Dat is iets wat je baas bepaalt. Vraag het aan hem hoe het zit, of lees je contract eens doorquote:Op woensdag 9 september 2009 18:20 schreef crass het volgende:
Gatsie, lekkâh handig. En ik maar denken dat ik een relaxed uurloon zou krijgen.
Maar ook geen winst-zooi dus?
Dat wil dus zeggen, dat een werkgever het niet verplicht is het te geven. Maar omdat je er aanspraak op hebt, kun je dit je werkgever alsnog verplichten te betalen.quote:Hoofdstuk III. Minimumvakantiebijslag
Artikel 15
1.Uit de overeenkomst, waarop een dienstbetrekking berust, heeft de werknemer jegens de werkgever aanspraak op een vakantiebijslag ten minste tot een bedrag van 8%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Welke AH werk je?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:32 schreef crass het volgende:
@ chickenman.
't gaat om een AH die wordt gerund door een particulier, in Almere is er niemand die het loon dat aangegeven wordt op alle AH sites, krijgt betaald.
-Althans, niemand uit mijn bronnen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen, dat een werkgever het niet verplicht is het te geven. Maar omdat je er aanspraak op hebt, kun je dit je werkgever alsnog verplichten te betalen.dit wil dus zeggen dat de werkgever dit WEL verplicht is om te geven. De werkgever kan echter kiezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vakantiegeld direct bij het uurloon optellen en direct uitbetalen bij de gewerkte uren, of opsparen en jaarlijks uitbetalen (meestal in mei).
Let wel: de keuze is aan de werkgever.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Aan het eind van de streep zou het niet uit moeten maken of je all-in krijgt of normaal. Nadeel van all-in is dat je geen uren kunt sparen. Als je wel uren mag sparen, worden die met je verjaardag opeens meer waard. En je krijgt in je vakantie gewoon doorbetaald.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:20 schreef crass het volgende:
Gatsie, lekkâh handig. En ik maar denken dat ik een relaxed uurloon zou krijgen.
Maar ook geen winst-zooi dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |