Mooi.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:45 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Holy shit hij werkt! Ik download ook met snelheden van 800kb/s![ afbeelding ]
Gisteren kreeg ik een melding dat de Sabnzb pagina niet kon worden geladen, maar vandaag werkt hij weer. Nu heb ik de Freebin server toegevoegd (eweka en xsnews deed niet) en het werkt!
Echt bedankt man, anders had ik de hoop opgegeven. Ik had dit echt niet verwacht.
Alleen moet ik binnen kort een nieuwe harde schijf halen denk ik...
Het wordt tijd voor een nieuwe OP..quote:newszilla6.xs4all.nl
poort: 119
verbindingen: 4
geen gebruikersnaam/wachtwoord
retentie: ~25 dagen
Ik had al gevonden had te snel gereageerd sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 20:04 schreef wwwever het volgende:
[..]
![]()
http://gogonet.gogo6.com/page/download-1
Zou 't misschien aan je firewall kunnen liggen?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef tumtum100 het volgende:
Deze doet precies hetzelfde disconnect en connect ook telkens ik ben ook gewoon ingelogt op mijn account en bij sent en received staat nog steeds 0 Maar zie hier foto:
[ afbeelding ]
Heb je een firewall ofzo die die verbinding blokkeert?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef tumtum100 het volgende:
Deze doet precies hetzelfde disconnect en connect ook telkens ik ben ook gewoon ingelogt op mijn account en bij sent en received staat nog steeds 0 Maar zie hier foto:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of mijn firewall die blokkeert maar waar kan ik dat zien ?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Heb je een firewall ofzo die die verbinding blokkeert?
't makkelijkst is ff de firewall uit te zetten.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:28 schreef tumtum100 het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn firewall die blokkeert maar waar kan ik dat zien ?
Firewall staat uit nu staat er bij received 4 en bij sent 0quote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef wwwever het volgende:
[..]
't makkelijkst is ff de firewall uit te zetten.
Bljift hij nu wel verbonden? En wat doet Sabnzbd?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef tumtum100 het volgende:
[..]
Firewall staat uit nu staat er bij received 4 en bij sent 0
Hij blijft niet verbonden en disconnect nog steeds telkens en Sabnzbd zegt nog hetzelfdequote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef wwwever het volgende:
[..]
Bljift hij nu wel verbonden? En wat doet Sabnzbd?
hmm vaag, denk niet dat ik je verder kan helpen. Misschien nog ff opnieuw opstarten met firewall uit. Maar ben maar wat aan 't radenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef tumtum100 het volgende:
[..]
Hij blijft niet verbonden en disconnect nog steeds telkens en Sabnzbd zegt nog hetzelfde
Ik kan wel even op mijn laptop kijken of hij het daar wel doet ik geef over een uur wel een reactie wat het resultaat is ga nu even eerst douchen xDquote:Op maandag 15 maart 2010 21:06 schreef wwwever het volgende:
[..]
hmm vaag, denk niet dat ik je verder kan helpen. Misschien nog ff opnieuw opstarten met firewall uit. Maar ben maar wat aan 't raden![]()
M'n vader had ook dit probleem toen hij gogo6 op een ander netwerk wou proberen, kreeg dat ook niet voor elkaar. Bij hem thuis werkte hij weer gewoon.
Ik kan wel connecten met newszilla6.xs4all.nl maar die gaat echt heeel sloom dus daar heb ik niks aan ik denk dat eweka eruit licht of niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef gohan16 het volgende:
Sabnzbd is eigenlijk moeilijk onbegrijpelijk. Doe mij maar lekker newsleecher.
Check deze site om te kijken of de servers up zijn. Eweka is al tijden offline (test beëindigd). XSnews zou 't moeten doen op dit moment. En voeg anders ook die freebin servers toe, weet niet hoe stabiel die zijn, maar daar heb je i.i.g. geen ipv6 voor nodig.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef tumtum100 het volgende:
[..]
Ik kan wel connecten met newszilla6.xs4all.nl maar die gaat echt heeel sloom dus daar heb ik niks aan ik denk dat eweka eruit licht of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |