Ik gebruik de standaard mogelijkheid om te switchen tussen trillen en geluid.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:15 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje, wat voor 'settings-app' gebruiken jullie? (Een app om snel even de instellingen als Stil, Trillen, Wi-Fi, Bluetooth, GPS etc. te veranderen) Ik gebruikte eerst Useful Switchers maar die kost nu geld en ik vond 'm traag opstarten. Nu gebruik ik Toggle Settings maar die start ook traag op.
na usefull switches ben ik nix gaan gebruiken, niet echt nodig voor mij,quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:15 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje, wat voor 'settings-app' gebruiken jullie? (Een app om snel even de instellingen als Stil, Trillen, Wi-Fi, Bluetooth, GPS etc. te veranderen) Ik gebruikte eerst Useful Switchers maar die kost nu geld en ik vond 'm traag opstarten. Nu gebruik ik Toggle Settings maar die start ook traag op.
In wat voor deel van het land gebruiken ze het woord pertinent?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:43 schreef gday het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die pertinent géén betaalde apps willen installeren?
Het is volgens mij de Amerikaanse Market. Ik kom wel eens Amerikaanse apps erin tegen die niet op mijn telefoon te vinden zijn en 9292OV bijvoorbeeld staat weer niet op Cyrket. Maar voor de rest is t vrijwel hetzelfde aangezien de meeste apps niet regionaal zijn. Dus ik kijk er regelmatig op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:42 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb me nog niet verdiept in http://www.cyrket.com/
Staat daar vele andere dingen op vergeleken met de market op de phone zelf? Of is dat precies hetzelfde?
Dat is inderdaad de Amerikaanse Market, met comments gemaakt door Amerikanen en apps die beschikbaar zijn voor Amerikanen. Comments die wij ingeven in onze Market komen daar dus niet te staan, zelfs niet als je MarketEnabler gebruikt. Ze komen wél te staan op http://nl.androlib.comquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:42 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb me nog niet verdiept in http://www.cyrket.com/
Staat daar vele andere dingen op vergeleken met de market op de phone zelf? Of is dat precies hetzelfde?
Er zijn heel veel boeken beschikbaar over dit onderwerp. Ik kan je zelf de volgende aanraden:quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:45 schreef makkie88 het volgende:
.. dat word moeilijker als ik dacht... net die SDK gedownload.. begrijp dr nu al nix meer vanword ff uitzoeken dus:P
'Pertinent' is een vrij normaal woord in de kringen waar ik in verkeer, en heb eigenlijk nooit verschil gemerkt wat betreft verschillende delen van het land. Misschien heet het wel andere redenen ...quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
In wat voor deel van het land gebruiken ze het woord pertinent?
En ja, ikke. Ik heb geen creditcard. Zie wel als nieuwe betaalmogelijkheden er zijn.
Ik ben wel Nederlandstalige comments tegen gekomen op Cyrket hoor...quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:01 schreef gday het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de Amerikaanse Market, met comments gemaakt door Amerikanen en apps die beschikbaar zijn voor Amerikanen. Comments die wij ingeven in onze Market komen daar dus niet te staan, zelfs niet als je MarketEnabler gebruikt. Ze komen wél te staan op http://nl.androlib.com
Ook even hier. Ik heb al mijn contacten Google contacten gemaakt. Als ik syncen van contacten aanzet krijg ik bovenstaande melding. Ik lees hier en daar over handmatig syncen. Heeft iemand daar ervaring mee?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:38 schreef Schanulleke het volgende:
Helaas, ik krijg geen Google sync. Telkens een android.process.acore is onverwachts gestopt.
Minder dit.
Dat is dan heel raar, want de comments zijn localized. Daarom zie je redelijk vaak bij apps in onze Market ook geen comments, terwijl er op Cyrket een hele waslijst staat. En daarom zie je op http://www.androlib.com/ ook andere comments dan op http://nl.androlib.com/quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben wel Nederlandstalige comments tegen gekomen op Cyrket hoor...
Ook oosterse tekens heb ik wel gezien.
Wat is het voordeel hiervan?Mijn contacten worden gesynd met Outlook op mijn pc. Ik zie nog even de meerwaarde van de omzetting niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb al mijn contacten Google contacten gemaakt.
Er is two-way-sync via Gmail. Maar verder zou ik geen voordeel kunnen bedenken. Ik vind t wel allemaal makkelijker dan Outlook. Ben totaal overgestapt, Gmail en Agenda. En je kunt overal erbij aangezien t via internet is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat is het voordeel hiervan?Mijn contacten worden gesynd met Outlook op mijn pc. Ik zie nog even de meerwaarde van de omzetting niet.
Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat het Gmailadres dat ik gebruik voor m'n Hero niet een actief emailadres is, maar speciaal hiervoor aangemaakt is. Ik heb al een gewoon emailadres dat ik liever gebruik.
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 27 september 2009 13:17 schreef Schanulleke het volgende:
alleen voor het verzenden van mail met grote attachments vanaf mijn telefoon
Kan ook wel hier natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2009 15:16 schreef BluesRebel het volgende:
Ik zag dat er in het vorige topic wat problemen waren met het installeren van apps(.apk) buiten de Market om.
Met computer en USB:
-Telefoon aansluiten
-App op SD gooien
-Telefoonkabel eruit halen
-Astro (app --> file manager) aandoen, naar de app gaan, erop klikken (je moet wel onbekende apps kunnen installeren, is bij instellingen --> toepassingen in te stellen), install
Zonder computer en USB (wat ik doe omdat t makkelijker is):
-App APKatcher uit de Market installeren (die zorgt ervoor dat je .apk's als bijlage in Gmail kunt installeren)
-Apk naar jezelf mailen als bijlage (ja ok je gebruikt toch een computer)
-Naar Gmail gaan
-Bij bijlage waar je een apk hebt op voorbeeld drukken. Hij download even en dan kun je 'm installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |