quote:Op woensdag 9 september 2009 18:37 schreef drumstickNL het volgende:
Terechte klacht, er stond bijna een file bij de kerk.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef afcajos het volgende:
Ik heb vrijdag (nine eleven) een bruiloftdas pas een mooie datum.
Wat is dit voor labiel verhaal? Kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:42 schreef Kekaa het volgende:
Ik ga ook trouwen
En dan mensen die vragen: Welke datum?
Nou... die datum... (noemt random datum)
En dan mensen die vragen: Waarom, is dat een speciale datum voor jullie?
Nou, nee.... gewoon, daarom.
(ik bedacht me trouwens tijdens het zien van 9-9-9 op tv dat onze datum natuurlijk wel speciaal is!! want dat is dan onze trouwdag...)
Je bent niet de enige..quote:Op woensdag 9 september 2009 18:44 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Wat is dit voor labiel verhaal? Kan er geen touw aan vastknopen.
Niet?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:44 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Wat is dit voor labiel verhaal? Kan er geen touw aan vastknopen.
Verschrikkelijk. Een bruiloft hoort op een vrijdag te zijn, niet op een doordeweekse dag.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:45 schreef cvboer het volgende:
Vanavond een bruiloft, en ja het stel trouwt specifiek om deze datum.
MIjne ookquote:
Eigenlijk zaterdags. Want anders is de vrijgezellen-avond weer doordeweeks. Je moet wel kenker van de kaart raken hequote:Op woensdag 9 september 2009 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Een bruiloft hoort op een vrijdag te zijn, niet op een doordeweekse dag.
Ik snap het nut er niet van.. Hun jubileum zal nu telkens op 09-09 zijn, maar dan 09-09-10, 09-09-14, etc etcquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
Het is trouwens al jaaaaaaren zo dat mensen op een makelijke te onthouden datum gaan trouwen. Ik snap niet dat je je hieraan ergert
Vrijgezellenavond gewoon week van tevoren, maar bruiloft hoort op zaterdag eigenlijk jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eigenlijk zaterdags. Want anders is de vrijgezellen-avond weer doordeweeks. Je moet wel kenker van de kaart raken he
Voorspelbare kut vrijgezellenfeestenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eigenlijk zaterdags. Want anders is de vrijgezellen-avond weer doordeweeks. Je moet wel kenker van de kaart raken he
Beter verkracht je dan alle lekkere wijven die je tegen komt, ipv je dan bezig te houden met trouwenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga trouwen op 12/12/12... een paar dagen voor het einde van de wereld
Ja man, want trouwen veranderd te wereldquote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef RijstNatie het volgende:
Als je denkt dat de wereld beter af is als mensen niet trouwen, ben je echt een mongooltje 1e klasse.
En nu moest jij een topic openen omdat ze een keer niet om 13.00u thuis was?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:36 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn ma is ambtenaar van de burgelijke stand en mocht vandaag 12 mensen trouwen! Terwijl ze er normaal 2 a 3 in de week heeft ofzo![]()
Neequote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef Ruud het volgende:
[..]
En nu moest jij een topic openen omdat ze een keer niet om 13.00u thuis was?
Ja, lees de OP eens.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:58 schreef SuperwormJim het volgende:
En jij hebt er last van dat er vandaag mensen zijn gaan trouwen of zo?
Nog eens gelezen.quote:
TS heeft er ook helemaal geen last van. Hij moet niet zo janken.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog eens gelezen.
Maar ik snap nog steeds niet hoe jij er last van hebt dat er vandaag meer mensen trouwen dan op andere dagen.
Ik erger me aan die, ongetwijfeld kutwijven, die zo'n datum al jaren plannen. En dan blij vertellen dat ze opquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog eens gelezen.
Maar ik snap nog steeds niet hoe jij er last van hebt dat er vandaag meer mensen trouwen dan op andere dagen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:02 schreef ExTec het volgende:
Ben net terug van een receptie
Ach, waarom ook niet, het is een makkelijke datum.
ongetwijfeld dus eigenlijk ken je er geen een? Wat valt er dan aan te ergeren?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik erger me aan die, ongetwijfeld kutwijven, die zo'n datum al jaren plannen. En dan blij vertellen dat ze op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
09-09-09 gaan trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kent ze niet, maar je ergert je er wel aan?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik erger me aan die, ongetwijfeld kutwijven, die zo'n datum al jaren plannen.
Jepquote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je kent ze niet, maar je ergert je er wel aan?
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef MASD het volgende:
De meeste mensen doen dat om een mooie datum op de ring te kunnen zetten.
Naja, ieder zijn visie. Voor veel mensen is trouwen het glazuur op de taart (zei het meestal vrouwen). Een extra dimensie in je relatie. Een mooie datum is dan het kersje op de taart. Vrijwel nutteloos maar het kan net dat beetje flair geven aan de taart.quote:
Taartquote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Naja, ieder zijn visie. Voor veel mensen is trouwen het glazuur op de taart (zei het meestal vrouwen). Een extra dimensie in je relatie. Een mooie datum is dan het kersje op de taart. Vrijwel nutteloos maar het kan net dat beetje flair geven aan de taart.
"sukkeltje"quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Chain_Reaction het volgende:
Sukkeltje Louis van Gaal en zijn Truusje zijn ook 8-8-08 getrouwd.. Om je een idee te geven wat voor een types dergelijke data uitkiezen..
Flikker op met je speciale datumquote:Op woensdag 9 september 2009 19:58 schreef Otis. het volgende:
Het is toch juist leuker om je 'eigen' speciale datum te hebben? Lijkt mij dan?
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is jaloers omdat hij nooit een meisje zal krijgen en dus ook nooit zal trouwen![]()
![]()
Er zijn mannen die moeite hebben met het onthouden van data, ze weten niet wanneer hun vrouw jarig is, kinderen jarig zijn en hun trouwdatum vergeten ze ook met het grootste gemak.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap het nut er niet van.. Hun jubileum zal nu telkens op 09-09 zijn, maar dan 09-09-10, 09-09-14, etc etc
Als je op 07-07-07 geboren was en die post nu al zelfstandig op FOK! had gedaan, dan was je stoerquote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik was jarig op 07-07-07, ben ik nu stoer?
Of omdat je gewoon echt een kutwijf bentquote:Op donderdag 10 september 2009 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn mannen die moeite hebben met het onthouden van data, ze weten niet wanneer hun vrouw jarig is, kinderen jarig zijn en hun trouwdatum vergeten ze ook met het grootste gemak.
Er zijn vrouwen die dat heel vervelend vinden, en door zo'n datum te kiezen is de kans groter dat hij het wel onthoudt
Het was in september volgens mij.... oh ja, 09-09-09
Conclusie; als je gisteren getrouwd bent dan heb je dat gedaan omdat je heel erg van mooie cijfercombinaties houdt (type Arcee) of omdat je met een man getrouwd bent die het allemaal een beetje te lastig vindt om te onthouden en je het hem op deze manier wat makkelijker gemaakt hebt.
Als je wilt voorkomen dat je teleurgesteld raakt omdat je man jullie trouwdag vergeten is dan ben je een kutwijf??quote:Op donderdag 10 september 2009 11:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Of omdat je gewoon echt een kutwijf bent
Nou en. Dat is mannen eigen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je wilt voorkomen dat je teleurgesteld raakt omdat je man jullie trouwdag vergeten is dan ben je een kutwijf??
Ik weet niet hoor.... ik vind het vrij schokkend als ik een vader van 4 kinderen (allemaal onder de 12) hoor zeggen dat hij geen idee heeft wanneer z'n kinderen jarig zijn en niet precies weet hoe oud ze allemaal zijn.
Ik kan me zo voorstellen dat hij ook niet weet wat z'n trouwdatum ook alweer was
Tsja, als het een man is die niets met data heeft dan kan het hem waarschijnlijk geen bal schelen om op 09-09-09 te trouwen, en zal er dus niet op tegen zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nou en. Dat is mannen eigen.
Mijn vader weet ook echt niet wanneer mijn broer, zus en ik jarig zijn, of wanneer hij getrouwd is. Dat heeft niemand hem ooit kwalijk genomen. Hij weet vaak niet eens in welk jaar hij zelf geboren is.
Als je om die reden op een makkelijke datum gaat trouwen ben je echt kansloos'zodat mijn man het niet vergeet
'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |