Lol@WTquote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik zoek nog een paar papier-maché vrijwilligers die met mij een Marokkaan willen namaken, dan kunnen we die aan de dam hangen.
Aangezien onze regering subsidie geeft aan kunstenaars, krijgen we er ook nog voor betaald ook.
Probeer dat eens en de hele moslimwereld én SCH staan op hun achterste benenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef Zienswijze het volgende:
Whiskey_Tango heeft wel gelijk. Als een doodsbedreiging in de vorm van een opgehangen pop over Wilders volgens sommigen toegestaan is, dan mag zo'n pop ook gaan over een Marokkaan, Mohammed, SCH of Balkenende.
Rechtse kunstenaars houden toch meer van realisme???quote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef Zienswijze het volgende:
Whiskey_Tango heeft wel gelijk. Als een doodsbedreiging in de vorm van een opgehangen pop over Wilders volgens sommigen toegestaan is, dan mag zo'n pop ook gaan over een Marokkaan, Mohammed, SCH of Balkenende.
Bron of een goede uitleg?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rechtse kunstenaars houden toch meer van realisme???
Wat is er nou realistischer dan een Marokkaan, ik kan zo de straat op gaan en er in knijpen, zo echt zijn ze!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En wat heeft een pop van Wilders met een mes daarop te maken met de realiteit?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat ze niet van moderne kunst houden???quote:
Vragen of ik een vooroordeel heb en het vervolgens ook zelf doen?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat ze niet van moderne kunst houden???
Of is dat een vooroordeel?
Dat zijn toch van die lui die zeggen dat hun neefje van 5 ook zoiets kan maken, of dat die Kunst entarttet ist?
Jouw standpunt hierover wordt ook niet bepaald duidelijk wanneer je steeds iets ander zegt.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja treurig genoeg toch. Opgepakt vanwege kunst, het moet niet gekker worden. Of vonden jullie dat bij Nekschot ook neit?
De politie heeft in overleg de vier aangehouden voor bedreiging van een politicus. Dan lijkt het me niet uit de pas lopen als het lijdend onderwerp ook zelf aangifte doet.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, zo is er altijd wel iets te miezemuizen. Ik heb toen echt niemand horen zeggen dat ze het terecht vonden dat hij op het bureau moest komen.
Ik vond dat terecht, ik vind dit terecht. Ik vind alleen niet dat je dingen moeten verbieden en ik vind aangifte wegens bedreiging echt ontzettend huilgedrag.
Ik vraag of ik een vooroordeel heb en jij misschien niet....quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Vragen of ik een vooroordeel heb en het vervolgens ook zelf doen?
Dat is nou geestelijke armoe, net zoals met je partner die naast je op de bank zit communiceren via Fok!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Vragen of ik een vooroordeel heb en het vervolgens ook zelf doen?
Ja, neem nog een biertje, schat.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat is nou geestelijke armoe, net zoals met je partner die naast je op de bank zit communiceren via Fok!
Zwaktebod rianna, zeg dan niks.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, neem nog een biertje, schat..
Wat jij niet begrijpt is dat het een heel aardig meisje is als ze geen bier drinkt.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zwaktebod rianna, zeg dan niks.
Slim...maar niet slim genoeg rianne..quote:Op woensdag 9 september 2009 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat jij niet begrijpt is dat het een heel aardig meisje is als ze geen bier drinkt.
Maar goed, het is dus een vooroordeel; rechtse mensen houden van Realisme in de kunst?
Dus jij houdt wel van moderne kunst?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:32 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Slim...maar niet slim genoeg rianne..
Keep on dreaming
Ha Nikita goed gesproken man sterke tekstquote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Joh, blijf eens van de fles af en leer eens niet in shizofrene termen uit je nek te lullen of zoek eens hulp.
Mag je wel een tekening maken waarbij het hoofd van Wilders een bom is? Gebaseerd op die ene Deense cartoon zeg maar? En dat groot publiceren in een krant?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom moet moderne kunst te maken hebben met de DOOD van Wilders dan? Is er echt niets beters te verzinnen dan zijn dood, en dan verontwaardigd reageren als mensen er om fronzen?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Bowlingbal het volgende:
Laten we niet vergeten dat Wilders het al een doodsbedreiging vind als je witte rozen en zijn foto op straat legt. En dan zelf gaan flippen als een museum een kunstwerk niet op wil hangen. Wat een grap.
http://www.nrc.nl/kunst/a(...)ar_Wilders_mijn_muze
En dan mensen hebben die op zo'n persoon stemmen. Wat triest.
Dat is één van de functies van kunst. Een schilderij van 3 koeien in een wei is niet zo boeiend omdat het zo normaal is.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waarom moet moderne kunst te maken hebben met de DOOD van Wilders dan? Is er echt niets beters te verzinnen dan zijn dood, en dan verontwaardigd reageren als mensen er om fronzen?
Teken dan 3 dode koeien in een wei, en laat publieksfiguren buiten beeld, want je weet dat je er onnodig mee kwetst. Verder is een schilderij over de dood geen probleem, maar een Wilders pop met bloed, mes en strop aan een boom hangen is weer een extreme.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is één van de functies van kunst. Een schilderij van 3 koeien in een wei is niet zo boeiend omdat het zo normaal is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |