief Cas en Lucifer.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb het idee dat de vrouwen in dit topic alleen naar de bewegende plaatjes kijken van de 2 mannen dan dat ze moeite doen het verhaal te begrijpen of uberhaubt te volgen.
oh hmmm.. ik dacht dat ie ze alle 3 om zeep had geholpen, maar niet dus. Niet goed onthouden..quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Die andere twee angels waar Zach mee was heeft hij met Lucifer's Sword (de dolk) vermoord. Zachariah heeft hij 'gewaarschuwd'. Zach ging weg omdat hij begreep dat God aan Cas z'n zijde staat.
ik vind het eerder eng hoe sommige mensen allll die afleveringen en verwijzingen en gebeurtenissen kunnen onthoudenquote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb het idee dat de vrouwen in dit topic alleen naar de bewegende plaatjes kijken van de 2 mannen dan dat ze moeite doen het verhaal te begrijpen of uberhaubt te volgen.
Lees er anders lekker over heen als het je niet interesseertquote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef neo2000 het volgende:
ik kijk een serie, het is toch geen halszaak? Ik kijk in eerste instantie omdat ik het leuk vind, en ja, dan mis ik weleens wat, en ik ga ook niet het hele verhaal onthouden. De hoofdlijnen weet ik wel, en dat is prima. Ik kan het best volgen maar ik ga niet als een idioot proberen alle details te onthouden... Het blijft vermaak hoor, geen studiequote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef neo2000 het volgende:
Nou nou.. Zulks een feministische haat welke mij ten deel valt.![]()
![]()
Ik trek gewoon een conclusie. Ik zie van de dames af en toe posts, met name in het vorige deel, waarvan ik bij het lezen het idee heb alsof ze haast uit de bank drijven bij het bekijken van de serie. (veelal worden deze posts geplaatst na het plaatsen van plaatjes van een van de heerschappen..)
Nou heb ik altijd begrepen dat dames beter zijn op taaltechnisch vlak dan heren dat zijn. Veel nieuwe afleveringen die gepost worden (want daar gaat het in het topic immers veelal over) zijn niet NL ondertiteld, dus mag je aannemen dat de dames dan juist een streepje voor hebben. Maar dan lees ik deze pagina waar de ene na de andere vrouw-persoon aangeeft niet te weten wat er eigenlijk in de serie gebeurt. Is het dan vreemd dat ik dan een (allicht onterechte) conclusie trek?
Dus dames, take your pick. Is desbetreffende serie voor jullie gewoon een ordinaire vleeschkeuring wat jullie niet toe willen geven, of kunnen jullie je aandacht niet een uurtje lang vast houden om een verhaal te volgen?Of is er iets anders aan de hand? Enlighten this poor soul.
ach, iedereen die vermoord en/of weggestuurd is, komt alsnog steeds terug, dus zoveel maakt het niet uit. Die ribben was ik niet he!quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef D3ft0n3 het volgende:
Iemand (nota bene momenteel een van de 'hoofdschurken') die niet vermoord is is opzich een redelijk essentieel iets om te onthouden
Ook lijkt het me lastig dat je hele delen/grappen niet begrijpt omdat je andere essentiele dingen niet door hebt (zoals wiens ribben nou eigenlijk zijn bewerkt).
Maar kan me voorstellen dat je niet altijd even goed je aandacht erbij kan houden. Dat zijn voor mij dan ook meestal de momenten dat ik de aflevering uitzet om dit soort dingen te vermijden
volgens mij is alleen Ash in die brand omgekomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef DSGamer het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ellen en Jo dood waren door een brand in hun cafe een tijd terugOf ben ik iets vergeten
jup, ash en nog wat andere huntersquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij is alleen Ash in die brand omgekomen.
Dit. Snap wel dat je kleine dingen vergeet, maar het bovenstaande is vrij essentieel voor het verhaal...quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef D3ft0n3 het volgende:
Iemand (nota bene momenteel een van de 'hoofdschurken') die niet vermoord is is opzich een redelijk essentieel iets om te onthouden
Ook lijkt het me lastig dat je hele delen/grappen niet begrijpt omdat je andere essentiele dingen niet door hebt (zoals wiens ribben nou eigenlijk zijn bewerkt).
Maar kan me voorstellen dat je niet altijd even goed je aandacht erbij kan houden. Dat zijn voor mij dan ook meestal de momenten dat ik de aflevering uitzet om dit soort dingen te vermijden
Doe es niet zo generaliserendquote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef neo2000 het volgende:
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in. En dan zijn er van die demonen, die er steeds anders uit zien. Pff. En er zijn engelen, maar die hebben helemaal geen vleugels maar een trenchcoat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe es niet zo generaliserendIk heb echt geen moeite om het verhaal bij te houden hoor.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in. En dan zijn er van die demonen, die er steeds anders uit zien. Pff. En er zijn engelen, maar die hebben helemaal geen vleugels maar een trenchcoat.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in. En dan zijn er van die demonen, die er steeds anders uit zien. Pff. En er zijn engelen, maar die hebben helemaal geen vleugels maar een trenchcoat.
*checkt geslacht*quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef DSGamer het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ellen en Jo dood waren door een brand in hun cafe een tijd terugOf ben ik iets vergeten
En dat is slecht gebaseerd op het feit dat er een verkoolde hand lag met net zo'n horloge om de pols als Ash om had...Ash kan best nog springlevend zijn!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:54 schreef BroesWillems het volgende:
volgens mij is alleen Ash in die brand omgekomen.
LOL, dat vind ik nog steeds verwarrendquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in.
Ellen bevestigde het. Jammer want ik vond Ash tofquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:48 schreef dutch-treat het volgende:
En dat is slecht gebaseerd op het feit dat er een verkoolde hand lag met net zo'n horloge om de pols als Ash om had...Ash kan best nog springlevend zijn!![]()
OMG NEE DIT TYPTE JIJ DAAR NIETquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Lees ook eens verder in het topic hoe ik afgefakkeld werd..quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe es niet zo generaliserendIk heb echt geen moeite om het verhaal bij te houden hoor.
Had ik geen zin inquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lees ook eens verder in het topic hoe ik afgefakkeld werd..
En mijn werkelijk fantastische repliek waarna sommige users opeens wel reageren vanuit hun verstand in plaats van.. Euhm.. Aangestuurd door oerdriften en emotie..
Ik hoop dat je mn sarcasme doorhad. Of ik heb bij deze jouw sarcasme niet door.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OMG NEE DIT TYPTE JIJ DAAR NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag is zo enorm goed nu. Ik zit te hikken van het lachen hbeb moeite met het typen van deze post![]()
![]()
![]()
Jawel ik had het door. Ik vind het eerder een dik goede grap dan sarcasme.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mn sarcasme doorhad. Of ik heb bij deze jouw sarcasme niet door.
Pfhieuw. Dan kunnen we het nu weer over de serie hebben. En of je de serie nu kijkt voor het verhaal, het acteerwerk, de spanning, de humor, het doet er niet toe, we vinden het allemaal leuk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel ik had het door. Ik vind het eerder een dik goede grap dan sarcasme.
Petje af, ik kwam niet meer bij![]()
![]()
SPOILER: link naar SF UniverseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:50 schreef dutch-treat het volgende:
![]()
Qua feitjes en dergelijkekan 5x04 wel eens héél interessant gaan worden.
ziet er goed uit!SPOILER: link naar SF UniverseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 09:47:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:50 schreef dutch-treat het volgende:![]()
Qua feitjes en dergelijkekan 5x04 wel eens héél interessant gaan worden.
SPOILER: link naar SF UniverseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah je wil een tentamen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pfhieuw. Dan kunnen we het nu weer over de serie hebben. En of je de serie nu kijkt voor het verhaal, het acteerwerk, de spanning, de humor, het doet er niet toe, we vinden het allemaal leuk.Ik vind het zelf leuk om na te denken over de serie, wat dingen betekenen en hoe het verder gaat en daarom post ik hier, om gedachten uit te kunnen wisselen. Maar het is geen college ofzo en een tentamen hoeven we er ook niet over af te leggen, dus als sommigen niet alle details weten (omdat ze de aflevering maar 1 keer kijken in plaats van 3...) dan is daar ook helemaal niks mis mee. Allemaal vriendjes!
In de zoektocht naar 'hoe heet die aflevering met die weerwolf-chick ook alweer' (heart dus) vond ik deze leuke Duitse versie...quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Aah je wil een tentamen?
pop quiz:
Dit nummer, welk moment/aflevering?
Wijfquote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef Frankii het volgende:
Ik ben eigenlijk alweer helemaal vergeten wie die Meg ook al weer isIemand een korte beschrijving?
dit zou ik kut vinden... zie ze liever samen 't Kwaad bestrijden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef egeltje1985 het volgende:
OMG. Dean als Michaels vessel, Sam als Lucifers vessel, Kaïn en Abel all over again. Broedermoord aan het einde van dit seizoen?
Doorkijken dan! En hier nog niet lezen, want dat verpest het! Nja, mag je zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef Desii het volgende:
[..]
dit zou ik kut vinden... zie ze liever samen 't Kwaad bestrijden.
(moet nog 3 afleveringen van seizoen 4 en dan is 5 aan de beurt ... yeahhh)
Waarom lees je dan hier al mee joh? Is zonde...quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef Desii het volgende:
[..]
dit zou ik kut vinden... zie ze liever samen 't Kwaad bestrijden.
(moet nog 3 afleveringen van seizoen 4 en dan is 5 aan de beurt ... yeahhh)
Dat zou maar zo kunnen, maar Lucifer had nu toch al een ander vessel? Die kerel waarvan zn vrouw en baby waren vermoord.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef egeltje1985 het volgende:
OMG. Dean als Michaels vessel, Sam als Lucifers vessel, Kaïn en Abel all over again. Broedermoord aan het einde van dit seizoen?
Mensen, eerst kijken, dan reageren! In deze afl zie je dat dat vessel van Lucifer maar tijdelijk is. Het vessel kan Lucifer maar amper in zich dragen, het ontbrandt bijna. Sam is het echte geschikte vessel voor Lucifer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen, maar Lucifer had nu toch al een ander vessel? Die kerel waarvan zn vrouw en baby waren vermoord.
Maar als Sam weer demonbloed gaat liggen slurpen kan hij ook de evil kant op gaan toch?
Ik heb de laatste ep nog niet gezien. Vanavond ff kijken!
Die raffael praat inderdaad erg onduidelijk, ik had in het begin ook een stukje dat de audio niet gelijk liep met de video.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:13 schreef Trafasi het volgende:
jaja, hij was weer mooi, alleen slecht te verstaan (stukje met raffael, dean en cas...)
Heb alles wel meegekregen, maar met moeite
Had ik ook, dat het niet gelijk liep. Ik zat de hele tijd met de instellingen te klooien...quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef Frankii het volgende:
[..]
Die raffael praat inderdaad erg onduidelijk, ik had in het begin ook een stukje dat de audio niet gelijk liep met de video.
Michaël en Lucifer waren/zijn ook broers.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat ze zo ver gaan dat God echt dood is. Hoogstwaarschijnlijk is het zoeken naar en het vinden van God (ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Richardfun het volgende:
Zeker een toffe ep, maar ik ben bang dat ze zichzelf een hoek in gaan schrijven. Als we echt naar God op zoek gaan de rest van het seizoen. Ik geloof niet in God, maar als we er even vanuit gaan dat hij bestaat lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat hij dood is.
Misselijkmakend, zeg maarquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Haha, ik heb het ook even gegoogled. Dirty.
Zal 't even tussen spoilertags zetten, puur mijn speculatie (en het is wat voor de hand liggend), maar ik wil niemand ongevraagd ideeën aanpratenquote:En wat is je vermoeden trouwens? Wie is God? Hihi, dat is een gekke vraag.
SPOILER: Speculatie over de identiteit van GodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Me tooquote:Op zaterdag 26 september 2009 03:36 schreef sweetysven het volgende:
haha hoorde ik nou echt "nokia" in de "spreuk" van Castiell bij het oproepen van de aartsengel
Daarna ook "what he just said"
now THAT'S pure evil!!quote:Op zondag 27 september 2009 14:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
...Paris Hilton een gastrol zou krijgen..
quote:Op zondag 27 september 2009 14:14 schreef Richardfun het volgende:
En in die stripclub, echt geweldig hoe Cas daar zat en reageerde!
Ik denk dat God niet dood is. Hoewel Raphael zei tegen Cas dat lucifer hem misschien weer tot leven heeft gewekt, verklaard dat niet hoe Sam en Dean in 1 keer in het vliegtuig zaten, helemaal om dat lucifer Sam daar wou hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Richardfun het volgende:
Zeker een toffe ep, maar ik ben bang dat ze zichzelf een hoek in gaan schrijven. Als we echt naar God op zoek gaan de rest van het seizoen. Ik geloof niet in God, maar als we er even vanuit gaan dat hij bestaat lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat hij dood is.
Als hij niet dood is, vraag ik me af hoe ze de 'onthulling' of hoe je het ook noemt willen aanpakken. Ik heb best vertrouwen in de schrijvers, vorig seizoen en dit seizoen so far zijn top. Misschien moet ik even een schietgebedje zeggen...just in case
Euh, zeg je nu dat het historisch correct is dat God leeft? Ieder zijn geloof natuurlijk, maar ik zou het toch geen feit durven noemen dat God bestaat...quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:18 schreef Trafasi het volgende:
god kan helemaal niet dood.... zal toch wel raar zijn, aangezien ze opzich wel historisch correct blijven
Uhm, dit inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Euh, zeg je nu dat het historisch correct is dat God leeft? Ieder zijn geloof natuurlijk, maar ik zou het toch geen feit durven noemen dat God bestaat...
Ja zoiets denk ik ook welquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar om even buiten onze eigen bedenkingen en overtuigingen te treden, ik denk dat in de Supernatural-wereld God wel bestaat en niet dood is. Misschien wel gevangen op een of andere manier. Of een soort van depressief.Alle demons dachten ook dat Lucifer dood was, maar die bleek uiteindelijk ook gevangen te zijn.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:18 schreef sbientje het volgende:
het idee van een depressieve god is ook wel grappig. Ik hoop niet dat ze straks zo'n manisch depressieve God uit de hoge hoed toverenAl lijkt me dat aan de andere kant ook wel weer grappig . Nou ja, we wachten af
Croatoan was ook een episode in een van de vorige seizoenen (en een behoorlijk goeie ook). Daarom zullen de meeste fans het wel herkennen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef yavanna het volgende:
Erg goede aflevering en weer eens blij met Google bij de hand ( croatoan ).
Precies, die hoefde ik echt niet op te zoeken. Die afl heb ik minstens 4 keer gezien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Croatoan was ook een episode in een van de vorige seizoenen (en een behoorlijk goeie ook). Daarom zullen de meeste fans het wel herkennen.
Inderdaad, daar heeft ie wel veel van weg met dat pak aan en dan zo kijken...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Whaha. Supertoffe aflevering verder. Alleen deed Sam als Lucifer me op een één of andere manier erg aan Hans Teeuwen denken. En dat was gek.
Vergeetachtige 'fans' niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Croatoan was ook een episode in een van de vorige seizoenen (en een behoorlijk goeie ook). Daarom zullen de meeste fans het wel herkennen.
Als bad guy lijkt Sam altijd wat meer last te hebben van 'zenuwtrekjes' bij zijn mond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Jivis het volgende:
Was wel tof. Vind Sam alleen allesbehalve overtuigend als bad guy.
Cas is echt een geniale toevoeging aan de cast.
volgens mij probeerde hij "jacob" na te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als bad guy lijkt Sam altijd wat meer last te hebben van 'zenuwtrekjes' bij zijn mond.![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:04 schreef Saviola het volgende:
"..I'll just wait here then"![]()
[ afbeelding ]
Idd, ze kunnen toch makkelijk een stok met een tennisbal erop neerzetten waar de acteur naar kan kijken zou je denken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef Purky het volgende:
Blijft storend hoe ze in deze tijd van technologie nog steeds niet 1 persoon fatsoenlijk kan laten kijken naar zijn 'cloon'.
Ik irriteer me er altijd weer aan hoe nep het is, hoe ze langs elkaar heen kijken.
Precies, een Wilson-Dean.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, ze kunnen toch makkelijk een stok met een tennisbal erop neerzetten waar de acteur naar kan kijken zou je denken.
Hier ben ik het 100% mee eens. Sam is echt zo'n koorknaapje en Dean is ech een basass.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef Purky het volgende:
En ze hadden qua vessels beter andersom kunnen zijn; Dean zie ik meer als Lucifer the bad guy en Sam lijkt me een geschikter vessel voor Michael.
Misschien doen ze het daarom juist. Keer net iets minder voorspelbaarquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
Sam heeft gewoon niet de look om echt evil te zijn.
Lijkt me niet, dat had misschien gewerkt als Sam tot nu toe de good-guy was geweest, maar Sam hebben ze altijd al laten sukkelen met evil-neigingen... demon blood in hem, ruby, demon blood drinken, apocalyps starten etc.. en nu ook nog eens vessel of lucifer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:09 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Misschien doen ze het daarom juist. Keer net iets minder voorspelbaar
Ben ik heel stupide als ik zeg dat me dat totaal niet opvielquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef Purky het volgende:
Blijft storend hoe ze in deze tijd van technologie nog steeds niet 1 persoon fatsoenlijk kan laten kijken naar zijn 'cloon'.
Ik irriteer me er altijd weer aan hoe nep het is, hoe ze langs elkaar heen kijken.
Sam had in de vorige ep ook tegen Lucifer gezegd dattie dan evt zelfmoord zou plegen, maar toen zei lucifer; "dan breng ik je toch gewoon terug tot leven?"quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Hier ben ik het 100% mee eens. Sam is echt zo'n koorknaapje en Dean is ech een basass.
Vond dit al vreemd in het begin toen Sam dat "evil demon blood" in zich had..
Sam heeft gewoon niet de look om echt evil te zijn.
Daarnaast vind ik beide wel erg egoïstisch. Ze zoeken naar een manier om de apocalyps te stoppen, en Sam is het enige vessel waarin Lucifer zich permanent in kan huisvesten... Dan moet of Sam zichzelf om het leven brengen, of Dean moet Sam maar vermoorden... Ze zouden dan zo'n 3 miljard levens redden als we de storyline mogen geloven.
Hoe kom jij aan die info / screensquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:17 schreef Rainesz het volgende:
Haha,leuke aflevering.
Paris hilton werdt inderdaad in verband gebracht met House of Wax!
En er komen een hoop leuke afleveringen aan nog hahaha
"The Nut Crackerrrrr"
[ afbeelding ]
'Knight Rider Impala"
[ afbeelding ]
"Sam Horatio"
[ afbeelding ]![]()
Aan het eind van deze aflevering zit een stukje met vooruitblikken, 'Soon'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:06 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die info / screens
*note: heb de nieuwste ep nog niet gezien
wat Egeltje zegt dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aan het eind van deze aflevering zit een stukje met vooruitblikken, 'Soon'.
Ja? Ik vond het echt een hele grappige aflevering. Niet zo tof als vorige week, heel anders dan dat, maar toch heel vermakelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nou, paris hilton was zo slecht nog niet.
Wel matige aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Pff die promo die erachteraan kwam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Re + clip voor 5x06Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door dutch-treat op 10-10-2009 00:48:39 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
SPOILER: 5x10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark SheppardVind 'm geweldig als Sterling in 'Leverage' en ik denk dat 'ie het goed gaat doen als demoon
![]()
Dat is toch altijd zo man. Doe niet net alsof je dit niet kon verwachten. Er zitten ALTIJD pauzes in. Aflevering 22 wordt pas in mei uitgezonden hè. Dus ze zullen toch echt pauzes moeten nemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef dutch-treat het volgende:
Las net dat 5x10 de laatste aflevering voor 2009 gaat zijn, we moeten dan meer als een maand wachten totdat de afleveringen verder gaan in 2010![]()
Ik doe niet net alsof ik dit niet verwachtte; ik weet ook wel dat alle series in de winter een stop hebben, ik had alleen nog nergens gelezen na welke aflevering die voor SPN zou zijn. En ook al is het bekend, ik baal er toch elk jaar weer goed vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo man. Doe niet net alsof je dit niet kon verwachten. Er zitten ALTIJD pauzes in. Aflevering 22 wordt pas in mei uitgezonden hè. Dus ze zullen toch echt pauzes moeten nemen.
Dat Dean zegt: "I've never seen that movie" en dan Sam in beeld word gebrachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:17 schreef Rainesz het volgende:
Haha,leuke aflevering.
Paris hilton werdt inderdaad in verband gebracht met House of Wax!
Ja, vond het eerste en tweede seizoen nogal standaard, maar sinds ze zichzelf niet al te serieus meer nemen (een beetje op een Whedon-manier) is bijna elke aflevering tof geworden. Prima seriequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Chuphinh het volgende:
toffe aflevering!
Wel grappig hoe ze even een preview op het laatst er door jassen. Supernatural blijft mij bekoren
EGT W3L!!!!!!!!!11!1!1!!!!1quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:16 schreef dutch-treat het volgende:
Ik doe niet net alsof ik dit niet verwachtte
Ik vind het echt mooi om weer eens afleveringen van S1 te kijken en dan te zien hoe de serie is gegroeid van een relatief low-budget showtje met een gigantisch minimaal verhaal tussen de afleveringen naar een high-budget-mooie-special-effects-show met een episch verhaal erin.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:11 schreef D3ft0n3 het volgende:
Seizoen 1 en 2 zijn zeker goed. Maar vanaf seizoen 3 begint het imo pas echt geniaal te worden
Have fun ;p
Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen ook wel erg tof vond hoor. Gewoon simpel één vijand/mysterie per aflevering! Beetje zoals de oude kinderserie Are You Affraid...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi om weer eens afleveringen van S1 te kijken en dan te zien hoe de serie is gegroeid van een relatief low-budget showtje met een gigantisch minimaal verhaal tussen de afleveringen naar een high-budget-mooie-special-effects-show met een episch verhaal erin.
Ik zeker ook hoor, anders was ik daar nooit aan begonnen of er doorheen te komen. Het eerste seizoen heeft ook zo veel wezens waar je wel eens van hebt gehoord en er wordt ook stukken lore uitgelegd wat ik echt interessant vond.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen ook wel erg tof vond hoor. Gewoon simpel één vijand/mysterie per aflevering! Beetje zoals de oude kinderserie Are You Affraid...
Nu vind ik het soms net ff te klef eigenlijk, al blijft het gewoon een toffe serie.
Ik moet zeggen dat ik me hierbij aansluit. Ik vond de eerste seizoenen van supernatural net erg vet met steeds mini-plots en een kleine verhaallijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen ook wel erg tof vond hoor. Gewoon simpel één vijand/mysterie per aflevering! Beetje zoals de oude kinderserie Are You Affraid...
Nu vind ik het soms net ff te klef eigenlijk, al blijft het gewoon een toffe serie.
Het begon als een filler, maar dat jochie gaat natuurlijk nog belangrijk wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:32 schreef Richardfun het volgende:
Het was dan wel enigszins een filler, maar wel een hele toffe. Dat jongetje had ook een beetje de 'Damien' look.
Ja, ik had ook het idee dat we 'm misschien nog terug gaan zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het begon als een filler, maar dat jochie gaat natuurlijk nog belangrijk worden
Zou goed kunnen. Hij heeft het over de 'November Sweeps' aflevering; hoogstwaarschijnlijk eindigt die aflevering met een clifhanger.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef Rainesz het volgende:
Op de Twitter van Jim beaver.
Zou het een hint zijn?
http://twitter.com/jumblejim/statuses/4993546678
Hij slaat een week over maar van verschoven naar woensdag weet ik niets?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef Frankii het volgende:
De serie is naar de woensdag verschoven en slaat een week over???Waarom wist ik dat niet!
Haha, ik zat hardop te lachen toen hij dat dansje deedquote:
hahahah, oh jij ook al?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:02 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb de hele tijd naar die kerel zitten staren en kei hard zitten kwijlen. Zelfs Jensen kon me ff niet meer boeien
Damn.
En arme Bobby!
Idd zeg, wat een lekkertjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:02 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb de hele tijd naar die kerel zitten staren en kei hard zitten kwijlen. Zelfs Jensen kon me ff niet meer boeien
Damn.
En arme Bobby!
Kan altijd zo boos worden op de manier waarop ze toffe Amerikaanse series verneuken in Nederlandquote:Op maandag 2 november 2009 11:02 schreef Chanty87 het volgende:
En toen zag ik ineens weer S2 op Net5 gisteravond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |