abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73125885
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:15 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje, wat voor 'settings-app' gebruiken jullie? (Een app om snel even de instellingen als Stil, Trillen, Wi-Fi, Bluetooth, GPS etc. te veranderen) Ik gebruikte eerst Useful Switchers maar die kost nu geld en ik vond 'm traag opstarten. Nu gebruik ik Toggle Settings maar die start ook traag op.
Ik gebruik de standaard mogelijkheid om te switchen tussen trillen en geluid.
Wifi, Bluetooth en GPS switchen doe ik nooit, dus daar heb ik geen aparte software voor geinstalleerd
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:47:45 #77
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73126386
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:15 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje, wat voor 'settings-app' gebruiken jullie? (Een app om snel even de instellingen als Stil, Trillen, Wi-Fi, Bluetooth, GPS etc. te veranderen) Ik gebruikte eerst Useful Switchers maar die kost nu geld en ik vond 'm traag opstarten. Nu gebruik ik Toggle Settings maar die start ook traag op.
na usefull switches ben ik nix gaan gebruiken, niet echt nodig voor mij,

is er al een programmatje waarmee je lkan zien welke software hoeveel van je batterij vreet? mijn batterij is vroeg in de avond al leeg (alsk 's nachts heb opgeladen tot s' ochtends) gaat wel erg snel
pi_73128716
Ok, ik heb toch maar weer Useful Switchers gedownload. De normale weg is mij te irritant.

En wat voor kladblokapp gebruiken jullie.? Ik wil gewoon een simpele met niks extra's erin. Maar bijna alle kladblokapps in de Market hebben een titel-functie en die heeft altijd problemen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:43:33 #79
10710 gday
propria cures
pi_73129065
Zijn er hier eigenlijk mensen die pertinent géén betaalde apps willen installeren?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_73129227
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:43 schreef gday het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die pertinent géén betaalde apps willen installeren?
In wat voor deel van het land gebruiken ze het woord pertinent?

En ja, ikke. Ik heb geen creditcard. Zie wel als nieuwe betaalmogelijkheden er zijn.
pi_73130498
Ik heb me nog niet verdiept in http://www.cyrket.com/
Staat daar vele andere dingen op vergeleken met de market op de phone zelf? Of is dat precies hetzelfde?
pi_73132835
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:42 schreef -J-D- het volgende:
Staat daar vele andere dingen op vergeleken met de market op de phone zelf? Of is dat precies hetzelfde?
Het is volgens mij de Amerikaanse Market. Ik kom wel eens Amerikaanse apps erin tegen die niet op mijn telefoon te vinden zijn en 9292OV bijvoorbeeld staat weer niet op Cyrket. Maar voor de rest is t vrijwel hetzelfde aangezien de meeste apps niet regionaal zijn. Dus ik kijk er regelmatig op.
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:35:17 #83
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73133548
even een vraagje,

zijn er mensen die behoefte/intresse hebben in een nederlandse radio streamer, bestaat er al zoiets? (met Radio 538, veronica enzo)
ik ben absoluut geen programeur, maar heb zin om zoiets te ontwikkelen (ofwel jatten en andere zenders in zetten of iets dergelijks..)
pi_73133574
Zou ik wel leuk vinden als dat er is.
  zaterdag 26 september 2009 @ 20:45:43 #85
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73133867
.. dat word moeilijker als ik dacht... net die SDK gedownload.. begrijp dr nu al nix meer van word ff uitzoeken dus:P
pi_73134816
Ik zou zoiets ook erg waarderen. Succes en hou ons maar op de hoogte
Ben ook geen buitenlandse tegengekomen dus vraag me af of t ook mogelijk is om .asf om te zetten in iets wat Android zou herkennen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 22:01:32 #87
10710 gday
propria cures
pi_73135630
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:42 schreef -J-D- het volgende:
Dat is inderdaad de Amerikaanse Market, met comments gemaakt door Amerikanen en apps die beschikbaar zijn voor Amerikanen. Comments die wij ingeven in onze Market komen daar dus niet te staan, zelfs niet als je MarketEnabler gebruikt. Ze komen wél te staan op http://nl.androlib.com
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  zaterdag 26 september 2009 @ 22:04:11 #88
10710 gday
propria cures
pi_73135676
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:45 schreef makkie88 het volgende:
.. dat word moeilijker als ik dacht... net die SDK gedownload.. begrijp dr nu al nix meer van word ff uitzoeken dus:P
Er zijn heel veel boeken beschikbaar over dit onderwerp. Ik kan je zelf de volgende aanraden:
  • Beginning Android, van Apress
  • Android: A programmers guide, van McGraw Hill

Ik vond het onderste boek wel duidelijk, maar het nadeel is wel dat die geschreven was voordat de G1 uitkwam. Over het algemeen is het ook wel een pluspunt als een boek nog niet zo lang uit is omdat er best veel dingeren veranderd zijn in de SDK gedurende de afgelopen 12-18 maanden.
  • A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
      zaterdag 26 september 2009 @ 22:08:18 #89
    10710 gday
    propria cures
    pi_73135786
    quote:
    Op zaterdag 26 september 2009 17:49 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

In wat voor deel van het land gebruiken ze het woord pertinent?

En ja, ikke. Ik heb geen creditcard. Zie wel als nieuwe betaalmogelijkheden er zijn.
    'Pertinent' is een vrij normaal woord in de kringen waar ik in verkeer, en heb eigenlijk nooit verschil gemerkt wat betreft verschillende delen van het land. Misschien heet het wel andere redenen ...

Maar goed, jij hebt er dus niet per se iets op tegen maar loopt tegen het 'probleem' aan van een creditcard. Dat is overigens zo opgelost natuurlijk ... een creditcard is tegenwoordig geen luxe meer, zeker niet met het gebruik van het internet tegenwoordig. Gewoon een creditcard nemen dus.
      zaterdag 26 september 2009 @ 22:22:15 #90
    10710 gday
    propria cures
    pi_73136069
      zaterdag 26 september 2009 @ 22:31:24 #91
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_73136205
    Eigenlijk niet veel meer dan ¤ 5 maar dat stond niet als optie he
    Life is what you make it.
      zaterdag 26 september 2009 @ 22:34:34 #92
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_73136246
    quote:
    Op zaterdag 26 september 2009 22:01 schreef gday het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de Amerikaanse Market, met comments gemaakt door Amerikanen en apps die beschikbaar zijn voor Amerikanen. Comments die wij ingeven in onze Market komen daar dus niet te staan, zelfs niet als je MarketEnabler gebruikt. Ze komen wél te staan op http://nl.androlib.com
    Ik ben wel Nederlandstalige comments tegen gekomen op Cyrket hoor...
    Ook oosterse tekens heb ik wel gezien.
      zaterdag 26 september 2009 @ 22:51:27 #93
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_73136594
    quote:
    Op zaterdag 26 september 2009 00:38 schreef Schanulleke het volgende:
    Helaas, ik krijg geen Google sync. Telkens een android.process.acore is onverwachts gestopt.
    Minder dit.
    Ook even hier. Ik heb al mijn contacten Google contacten gemaakt. Als ik syncen van contacten aanzet krijg ik bovenstaande melding. Ik lees hier en daar over handmatig syncen. Heeft iemand daar ervaring mee?

En weet iemand hoe ik me het updaten naar Donut moet voorstellen op de Hero?
    Zet je dan android en daarna de hero rom er op of hoe werkt dat?
      zaterdag 26 september 2009 @ 23:13:18 #94
    10710 gday
    propria cures
    pi_73137127
    quote:
    Op zaterdag 26 september 2009 22:34 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik ben wel Nederlandstalige comments tegen gekomen op Cyrket hoor...
    Ook oosterse tekens heb ik wel gezien.
    Dat is dan heel raar, want de comments zijn localized. Daarom zie je redelijk vaak bij apps in onze Market ook geen comments, terwijl er op Cyrket een hele waslijst staat. En daarom zie je op http://www.androlib.com/ ook andere comments dan op http://nl.androlib.com/
    pi_73137260
    quote:
    Op zaterdag 26 september 2009 22:51 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik heb al mijn contacten Google contacten gemaakt.
    Wat is het voordeel hiervan?Mijn contacten worden gesynd met Outlook op mijn pc. Ik zie nog even de meerwaarde van de omzetting niet.
    Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat het Gmailadres dat ik gebruik voor m'n Hero niet een actief emailadres is, maar speciaal hiervoor aangemaakt is. Ik heb al een gewoon emailadres dat ik liever gebruik.
      zondag 27 september 2009 @ 13:17:33 #96
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_73145688
    Ik had vanaf het begin problemen met het synchroniseren van mijn contacten. De 'mijn telefoon' contacten synchroniseerden niet goed naar Outlook en niet naar Google.

Ik heb ze daarna met een programmaatje omgezet naar Google contacten in de hoop ze dan wel te kunnen synchroniseren. Mijn GMail adres gebruik ik verder ook niet serieus, alleen voor het verzenden van mail met grote attachments vanaf mijn telefoon maar inmiddels ben ik wel erg blij met Google calendar en het lijkt me ook wel aangenaam om al mijn contacten in de cloud te hebben zitten. Als er dan iets gebeurd met mijn telefoon, dan kan ik, waar ook ter wereld, wel via een internetverbinding iedereen bereiken.
    pi_73148469
    quote:
    Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wat is het voordeel hiervan?Mijn contacten worden gesynd met Outlook op mijn pc. Ik zie nog even de meerwaarde van de omzetting niet.
    Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat het Gmailadres dat ik gebruik voor m'n Hero niet een actief emailadres is, maar speciaal hiervoor aangemaakt is. Ik heb al een gewoon emailadres dat ik liever gebruik.
    Er is two-way-sync via Gmail. Maar verder zou ik geen voordeel kunnen bedenken. Ik vind t wel allemaal makkelijker dan Outlook. Ben totaal overgestapt, Gmail en Agenda. En je kunt overal erbij aangezien t via internet is.
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 13:17 schreef Schanulleke het volgende:
    alleen voor het verzenden van mail met grote attachments vanaf mijn telefoon
    Hoe doe je dat?

Zowel vanmorgen als gisterochtend werd ik wakker, keek ik op mijn telefoon en had ik geen internetverbinding Iemand anders ook hier last van? (Magic + Vodafone)
    pi_73149728
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 15:16 schreef BluesRebel het volgende:
    Ik zag dat er in het vorige topic wat problemen waren met het installeren van apps(.apk) buiten de Market om.

Met computer en USB:
    -Telefoon aansluiten
    -App op SD gooien
    -Telefoonkabel eruit halen
    -Astro (app --> file manager) aandoen, naar de app gaan, erop klikken (je moet wel onbekende apps kunnen installeren, is bij instellingen --> toepassingen in te stellen), install

Zonder computer en USB (wat ik doe omdat t makkelijker is):
    -App APKatcher uit de Market installeren (die zorgt ervoor dat je .apk's als bijlage in Gmail kunt installeren)
    -Apk naar jezelf mailen als bijlage (ja ok je gebruikt toch een computer )
    -Naar Gmail gaan
    -Bij bijlage waar je een apk hebt op voorbeeld drukken. Hij download even en dan kun je 'm installeren.
    Kan ook wel hier natuurlijk.
    pi_73149771
    En voor de liefhebbers die meer klokken op hun telefoon willen als widgets. Grote klokken net als de Hero (4x3):

http://www.cyrket.com/package/com.crotalusfreak.heroclock
    De full version heeft er zelfs 40 en daar kun je kiezen tussen 4x3 of 2x2.

http://www.cyrket.com/package/com.crotalusfreak.seheroclock

Ik wou sowieso meer klokken dus waardeer t wel
      zondag 27 september 2009 @ 21:46:44 #100
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_73163070
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 14:47 schreef BluesRebel het volgende:

Hoe doe je dat?
    Serieus?
    Kwestie van mail opstellen en attachment invoegen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')